XXL Nutrition

Wat voor grip doe je bij je front squat

Bezoekers in dit topic

3x p/wk clean.
 
als ik de oefening doe , gebruik ik dit ===>


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Clean grip en soms zelf volledig mijn hand om de bar ipv twee vingers, gaat bij mij prima.
 
In de Smith met straps.
 
Ik doe ze zonder grip, Frankenstein squat word dat volgens mij genoemd.
 
Clean grip


In de Smith met straps.

Whut

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Zoek even op "leg blaster" of "Frank Zane leg blaster"

Squat harness noemen ze dat tegenwoordig, op SMTK hebben we zo eentje liggen maar ik heb 'em zelf nog niet gebruikt
 
Crossed. Zeker wanneer je hem niet zo vaak doet, anders blijf je met kindergewichtjes spelen omdat je polsen zeer doen.
 
Ik doe altijd clean, in het begin deed het pijn maar nu voel ik er niks meer van. Met crossed kan ik m'n ellebogen niet goed hoog houden.
 
clean met gesloten handen

bij blessure straps want cross is totaal niet stabiel
 
Waarom in de smith?


als ik een smith had , zou ik ze ook doen . minder stabilisatie ===>meer gewicht ====> meer overload

aangezien je helemaal oprecht zit , heeft de smith wel een aardig natuurlijke bewegingsbaan voor front squat
 
Waarom niet?

Front squat is voor mij gericht op de quads en prima te doen in de Smith
Haha en vanwaar die straps? Ook nog belt om?
 
Smith vind ik zelf niks, zo statisch als de pest. Ook met front squat spelen coördinatie, balans e.d. een rol. Ik geloof helaas niet in de smith machine, tenzij je te maken hebt met beperkingen aan je rug oid.
 
als ik een smith had , zou ik ze ook doen . minder stabilisatie ===>meer gewicht ====> meer overload

aangezien je helemaal oprecht zit , heeft de smith wel een aardig natuurlijke bewegingsbaan voor front squat

aangezien je helemaal rechtop zit?


en dat is onmogelijk bij een barbell fsq?

er klopt echt niks van wat jij hierboven vermeld
 
Back
Naar boven