XXL Nutrition

Wat voor fotocamera heb jij in bezit of welke raden julie me aan?

Bezoekers in dit topic

Glenn1995

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Berichten
86
Waardering
8
Lengte
1m65
Massa
65kg
Vetpercentage
7%
Hallo,
Ik ga binnenkort een fotocamera aanschraffen
maar welke weet ik nog niet precies ik denk aan de Olympus SP-810-UZ
Maar ik weet het niet zeker welke hebben jullie of raden jullie me aan?


Over de Olympus SP-810-UZ:

Met de meest geavanceerde ultrazoomcamera van dit moment met o.a. een nieuwe 3D-fotofunctie en Eye-Fi-compatibiliteit, profiteert u van de 10 jaar lange ontwikkeling en verbetering van de SP-serie. De uiterst compacte en veelzijdige SP-810UZ geeft u de ultieme zoomkracht en automatische functies die u nodig hebt om overal mooie foto- en filmopnamen te maken. Ondanks de bescheiden afmetingen beschikt deze camera over een geweldige 36x optische groothoekzoom (24-864 mm*) zodat u nog meer op één foto kunt vastleggen en voorwerpen op grote afstand nog dichterbij kunt halen.
Dankzij de compatibiliteit met Eye-Fi-kaarten kunt u uw foto's automatisch draadloos uploaden naar een website of pc, en dat is ideaal wanneer u veel onderweg bent. Met de optionele 3D-fotofunctie maakt u dynamische en zeer realistische foto-opnamen. En zoals van een Olympus camera mag worden verwacht, begeleidt dit model u stap voor stap zodat ook uw 3D-opnamen er fantastisch uit komen te zien. Voor extra creatieve mogelijkheden kunt u gebruikmaken van de tien magiefilters, waaronder de nieuwe filters 'reflectie' en 'miniatuur', die u bovendien kunt toepassen op zowel foto- als HD-filmopnamen - en dat is iets wat bij de meeste andere compactcamera's ondenkbaar is. De TruePic III+-beeldprocessor van Olympus, de dubbele beeldstabilisator en de resolutie van 14 Megapixels zorgen voor heldere kleuren en haarscherpe en vrijwel ruisvrije opnamen, ongeacht de gekozen structuur. De ingebouwde panoramafunctie, huisdierherkenning, geavanceerde gezichtsherkenning en AF-tracking zijn slechts een paar voorbeelden van automatische functies die het fotograferen en filmen wel heel erg eenvoudig maken. Tot slot zorgt de LCD van 7,6 cm voor een perfecte weergave, en dat is ideaal bij het maken en bekijken van zowel foto- als filmopnamen.
*Vergelijkbaar met een 35-mm camera
Zeer krachtige 36x optische groothoekzoomlens (24-864 mm*) voor indrukwekkende close-ups en groepsportretten
Dubbele beeldstabilisatie voor onbewogen opnamen van bewegende voorwerpen
Compatibiliteit met Eye-Fi-kaarten voor het automatisch draadloos uploaden van foto's naar een website of pc
3D-fotofunctie voor dynamische en realistische foto-opnamen
Bekijk 720p HD-filmopnamen met geluid en foto-opnamen in een haarscherpe kwaliteit op een HD-tv en regel het afspelen vanaf de camera met de afstandsbediening van de tv via HDMI
14 Megapixels voor hoogwaardige filmopnamen, foto's en afdrukken op volledig formaat
Kleuren-LCD van 7,6 cm (230.000 pixels) voor het bepalen van het opnamekader en het controleren en bekijken van gemaakte opnamen
Ingebouwde panoramafunctie zodat u spectaculaire breedbeeldopnamen kunt maken van een landschap of stadsgezicht
Huisdierherkenningsfunctie die automatisch een foto van uw kat of hond maakt wanneer deze in de camera kijkt
Makkelijk de mooiste foto’s: de intelligente automatische modus herkent de vijf meest gangbare situaties en past automatisch de instellingen, scherpstelling en belichting aan
Geavanceerde gezichtsherkenning voor maximaal 16 personen zorgt voor haarscherpe en fraai belichte gezichten en een juiste belichting van andere delen van de opname
Scherpe foto's van bewegende voorwerpen dankzij de AF-trackingfunctie
Magiefilters voor het toepassen van effecten op foto's en HD-filmopnamen
De Beauty-modus herkent automatisch oneffenheden en zorgt er met een correctie voor dat gezichten er veel fraaier uitzien
Fotosurf-functie en [ib]-software voor het zoeken, bekijken en ordenen van foto's op persoon, plaats, locatie of gebeurtenis
De batterij wordt opgeladen via de USB-kabel terwijl u de opnamen op de computer opslaat en ordent
Ingebouwde handleiding die snel en gemakkelijk kan worden geraadpleegd
TruePic III+-beeldprocessor voor een ideale kleurenreproductie en weinig ruis

Olympus.jpg
 
InB4 ericr
 
Ik heb zelf een 20d 50d en 5d markII, maar ik neem aan dat je een compact wil?
Olympus Pen en Leica Vlux zijn leuk speeltjes om te hebben, vooral de Leica is zo mooi....oh en goed :D
 
Even wachten tot EricR dit topic ziet, heb zo'n vermoede dat hij je misschien zou kunnen helpen..:D
 
huuuur duuuuur ericuuuuuuuuur
 
heb net een sony dsc hx9v gekocht.

Zelfde prijscategorie;

Ding heeft 16x zoom ipv 36x - dus ok, da's minder, maar ten eerste is ie een stuk compacter, en ten tweede denk ik niet dat je op 36x nog goeie foto's kan maken zonder een statief? (could be wrong though, maar op 16x moet dat ding al behoorlijk stil gehouden worden, 36x moet gewoon freaky zijn ^^).

Verder heeft de sony meer manuele settings, dus zeker ook iets om te overwegen

grts
 
Misschien is het handig om even te vermelden wat je ermee wilt en wat je budget is.
 
First Page

SPOT FOR SALE!

edit: spot sold to EricR
 

Soortgelijke topics

Reacties
8
Weergaven
1K
Back
Naar boven