AndroidHealthClinic

Wat voor lichaam ga je voor?? (1 bezoeker)

Voor watvoor lichaam ga je voor??

  • Beachboy/b2k style

    Stemmen: 30 43,5%
  • Chippendale style

    Stemmen: 26 37,7%
  • Ronnie coleman style

    Stemmen: 3 4,3%
  • Nog groter , nog groter

    Stemmen: 10 14,5%

  • Totaal stemmers
    69

Bezoekers in dit topic

Originally posted by axestream
Ik dacht zelf aan zoiets:

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

:p

Nah, liever iets als The Rock.



De laaste gozer zag er super uit! IK vind hem zelfs beter uit zien dan de rock:D
 
Die laatste is trouwens dezelfde als de eerste. Is een boom van een kerel. Voordat hij met pro-wrestling begon deed hij aan powerlifting en bodybuilding (en nog steeds lijkt me).

The Rock vind ik er heel netjes uit zien. Niet te, maar toch behoorlijk groot en niet zo heel erg droog.
 
Vind dat die vent wel een in verhouding minder bovenlijf heeft. Wel massief maar niet mooi. Benen daar in tegen zien r super uit!
 
Ik ga liever voor de jaren 50 look ! John Grimek, Steve Reeves, George Eiferman, etc....
 
Ik wil gewoon zo veel mogelijk kunnen heffen.......

The body is voor mij niet belangrijk........moest ik een keuze moeten maken zou ik gaan voor een Arnold bovenlijf, enkel zijn benen mochten wat zwaarder zijn. Ronnie mag zijn lijf hebben:D
Heb wel respect voor die man want het is een echte beul op training
 
Ik zie wel waar ik eindig. Ik train nu nog maar 3 jaar, dus ik kan nog wel wat jaartjes mee voordat de groei er uit is. Ik was in ieder geval niet van plan de anabolen te pakken. Ik heb redelijke aanleg om groot te worden, dus dat zal nog wel een aantal jaartjes moeten lukken. Als dat ophoudt gaan we gewoon over op onderhoud en aftrainen. Ik hoef niet zo nodig Ronny Coleman te zijn. Als ik er zelf maar tevreden mee ben. Dan vind ik het allang goed.
 
Back
Naar boven