AndroidHealthClinic

wat voor mob heb jij??

Bezoekers in dit topic

Originally posted by munk


Ik ook, zo'n grote zwarte bak:D of was da een 5110? weet het nu nie meer, heb hem al 3 jaar
nee, klein rood dingetje heb ik..
 
Nokia 3650 met de groene cover

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb pas sinds maart mn eerste mob..jaja. stond zelfs in de krant op de voorpagina:D. Kan nu ook niet meer zonder.
heb een panasonic nog wat.
bn niet zo materialistisch ingesteld dus dient enkel om te bellen, geen verdere poespas
 
Originally posted by Juriaan
Nokia 3650 met de groene cover

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Die heb ik ook maar dan met de orginele blauwe cover. Beste gsm die ik tot nu toe gehad hebt. Hij is alleen groot al merk je dat niet aan het gewicht

Heb ook de t68i gehad maar die vonden andere mensen blijkbaar ook leuk dus hebben ze het maar gestolen:mad:
 
Ik heb een motorola, wat voor type weet ik niet, is wel super klein en licht iets van 80 gram dacht ik.
Ik wil ook niet zo'n super grote telefoon hebben want ik heb al iets in mn broek dat erg groot is :D


gr rob
 
Laatst bewerkt:
ik heb een 3310... een bijna kapotte.. maar hij belt en daar gaat het om... binnenkort eens een andere kleinere halen :D
 
Sony-Ericsson T600:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
92 x 41 x 20 mm :D klein ding is het ja
 
Panasonic GD93 (display backlight-kleur kan je instellen)
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Was ik pas nog op aan't scheppen dat ik de nokia 3650 heb nu is ie me in een zwembad gevallen hij is nu nog aan't drogen maar ik vrees het ergste:mad:

Als ik binnenkort voor de zoveelste x een nieuwe gsm (meestal door schade, verloren of diefstal) heb dan zal ik het op deze thread vermelden ga voor de nieuwste samsung maar ik hoop van niet.
 
@ Badboy, heb zelf ook zo'n 7650. Je ken ergens software downloaden, dan heb je een camera functie en zoom functie (voordat je de foto hebt geschoten) en beelden zijn gewoon strakker dan Orange MPV.

Hey je die functie al?
 
Nokia 7250, lijkt op de 7210 maar dan met camera
 
Back
Naar boven