AndroidHealthClinic

wat voor mob heb jij?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
186
Waardering
0
Krijg vandaag eindelijk mijn gsm thuisgestuurd!!
2 weken geleden had ik hem eigenlijk al, maar hij was kapot
naar me toe gestuurd!!! Duz toen moest ik hem zelf terugsturen
(verzendkosten voor mij!!)
Duz nu hoop ik voor ze dat hij het doet!
dit is um:
NOKIA 7210
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
vraag me niet waarom maar ik heb hier op het moment een t68i een 6610 een 8210 een 6210 en een 3310 liggen. ze verslijten snel he
 
Huh... ik gebruik mijn mobieltje praktisch nooit! Is zo'n swing 400 ding voor Hi Prepay. Is voldoende. Geloof niet dat meer dan 4 mensen mijn 06-nummer kennen. Staat dan ook bijna altijd uit.

Espi, hoofdschuddend over zoveel mobiele telefoon-liefde
 
Heb een swing 200 liggen, die doet het nog ook! Dan nog 1 of andere nokia, die was al na een maand kapot (van een gastje gekocht; koopje...) en daarna nog eentje van iemand anders gekregen (ook een nokia) en die heb ik nu nog. Alleen is die accu gaar en heb ik bijna nooit bereik. Heb wel een abonament lopen maar kan dus practisch nooit bellen... Moet nog een nieuwe simblockvrije kopen...
 
siemens M50

nokia en ericsson vind ik persoonlijk dikken brol!

:D
 
Originally posted by Esperantisto
Huh... ik gebruik mijn mobieltje praktisch nooit! Is zo'n swing 400 ding voor Hi Prepay. Is voldoende. Geloof niet dat meer dan 4 mensen mijn 06-nummer kennen. Staat dan ook bijna altijd uit.

Espi, hoofdschuddend over zoveel mobiele telefoon-liefde

Tsja als je veel mensen kent is het wel handig hoor...
 
Originally posted by the_ur
vraag me niet waarom maar ik heb hier op het moment een t68i een 6610 een 8210 een 6210 en een 3310 liggen. ze verslijten snel he

Kun je ook andere telefoontjes regelen? Of handel je er niet in ;-)


Ik heb een 6610 op het moment, de grey versie.
 
heb nu een nokia 7250, geinig ding...
leuke foto's kun je ermee maken :D
 
Sony-Ericsson P800
 
Af en toe ontzettend handig. Vooral toen ik 2 weken terug stomweg mijn paspoort thuis had laten liggen op eigen kopieerapparaat. Heb nota bene 3 paspoorten, die ik vaak alle 3 mee heb!

Toen werd ik om 11 uur 's avonds niet meer toegelaten tot de JH van Kortrijk en heb ik even een vriend opgebeld om raad te vragen...die gaf me door waar ik een slaapplaats zou kunnen vinden, zonder naar een paspoort gevraagd te worden. Was pas om 1 uur onderdak in Roubaix daar de eerste mogelijkheid 'complet' was.
Die dag ook nog even een vriend, die politie-agent in Parijs is, opgebeld om na te vragen wat de repercussies zijn van een verblijf in Frankrijk zonder paspoort.. hij stelde me gerust en zei dat mijn rijbewijs voldoende was voor de politie.. bij de jeugdherberg bleken ze dus veel strenger!

Heb toen wel peentjes gezweet hoor en was vreeeeselijk blij met dat ding! O.a. omdat ik die jongen zijn telefoonnummer niet bij me had, maar wel in het geheugen van de mobiel had zitten.

Espi
 
Originally posted by TongPo
Sony-Ericsson P800


ah me broer heeft hem ook, je ken Doom erop spelen :P

Ik heb zelf een Siemens C55
 
Heb momenteel een nokia 7650
nadeel - erg groot en zwaar
voordeel - doordat hij zo zwaar is kan ik er wel bicep oefeningen mee doen :D
 
Sony eriscsson t68i
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by CQ_Demolisher
Nokia 5210.

Ik ook, zo'n grote zwarte bak:D of was da een 5110? weet het nu nie meer, heb hem al 3 jaar
 
Ik heb een Motorola t720, wel een vet dingetje....
 
Ook hier een 7210, voornamelijk omdat ik het zo'n mooi kleurtje vond... en ik toch een abbo'tje nodig had en tja je kreeg um er "gratis" bij
 
Back
Naar boven