Fitness Seller

Wat voor bedorven voer eet jij? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Ik eet nu musli wat zeker al 3 jaar ergens in een trommeltje heeft gestaan. Op zich smaakt het nog redelijk, maar me maag is al flink aan de rommel. Dus zal morgen/vanacht wel weer feest worden op de pot.
 
Ik had een keer een vriend op bezoek. Hij ging even drinken halen uit de koelkast en nam een pak sap mee terug.

Ik zet dat pak aan m'n mond en begin em even leeg te drinken, na een paar slokken vond ik het iets vreemd smaken. Toen proefde ik pas dat het zwaar bedorven was. Toen ik in het pak kneep kwam er een soort van stof uit (pure schimmel) en toen ik het in een glas leeggoot was het perziksap groen en blauw :D :D

Compleet geen last van gehad :)

Laatst ook nog een boterham met nutellapasta, na 1 hap even datum checken, 10-2-2005 was de houdbaarheidsdatum :D
 
een paar weken over datum eet ik nog wel eens op, maar 3jaar?! hardcore!!! :roflol:
 
k*tjes uit 1990 en ouder :meal:
 
Rijst: 10 jaar over tijd(:s), moeder gewoon klaar gemaakt, niet naar gekeken grrrr
Bonen in tomatensauce: enkele maanden over tijd, maar tussen een hele boel andere rommel gegooid en niet geproeft 8-)

En laatst nog augurken in azijn van 1.5 jaar over tijd :s
 
Ik had een keer een vriend op bezoek. Hij ging even drinken halen uit de koelkast en nam een pak sap mee terug.

Ik zet dat pak aan m'n mond en begin em even leeg te drinken, na een paar slokken vond ik het iets vreemd smaken. Toen proefde ik pas dat het zwaar bedorven was. Toen ik in het pak kneep kwam er een soort van stof uit (pure schimmel) en toen ik het in een glas leeggoot was het perziksap groen en blauw :D :D

Compleet geen last van gehad :)

Laatst ook nog een boterham met nutellapasta, na 1 hap even datum checken, 10-2-2005 was de houdbaarheidsdatum :D

“That which does not kill us makes us stronger.”

Friedrich Nietzsche (1844-1900)
 
Ik ben echt paranoïde over eten: alles wat maar 1 dag over tijd is flikker ik weg.
 
Oh wat zou ik graag bij jullie langskomen en jullie keukenkastjes en koelkast checken, en alles wegflikkeren wat ook maar een dag over datum is.

Heerlijk klusje.
 
Oh wat zou ik graag bij jullie langskomen en jullie keukenkastjes en koelkast checken, en alles wegflikkeren wat ook maar een dag over datum is.

Heerlijk klusje.

Dinsdag de 25ste, 10:00 my place, neem je zwemspullen mee en wat glijmiddel
 
Oh wat zou ik graag bij jullie langskomen en jullie keukenkastjes en koelkast checken, en alles wegflikkeren wat ook maar een dag over datum is.

Heerlijk klusje.

kun je morgenavond?:p
 
een houdbaarheidsdatum is overrated
 
kan van alles zijn hier aan me vork. ben nogal is te lui om me bestek netjes af te wassen
 
een houdbaarheidsdatum is overrated


Idd,

wettelijk gezien is iedere fabrikant verplicht om op zijn producten een uiterste houdbaarheidsdatum te zetten. Producten zoals suiker en droge rijst in pak kunnen in een droge omgeving helemaal niet 'vergaan' en blijven jaren na de houdbaarheidsdatum nog eetbaar.

Dingen waar je mee moet oppassen zijn vooral de vleesproducten en eieren.
 
Back
Naar boven