XXL Nutrition

Wat voor fiets heb jij?

Bezoekers in dit topic

Had een rood met wit gestipte gare bak voor 10 euro op de kop getikt. Toch bijna een half jaar mee gefietst of zo terwijl het frame door midden lag (1 van de 2 stangen was gebroken). Vorige week was helaas de band lek en waren r alweer een stuk of 5 spaken uit gevallen. In mijn woede bui had ik de fiets dus over de straat geslingerd wat hem ook geen goed deed.

Nu heb ik een nieuwe gare bak gekregen van mijn oom. Zitten zelfs spatborden en een kettingkast op!!! Helemaal perfect! Dussuh, nu hoop ik dat deze lang mee gaat. Hij fietst iig een stuk soepeler als de vorige en de ketting loopt r niet steeds af!
 
elke week een andere, maar meestal wel van het station via via je weet wel :D ;)
 
Ik heb meteen toen ik op mijn 16de een brommer had mijn fiets weggedaan en heb sinds die tijd al niet meer gefietst.
Daarna een rijbewijs gehaald en fietsen is dus nu niet meer nodig en heb dus geen fiets meer.
 
Ik heb een stokoude loodzware engelse fiets ...hhehe, daar mee rondrijden is alleen al continu legpressen :D

Oh ja, nog een verotte fiets die ik toendertijd oranje heb geschilderd toen ik op kot zat
 
Ik ben door mn vorige fiets heen gezakt, en nu heb ik een damesfiets zonder remmen :D , naja beter als een brommer zonder remmen want zo''n bumper komt hard aan hoor..........


gr rob
 
Hmm heb momenteel dus geen stadsfiets.
Mijn eigen meisjesfiets is na 22 jaar dienst gestolen op het station (dank je wel klempic om me daar aan te herinneren). Was een foeilelijk dink, maar ik was er enorm aan gehecht.

Tweede stadsfietsje is door vandalen gesloopt, vandaar toen de Brompton... er is nooit een nieuwe stadsfiets gekomen, daar is de Brompton of toerfiets voor.

Wil evt nog wel een doortrapper kopen voor in de winter.. vermomd als damesfiets!

Espi
 
Back
Naar boven