MuscleMeat

Sticky Wat voor jas heb jij dit jaar?

Bezoekers in dit topic

Weer lekker nieuwe Moncler jas gekocht B-) express zoon model waarin ik nog geen marrokaan heb zien lopen :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb net zo'n von nickelson gekocht, valt me wel op dat het in nederland ca 50€ goedkoper is dan hier..
 
hugo boss heeft wel een paar hele mooie jassen, prijskaartje is ook mooi idd :)
 
2iw20p3.jpg



21cbmh3.jpg




haters gonna hate, stylers gonna style

u jelly dbb ?
Vanwaar zijn deze 2man? vooral die lederen jacket vind ik vet..
 
Ben eigenlijk op zoek naar een jas zoals deze:

http://store-nl.hugoboss.com/Schaap...disableSizePreselection=true&cgid=22000#!i=28
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft iemand die wel eens van een andere merk dan boss gezien ? Of weten jullie hoe je zo'n jas noemt. Is wel een vet ding maar kost 750eur, dat is wel echt te gek..

hugo boss heeft wel een paar hele mooie jassen, prijskaartje is ook mooi idd :)

Zoals ik eerder aangaf en tevens een andere dbb member, Hugo Boss is het geld niet waard. Voor die prijs je betaald zijn er veel betere merken te vinden.
Maak niet dezelfde fout die ik destijds maakte, zonde van je geld.

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.yoox.com/searchresult.asp/gender/U/tskay/2A5DD3A9/dept/men/type/1/textsearch/leather+jacket/toll/A/ipp/40#pg=3&sort=0&ipp=40&ene_designer=&ene_macrodesigner_descr=&macromicro_yoox=&color=&waist=&wash=&silhouette=&Environment=&IdAuthor=&size=&spr_code=&textSearch=leather_____jacket&last=pg
 
Zoals ik eerder aangaf en tevens een andere dbb member, Hugo Boss is het geld niet waard. Voor die prijs je betaald zijn er veel betere merken te vinden.
Maak niet dezelfde fout die ik destijds maakte, zonde van je geld.

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.yoox.com/searchresult.as...r_code=&textSearch=leather_____jacket&last=pg

Ik weet het, ben er zelf ook al eens het schip mee in gegaan. Heb wat gegoogled en weet hoe men zo'n jas noemt "quilted jacket". Zijn er weinig van te vinden helaas.
 
een beetje bb'er met een goed rug past niet eens in 9 van de 10 jasjes die hier worden gepost

EPICMEGAFAILZORlololol#!23
 
een beetje bb'er met een goed rug past niet eens in 9 van de 10 jasjes die hier worden gepost

EPICMEGAFAILZORlololol#!23

dan neem ik aan dat jij helemaal geen jas draagt met je immense rug?
 
een beetje bb'er met een goed rug past niet eens in 9 van de 10 jasjes die hier worden gepost

Zit zeker een kern van waarheid in. De Fortezza jassen die ik vroeger droeg zijn te klein geworden in de grootste maat. Het trekt enorm als ik me ook maar licht beweeg
 

Ja het is een beetje oud engelse stijl inderdaad. Kwam al op die site die jij noemt uit, dat zijn denk ik wel echt de oorspronkelijke modellen maar die zijn wat saai. Het leer geeft een wat frissere look.
 
Zit zeker een kern van waarheid in. De Fortezza jassen die ik vroeger droeg zijn te klein geworden in de grootste maat. Het trekt enorm als ik me ook maar licht beweeg

heb dat probleem bij (bijna) elke jas.. moet echt goed zoeken als ik een lekkere pasvorm wil
 
Back
Naar boven