XXL Nutrition

wat voor een schade doet AS eigenlijk ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
We hebben het hier uiteraard vaker over de voordelen van AS, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de schade die je je lichaam toedoet. Afgezien van orals die overduidelijk slecht voor je lever zijn aangezien het duidelijk te zien is met een bloedtest hoe hoog je leverwaardes worden.

Ervanuitgaande dat je geen mongool bent die zo maar wat doet en wel maatregelen omtrent bitchtits treft en nakuurt, is het dan schadelijk om bijvoorbeeld testosterone te gebruiken, zo ja, aan welke organen en in welke mate ?
En zijn er hier mensen die blijvende schade ondervonden ?
 
Vooral het hart he. Bij een zwak hart vooral gevaar voor overlijden op jonge leeftijd. Op lange termijn kan het gezond hart ook aangetast worden. Verder heb je op lange termijn natuurlijk verhoogde kans op prostaat problemen. Ernstige leverproblemen zal je minder vaak zien omdat je al flink wat orale anabolen moet nemen, en lang genoeg, om blijvende schade te veroorzaken.
 
Vooral het hart he. Bij een zwak hart vooral gevaar voor overlijden op jonge leeftijd. Op lange termijn kan het gezond hart ook aangetast worden. Verder heb je op lange termijn natuurlijk verhoogde kans op prostaat problemen. Ernstige leverproblemen zal je minder vaak zien omdat je al flink wat orale anabolen moet nemen, en lang genoeg, om blijvende schade te veroorzaken.

valt me dan nog mee als je kijkt wat je ervoor terug krijgt.iemand die lang rookt kan ook kanker krijgen en dood gaan.
 
Ik hoor en hoorde vooral het aantasten van het ego, inkrimpen van teelballen, onvruchtbaarheid, impotentie,... dikwijls te maken met het verkeerd gebruiken van AAS denk ik, ale in enkele gevallen neem ik aan.
 
Wat is dit voor onzin? Straks gaan jullie nog zeggen dat roken schadelijk is?
 
Je derde been kan ook kleiner worden.

damn het zal je maar gebeuren!
 
IK HOOR


Volgens mij is Lange duidelijk en vraagt om gebruikerservaringen niet om wat je hoort.
 
Ik hoor en hoorde vooral het aantasten van het ego, inkrimpen van teelballen, onvruchtbaarheid, impotentie,... dikwijls te maken met het verkeerd gebruiken van AAS denk ik, ale in enkele gevallen neem ik aan.

Zijn idd dingen die bij verkeerd gebruik kunnen plaatsvinden. Kijkend naar geen nakuur of op een te jonge leeftijd begonnen.
 
Libido problemen en kleiner wordende ballen.
Na veel en vaak en te lang gebruik komt dat niet meer goed.
Gelukkig heb ik geen nadelen gehad ( niet gemerkt)
 
IK HOOR


Volgens mij is Lange duidelijk en vraagt om gebruikerservaringen niet om wat je hoort.

Tja ik ken twee gasten die relatie problemen gekregen hebben net omwille van impotentie en onvruchtbaarheid. Of dat enkel en alleen maar te maken heeft met onwetend gebruiken weet ik niet. Maar ik weet zeker dat de relatie gestopt is met die reden .. En ik denk dat Lange deze info best wel kan gebruiken ook al heb ik het maar GEHOORD:);)
 
Serieuze zaken zijn dat...

Je lul kan niet kleiner worden door anabolen, hij kan hoogtens groter worden als je een DHT middel gebruikt zoals winstrol.
 
Volgens mij weet ik het verschil wel, als je 2cm mist gaat dat uiteindelijk een keer opvallen. Of het erg is is een ander verhaal, weer terug krijgen zou niet verkeerd zijn want je mist toch wat.
 
Volgens mij weet ik het verschil wel, als je 2cm mist gaat dat uiteindelijk een keer opvallen. Of het erg is is een ander verhaal, weer terug krijgen zou niet verkeerd zijn want je mist toch wat.

Dus jouw lul is nu serieus 2cm korter ?
 
Vooral het hart he. Bij een zwak hart vooral gevaar voor overlijden op jonge leeftijd. Op lange termijn kan het gezond hart ook aangetast worden. Verder heb je op lange termijn natuurlijk verhoogde kans op prostaat problemen. Ernstige leverproblemen zal je minder vaak zien omdat je al flink wat orale anabolen moet nemen, en lang genoeg, om blijvende schade te veroorzaken.

Dus volgens jou zijn orals op de lange termijn beter? Ik dacht altijd dat het andersom was.
 
Volgens mij weet ik het verschil wel, als je 2cm mist gaat dat uiteindelijk een keer opvallen. Of het erg is is een ander verhaal, weer terug krijgen zou niet verkeerd zijn want je mist toch wat.

Ja probeer je vriendin dan maar eens uit te leggen waar die andere 2cm zijn?
Ik weet wie op de bank slaapt dan............
 
Back
Naar boven