XXL Nutrition

Wat voor cardio doe jij?

Bezoekers in dit topic

nee weet ik, kheb ze allemaal, in die "lifting books" bundel zaten ze :D
 
Bij cardio krijg ik het idee van 50+ uitgezakte huisvrouwen die op een loopband lopen te zweten en het dan niet afvegen, ik pak die stang vast hele hand onder het slijm gatver :(

gewoon die stang niet vasthouden dan he. Dat belemmert enkel je loopbeweging.
 
mijn cardio:


DBB


:roflol:
 
doe eerst 5 min fiesten, dan krachtraining en als ik klaar ben nog 15 min crosstrainer en 15 in steps.
 
3 x per week 48min na KT (steppen & spinbike)
2 x per week uurtje joggen / bij weinig tijd -> 30min interval
 
Een warming-up van +- 10 minuten voor de krachttraining begint en een lange cooling down na de krachttraining van +- 30 minuten. Kan varieren van wandelen/ hardlopen/ joggen tot roeien, fietsen of een crosstrainer. Fiets ook regelmatig een uur in de buitenlucht, meestal op nuchtere maag.
 
4x per week, na de krachttraining 30min fietsen (of 60min wanneer ik het te warm vond de vorige dag :p )

soms ook tabata, lekker snel....vrijdag nog gedaan 60min fietsen waarvan de laatste 4min tabata
 
Elke dag tussen de 7 en 10km lopen. Soms vervang ik het lopen eens door een km of 50 te mountainbiken.

Ongeveer een 3 keer per week krachttraining full body. Meer heb ik niet nodig aangezien ik bijna niets verlies door mijn cardio :D

Eigenlijk allemaal niets in vergelijking met wat ik vroeger deed :p
 
Onregelmatig, het liefst 2-3 keer per week spinnen maar het komt er niet altijd van.
In m'n eentje cardio kan ik echt niet, vreselijk. :kots: Ik hou het niet vol. Groepsles werkt beter voor mij.
 
3 x per week 48min na KT (steppen & spinbike)
2 x per week uurtje joggen / bij weinig tijd -> 30min interval

48min? ??? vanwaar dat rare getal

kdoe zelf 3-4x per week 50min cardio (vaak crosstrainer) na KT en nog 2x uur joggen
 
Tae kwon-do , verder fiets ik overal heen ;)
 
traningsdagen na kt: 30 min crosstrainer op level 14
niet trainingsdagen: 30 min crosstrainer op level 14 + 20min fietsen level 12
 
Na iedere training op hardslag van 130 tot soms 170 30min

In het weekend 100km mtb-en Niet ieder weekend
 
Hometrainer voor tv op een hartslag van 140 a 150 gedurende 30-45min 3x per week. Als er een leuk programma op is weet je bijna niet dat je aan het sporten bent.
 
Ongeveer een kwartiertje naar de KT. Meestal de loopband op een rustig tempo om zo de meeste vetten te verbranden. Ik probeer meestal mijn hardslag tussen de 130 tot 140 te houden.

Een keer per week naar de judo voor een betere conditie.
 
Back
Naar boven