AndroidHealthClinic

Wat voor materiaal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muscleman91

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2008
Berichten
20
Waardering
0
Hallo,

Ik ben 16 jaar, 1.85 lang en weeg ongeveer 60 kilo. Ik wil binnenkort thuis beginnen met trainen, maar ik heb alleen nog maar een flat bench. Wat voor materiaal kan ik het beste kopen? een barbell? dumbbells? EZ-bar? enz. Het mag bij elkaar niet meer dan 100 euro zijn. Waarschijnlijk koop ik het bij fitness-seller.nl

Alvast bedankt :p
 
barbell+schijven, maak zelf een bankje en iets waar je de barbell op gaan laten rusten.
Dan kan je al heel veel doen en blijf je onder de 100 euro. Wel zou ik het 2e hands aanschaffen.
 
als je percé onder de 100 wilt blijven en te lui bent om 2e hands te gaan kopen... doe dan zoiets:

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p420_Gietijzeren-Halter-Plus-Set-70kg.html

hiermee kun je voor een paar maanden wel fatsoenlijk trainen.
Alleen deadliften enz. wordt al snel te ligt met 70 kg en squatten en rug- en borstoefeningen zijn bijna niet te doen zonder bankje/steunen.

Maar ik neem aan dat je vooral je biceps triceps schouders en borst en buik wilt gaan trainen...
 
Een bankje heb ik al, gewoon een platte.
Mijn benen wil ik ook wel trainen, maar ik kan natuurlijk altijd mijn gewichten uitbreiden.

Een set dumbbells en een barbell en een bankje is dus genoeg om mee te beginnen?
 
Back
Naar boven