MuscleMeat

Wat voor muziek op de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als het maar uptempo is en niet nederlandstalig.
Tis alleen zwaar irritant dat ze een half uur voor sluitingstijd de sound op fluisterstand zetten.
 
Laatst bewerkt:
Dubstep, Up tempo vooral..
 
Bij mij draaien ze meestal slam fm muziek, niet verkeerd maar als je die nummers te vaak hoort ga je je er aan ergeren.
Altijd lekker me ipodje mee met beetje hardrock.
 
ik neem mn eigen muziek mee, meestal frenchcore tijdens de training, geeft me toch net dat extra opgefokte wat ik nodig heb :) lekkere livesets van sickest squad, braindrillerz, dr peacock, D.O.M. , radium, dawnbreaker vs lethal injection doen het altijd goed :D
 
avenged sevenfold, slipknot, d-passion, rage against the machine, audioslave, queens of the stone-age.... dat soort dingen

uiteraard vanaf mp3 speler

edit: een pr wil ik ook nog wel eens zetten op hatebreed of disturbed
 
Laatst bewerkt:
hardrock, metal en beetje tempo muziek van techno tot hardcore zou wel lekker zijn tijdens het trainen. Helaas is er op mijn sportschool vaak wat softe RnB of top40 muziek.
 
ik neem mn eigen muziek mee, meestal frenchcore tijdens de training, geeft me toch net dat extra opgefokte wat ik nodig heb :) lekkere livesets van sickest squad, braindrillerz, dr peacock, D.O.M. , radium, dawnbreaker vs lethal injection doen het altijd goed :D

Wat een herrie is dat, hou wel van lekkere hardcore wat flinkt doorbeukt maar dat gaat te ver.

Zelf luister ik hardcore/hardstyle of (hard)rock/metal

manafest - impossible
adelitas way - invincible
three days grace - animal i've become

Dit zijn nummers waar ik wel erg lekker op ga, vooral bij deadliften.
 
bij ons draaien ze echt graf muziek, beetje lounge enzo altijd maar zelfde
 
gewoon house , beetje top 40
 
bij ons Adele enz. iedereen krijgt er een zieke pomp van
 
Geen muziek is ook goede muziek, alleen het gekletter van het ijzer. Dat is iig beter dan wat ze laatst draaiden

alicia keys New York
 
van alles, de ene keer weer lekker hardstyle, de andere keer weer beetje trash metal en soms hip-hop, maar het nummer waar ik best wel wat meer aggresiever wordt is Rage against the machine - Killing in the name of, het ligt er net aan in wat voor mood ik ben... met een mooie dag luister ik meestal ook Red Hot Chilli Peppers. Ik luister best veel genre's ik vind dat alle soorten muziek wel iets vets heeft alleen top 40 vind ik af en toe wat minder omdat zoveel nummers gewoon Te veel worden gedraait. maar op de sportschool draaien ze bijna elke dag hetzelfde, echt nare muziek, van die jaren 80 discomuziek en dan weer een beetje house-achtig... soms ook muziek die ik herken uit GTA Vice City of San Andreas haha.
 
Back
Naar boven