AndroidHealthClinic

Wat voor eten voor bulken op school?

Bezoekers in dit topic

lesjeLM

Novice
Lid geworden
16 aug 2016
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Morgen begint mijn school weer na een klein jaartje, nu heb ik de vraag wat ik het best kan eten op school? want heb namelijk lange dagen..

Alvast bedankt!
 
Chocomel en boterhammen met pindakaas.
 
Wat eet je nu dan? Je kan eten wat je nu ook eet.. met een bulk misschien wat meer van alles
Dingen als ^+1 broodjes met pindakaas.
Red je het niet mer alleen eten pakjes drinken zoals chocomelk/yoghurt drank/melk/sap oid

Denk ook aan dingen als wraps met allerlei soorten beleg. Oprollen in folie en meenemen.
Havermout met chocomelk/yoghurtdrank/melk oid (havermout kan je los meenemen in een zakje oid)
Noten/pinda's (gewoon in een zakje meenemen)
Pasta/rijst salades
Pitabroodjes met beleg of turks brood met beleg.
Krentenbollen/mueslibollen Met kaas of gewoon zo
Kaas uien bollen. :o zo lekker
etc. genoeg te bedenken.
 
Ik zit niet meer op school, maar toen ik daar nog zat nam ik altijd brood en melk mee. Tegenwoordig neem ik een bak kwark kwark en pannenkoeken mee naar werk. Lunch wordt geregeld dus daar komt nog brood bij.
 
IK GA JE TOPICTITEL AANPASSEN, JE HOEFT NIET ZO TE ROEPEN.
 
Meal preppen en hetzelfde als je thuis eet in de bulk.

Ik neem elke dag mee naar het werk:
- Bak havermout + bosvruchten + 1 scoop whey (we hebben een waterkoker en magnetron op het werk en ik ontbijt achter mijn pc op het werk)
- 8 boterhammen met pindakaas
- 25 gram noten
- 2 eieren
- 100 gram rijst / 250 gram groenten / 250 gram kip of witvis
- 1 blikje tonijn
- 1 scoop whey
Ik ga direct na het werk door naar mijn training, dus neem ook nog mee:
- 70 gram dextrose
- 1 scoop weightgainer (omdat ik toevallig deze ooit in de aanbieding had gekocht, maar gewone voeding werkt ook prima (chocomel + scoop whey = goddelijk))
- 1 appel

Ik snap dat niet alles op school even makkelijk gaat, maar wellicht heb je er wat aan. Pakje chocomel is o.a. wel gemakkelijk mee te nemen. Thuis broodje kip of rund maken e.d. werkt ook prima. Combinaties als boterham of pannenkoek met pindakaas + banaan zijn ook super!

Musclemeat Beef Jerky is voor onderweg wel handig, maar zou ik niet elke dag eten i.v.m. kosten en hoeveelheid zout.
 
Back
Naar boven