AndroidHealthClinic

Wat voor auto(‘s) heb je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mini Countryman S en wat bestelbussen. Ik vind de auto wat duur in gebruik, voordeel is wel dat hij erg waardevast is.


20211106_171149.jpg
 
En dat geluid is net een grote golf gti, voor schut met zo een carrosserie eromheen

Daar hoort gewoon een 8 pitter in.
 
Ik houd wel van zon foute look en de flashy kleuren.

Vooral als er ook nog een jonge gast in rijd, altijd duimpje omhoog 👍

Reality check is wel dat je dagelijks aan de kant word gezet door de lokale sheriff.
 
Ik vind zoiets echt vet, maar in nederland krijg je gelijk alweer een stempel dat je je pik compenseert met zon auto 💁‍♂️

Is alleen maar mooi als anderen er negatief naar kijken, is net een beetje als spierballen hebben in een omgeving waar niemand sport.

Bij ons in de straat had iemand zo'n Mustang, de man was 70 en werd door zijn leeftijdsgenoten er op aangesproken dat het niet bij zijn leeftijd hoorde.
Wat een gelul, hij droomde altijd al van zo'n auto en heeft deze voor de weekenden. Ik denk dat het eerder jaloezie van die leeftijdsgenoten is die van hun vrouw in een Renault Kangoo moeten rijden.

Mijn broer had een Corvette toen hij 21 was. Op een dag hadden ze een plankje met spijkers onder een wiel gelegd. Ze konden het blijkbaar niet verkroppen.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Is alleen maar mooi als anderen er negatief naar kijken, is net een beetje als spierballen hebben in een omgeving waar niemand sport.

Bij ons in de straat had iemand zo'n Mustang, de man was 70 en werd door zijn leeftijdsgenoten er op aangesproken dat het niet bij zijn leeftijd hoorde.
Wat een gelul, hij droomde altijd al van zo'n auto en heeft deze voor de weekenden. Ik denk dat het eerder jaloezie van die leeftijdsgenoten is die van hun vrouw in een Renault Kangoo moeten rijden.

Mijn broer had een Corvette toen hij 21 was. Op een dag hadden ze een plankje met spijkers onder een wiel gelegd. Ze konden het blijkbaar niet verkroppen.

Zou ik bij jou ook doen. Ligt niet aan je auto, ook al is een mini wel gay af.
 
Waar leg je de kinderwagen in zon auto?
Zo’n clubman heeft nog wel wat bagageruimte. Een kinderwagen en een volle boodschappentas past net.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven