AndroidHealthClinic

Wat voor eten mee naar Lowlands

Bezoekers in dit topic

FGVH

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
144
Waardering
71
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hoi,

Ik ga donderdag naar Lowlands. Ik heb al eiwitpoeder en repen en havermout gemalen mee. Nu wil ik daar niet elke maaltijd 'buiten de deur' halen. Vroeg me af of jullie nog inspiratie hebben voor dingen die makkelijk mee te nemen zijn / lang houdbaar / voedzaam / makkelijk te eten / weinig bereiding hebben.

Danku
 
burgers, friet, bbqvlees en nog veel meer eten.
 
Ga voor die 3 dagen gewoon lekker leven joh, het is niet alsof je je kost hiermee verdient. Eiwitreepje of shake tot daar aan toe, maar wil je serieus je mealprep mee gaan nemen naar een festival?
Wat denk je persoonlijk dat je in die dagen kwijt kan raken?
 
Kip in blik (Target), tonijn in blik, beef jerky... noem maar op. Alles gedroogd en/of in blik kan wel mee ;)
 
Astronautenvoer
 
Ik neem aan dat het bier wel rijkelijk vloeit? :rolleyes:
 
Ga voor die 3 dagen gewoon lekker leven joh, het is niet alsof je je kost hiermee verdient. Eiwitreepje of shake tot daar aan toe, maar wil je serieus je mealprep mee gaan nemen naar een festival?
Wat denk je persoonlijk dat je in die dagen kwijt kan raken?

Nee ik bedoel niet dat ik wil gaan mealpreppen, en nee ik geef geen moer om mijn gains op een festival, waarschijnlijk kan ik toch grotendeel van de dag niet eten omdat ik scheel kijk van alles. Ik leef 150%. Het gaat me er meer om dat ik wat tips wou voor eten dat handig is qua vervoer, houdbaarheid, en wat een zo hoog mogelijke voedingswaarde heeft. Heb ook geen zin om 50eu per dag te spenderen aan dat eten daar namelijk.
 
Boterkoeken etc, lekker veel kcal en die kan je met je lijpe bek de volgende ochtend nog wel door je strot krijgen. Daarnaast vla ofzo.
 
Boterkoeken etc, lekker veel kcal en die kan je met je lijpe bek de volgende ochtend nog wel door je strot krijgen. Daarnaast vla ofzo.
Juist kijk hier heb ik wat aan. Danku. Gwn zo veel mogelijk kcal in zo weinig mogelijk volume
 
Nee ik bedoel niet dat ik wil gaan mealpreppen, en nee ik geef geen moer om mijn gains op een festival, waarschijnlijk kan ik toch grotendeel van de dag niet eten omdat ik scheel kijk van alles. Ik leef 150%. Het gaat me er meer om dat ik wat tips wou voor eten dat handig is qua vervoer, houdbaarheid, en wat een zo hoog mogelijke voedingswaarde heeft. Heb ook geen zin om 50eu per dag te spenderen aan dat eten daar namelijk.
Ah, dan heb ik je intenties verkeerd begrepen. In dat geval misschien pakken houdbare chocomel mee? Litertje is zo’n 800kcal en 30+ eiwit. Verder zijn noten een makkelijke kcal bron.
 
knakworsten krijg je koud ook goed weg
 
Ah, dan heb ik je intenties verkeerd begrepen. In dat geval misschien pakken houdbare chocomel mee? Litertje is zo’n 800kcal en 30+ eiwit. Verder zijn noten een makkelijke kcal bron.
Dit is een goeie. Maak ik een shake met 500ml chocoml, schep whey en schep havermout en dan heb ik een caloriebom
 
Wacht:

Lowlands + voorverpakt voedsel?

Ik denk: Bierworstjes! :D

En zakjes noten (amandelen, pinda's). Eiwitten en vetten.
 
Donuts zijn ook nice. Elk feest terug in de auto eet ik 5 van die mix donuts op. Heb ik in 5 minuten op en zo'n 1500 kcal. En ik kijk ook wel eens scheel ;)
 
Kip in blik (Target), tonijn in blik, beef jerky... noem maar op. Alles gedroogd en/of in blik kan wel mee ;)
Waar kan ik die kip in blik en beef jerkies halen? Woon in Amsterdam, weet hier geen Target te vinden...
 
Zo leer je nog eens wat!

Ik wist dus echt niet van het bestaan van kip in blik. Ziet er een beetje goedkoop uit, beetje zoals tonijn in blik ;) of van die campingvleesbakjes voor op vakantie, maar als het de trick doet, waarom niet. Bij de Jumbo spotgoedkoop zie ik. Hier zul je dit wel kunnen vinden neem ik aan (ik werk naast de grootste Jumbo van het land). :)
 
Donuts zijn ook nice. Elk feest terug in de auto eet ik 5 van die mix donuts op. Heb ik in 5 minuten op en zo'n 1500 kcal. En ik kijk ook wel eens scheel ;)
Ja die zijn wel chill, zelfs al kaakschaatsend gaan ze erin, moeten ze wel zo vers mogelijk zijn anders drogen ze uit.

Als ontbijt eet ik meestal 500 gr chocolade cruesli van quaker met een chocolade wheyshake erover gekiept zodat het net de cruesli bedekt. 15 min laten staan en je hebt 3000 kcal wat je zo naar binnen werkt.
 
Is dat wel te doen, melk bewaren met deze temperaturen?

Misschien wat brood mee en pot pindakaas/Nutella/ rijstwafels/ noten
 
Back
Naar boven