XXL Nutrition

Wat voor kuur moet ik nemen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga een paar weken beetje cardioen en je bent natty 106 kg 6% :o


Ik ben momenteel idd onder me onderhoud aan het eten. Ik zit er voor de zekerheid niet teveel onder i.v.m. eventueel kracht verlies, wat uiteindelijk kan leiden tot het verlies van spiermassa, en dat willen we natuurlijk niet.

Indien ik wat droger ben wil ik dus gaan voor test.
 
Ja met jou lengte is het heel moelijk om mooi uit de bus te komen als natty, want massa plakken kost tijd en veel eten en veel geld haha en uiteraard het behouden maaar als je eenmaal het bereikt dan ben je wel echt een monster die binnenkomt in de gym ! Hoe dan ook succes met het samen stellen van je k u u r :lifter:

Test + boldenone + kickstart voor 3 weken maximaal is leuk :o
 
Thanks voor je info! Denk dat het toch wel test only wordt. ( + HCG, nolvadex) Hoop dat ik niet zo bloated wordt :D
Als je niet op 20% staat, en je voeding is in orde zal je niet al te bloated worden hoor :p Of je moet pech hebben en een van degene zijn die direct vocht ophoopt
 
Als je niet op 20% staat, en je voeding is in orde zal je niet al te bloated worden hoor :p Of je moet pech hebben en een van degene zijn die direct vocht ophoopt

Misschien voor de zekerheid toch stacken met masteron? :D
 
Misschien voor de zekerheid toch stacken met masteron? :D
Persoonlijk vind ik dit geen probleem. Ook de look van een beetje masteron vind ik beter als enkel test, op 'laag' vp dan toch.
Ben zelf ook bezig op test mast :D
 
Opvallend dat niemand tren noemt. test/tren 250/400, evt 200 mast erbij, mooie schone gains.
 
Opvallend dat niemand tren noemt. test/tren 250/400, evt 200 mast erbij, mooie schone gains.

Begin liever iets 'lichter' , is tevens me eerste kuur. :)
 
Ja tren is leuk spul maar om te beginnen is ander spul ook prima te doen. Hij moet nog de kick krijgen en het gevoel after de kuur , een soort van klap haha :p
 
Na hoeveel weken kan je weer een kuur starten ( indien je dit wilt ) ?
 
Back
Naar boven