MuscleMeat

Wat voor eiwitten het beste pakken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Sòchtends en na de training kan je het beste whey eiwit nemen omdat het dan snel opgenomen word.
Maar als ik whey pak in shakes tussendoor en sàvonds word het dan wel goed genoeg opgenomen???
Ik maak die shakes tussendoor altijd met melk of gooi het door de brinta.
Dan word het dus langzamer opgenoemen maar is dat wel langzaam genoeg, of kan ik beter een eiwitpreperaat kopen met de drie soorten eiwitten erin zodat het over langere periode opgenomen word???
Ik moet nu meer met shakes en zo gaan doen omdat ik begonnen ben bij een bank en daar niet om de 2 a 3 uur flink kan gaan schranzen.
 
Dan zou ik toch een combi aanschaffen, alleen al omdat je daarme uiteindelijk geld spaart, je whey is veel duurder..
 
Kga mee met SR.
Combi pakken.
 
ik krijg voldoende eiwitten binnen met mijn voeding.

- gewoon veel kalkoenfilet op de boterham doen (20 gram per 100 gram eiwitten).
- 2-3 eitjes.
- 500-600 gram kwark (11 gram eiwitten per 100 gram)
- blik tonijn (20-25 gram eiwitten per 100 gram)

en dan een liter melk, wat pudding enz. en in je avondeten zit vaak ook nog behoorlijk wat eiwitten+ koolhydraten. als je zo eet, heb je die eiwitshakes niet nodig denk ik.
 
Originally posted by Frenkpie
ik krijg voldoende eiwitten binnen met mijn voeding.

- gewoon veel kalkoenfilet op de boterham doen (20 gram per 100 gram eiwitten).
- 2-3 eitjes.
- 500-600 gram kwark (11 gram eiwitten per 100 gram)
- blik tonijn (20-25 gram eiwitten per 100 gram)

en dan een liter melk, wat pudding enz. en in je avondeten zit vaak ook nog behoorlijk wat eiwitten+ koolhydraten. als je zo eet, heb je die eiwitshakes niet nodig denk ik.

Whey word wel sneller opgenomen, dus das wel goed voor 's morgens en voor na de training
 
Originally posted by Frenkpie
ik krijg voldoende eiwitten binnen met mijn voeding.

- gewoon veel kalkoenfilet op de boterham doen (20 gram per 100 gram eiwitten).
- 2-3 eitjes.
- 500-600 gram kwark (11 gram eiwitten per 100 gram)
- blik tonijn (20-25 gram eiwitten per 100 gram)

en dan een liter melk, wat pudding enz. en in je avondeten zit vaak ook nog behoorlijk wat eiwitten+ koolhydraten. als je zo eet, heb je die eiwitshakes niet nodig denk ik.


Klopt als een bus, als je voldoende eiwit uit je voeding haalt is een eiwitsupplement niet nodig, behalve de whey na je training dan. Maar zoals je kan lezen is hij net bij een bank gaan werken en kan niet elke 2-3 uur een maaltijd wegwerken en dan is een sjeekie best een goede oplossing om toch je eiwitten te pakken
 
Originally posted by Snielz


Whey word wel sneller opgenomen, dus das wel goed voor 's morgens en voor na de training

Waarom zou je 's ochtends snelle eiwitten moeten consumeren?
 
Originally posted by Jordees


Waarom zou je 's ochtends snelle eiwitten moeten consumeren?

Omdat je lichaam de hele nacht geen voeding gehad heeft en dus hardstikke catabool bezig is. Dit wil je zo snel mogelijk stop zetten..
 
Originally posted by soulreaver


Omdat je lichaam de hele nacht geen voeding gehad heeft en dus hardstikke catabool bezig is. Dit wil je zo snel mogelijk stop zetten..

Zo catabool dat het drastische gevolgen heeft voor je massa?
 
Originally posted by Jordees
Zo catabool dat het drastische gevolgen heeft voor je massa?
Elk negatief gevolg, drastisch of beperkt, wil je onderdrukken lijkt me. Zonde van al je inspanningen anders als je echt serieus met je sport bezig bent. En ja, dit is toch wel drastisch genoeg om tegenmaatregelen tegen te nemen, zeker als ze zo eenvoudig zijn als dit.
 
Originally posted by RobbieH
Sòchtends en na de training kan je het beste whey eiwit nemen omdat het dan snel opgenomen word.
Maar als ik whey pak in shakes tussendoor en sàvonds word het dan wel goed genoeg opgenomen???
Ik maak die shakes tussendoor altijd met melk of gooi het door de brinta.
Dan word het dus langzamer opgenoemen maar is dat wel langzaam genoeg, of kan ik beter een eiwitpreperaat kopen met de drie soorten eiwitten erin zodat het over langere periode opgenomen word???
Ik moet nu meer met shakes en zo gaan doen omdat ik begonnen ben bij een bank en daar niet om de 2 a 3 uur flink kan gaan schranzen.

Overdag whey is onzin. Tuurlijk je komt zo wel aan je eiwitten, maar het is zeker niet ideaal. Het wordt te snel opgenomen, dus je hebt er te kort profijt van...
Neem dan liever een caseinaat, of nog beter, eentje met een time released effect.
 
Originally posted by soulreaver



Klopt als een bus, als je voldoende eiwit uit je voeding haalt is een eiwitsupplement niet nodig, behalve de whey na je training dan. Maar zoals je kan lezen is hij net bij een bank gaan werken en kan niet elke 2-3 uur een maaltijd wegwerken en dan is een sjeekie best een goede oplossing om toch je eiwitten te pakken

Whey kan je niet vervangen door vast voedsel! Of is er een nieuw voedingmiddel uitgevonden??? :D
 
Originally posted by Jordees


Zo catabool dat het drastische gevolgen heeft voor je massa?

JA, natuurlijk. Catabool betekend spierafbrekend!
 
Originally posted by Robin


Whey kan je niet vervangen door vast voedsel! Of is er een nieuw voedingmiddel uitgevonden??? :D

Dat zeg ik toch, gamma :) je kan alles vervangen door gewoon voedsel, behalve de whey na je training..
 
Sorry bro...kheb er overheen gelezen denk... :headbang:

Maar nu zal het toch wel duidelijk zijn denk ik :D
 
Hmmmmmm, wat was ook alweer wei?

Het restproduct van kwarkfabrikage en waar word dat van gemaakt?


Melk Melkeiwit bestaat voor 20% uit wei. Je kan dus wel degelijk wei binnen krijgen met je gewone voeding, als je dat wilt

Je moet alleen heeeeeel veeeeeeeeel melk drinken :D:D:D
 
Originally posted by 3XL
Hmmmmmm, wat was ook alweer wei?

Het restproduct van kwarkfabrikage en waar word dat van gemaakt?


Melk Melkeiwit bestaat voor 20% uit wei. Je kan dus wel degelijk wei binnen krijgen met je gewone voeding, als je dat wilt

Je moet alleen heeeeeel veeeeeeeeel melk drinken :D:D:D

In melk zitten trouwens ook best veel eiwitten.

1,5 liter melk en je hebt al 60 eiwitten binnen.

Hoeveel gram eiwit moet je trouwens pakken sòchtends eb hoeveel na het trainen???
 
Originally posted by RobbieH


In melk zitten trouwens ook best veel eiwitten.

1,5 liter melk en je hebt al 60 eiwitten binnen.

Hoeveel gram eiwit moet je trouwens pakken sòchtends eb hoeveel na het trainen???
Je hebt bijna 2 liter nodig voor 60 gram eiwit uit melk...
eiwit ' sochtends mag gerust over de 50 gram, net als na de training.
 
oe daar kom ik meestal niet aan :)

ik eet smorgens zon 30 gram eiwitten en savonds na t trainen zon 20-25 gram.

maar volgensmij is dat wel voldoende, aangezien ik 92 gram eiwitten per dag nodig heb (volgens een berekening)
 
baja voldoende...maar dat beetje extra is wel goed om catabole processen in je lichaam tegen te werken. Kost alleen wat meer ...
 
Back
Naar boven