MuscleMeat

Wat voor krachttraining kan ik naast Grit Strength doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TVS1992

Novice
Lid geworden
1 jul 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m78
hallo,

Ik doe 2x per week Grit Strength op de maandag en donderdag. Grit strength is een high interval training waarin alle spiergroepen aangepakt worden. Echter wil ik graag meer trainen (kracht) maar omdat elke spiergroep gebruikt word bij de grit weet ik niet op welke andere dagen ik wat nog kan trainen. heeft iemand tips voor wat voor krachttraining ik naast de Grit nog meer kan doen?
 
welke zichzelf respecterende man doet er nu grit strength

dat is nog erger dan crossfit
 
gewoon een UB/LB schema doen. Of FB. En op rustdagen kan je dan


























































rusten
 
Grit sluit (imho) niet echt aan bij krachttraining, snelle oefeningen, korte intervallen, niet op je houding letten. Te veel mensen gehoord die hun rug/gewrichten hierdoor hebben verpest.

Zou of naast grit gewoon cardio doen, lekker voor je gewichtsverlies. Of je gewoon toeleggen op krachttraining.
 
hier zijn geen fans van groepslessen of crossfit. hoe dan ook, maak gewoon een trainingsschema en hou er rekening mee dat je die 2 dagen geen krachttraining doet. ik zou geen rekening houden met een dag eerder of later grit strength. dat is hetzelfde als geen benen trainen omdat je aan voetbal doet.
 
@diaephi welke zichzelf respecterende man maakt een foto van zich zelf in de spiegel met een mobiel...
 
welke zichzelf respecterende man doet er nu grit strength

dat is nog erger dan crossfit

Haha broeder.... Ik was van plan precies het zelfde te zeggen:eek:
 
Ik doe bij ons in de sportschool af en toe ook wel een keertje mee, Je gaat wel goed vetverbranden mooi voor het cutten.
 
Back
Naar boven