MuscleMeat

wat voor opleiding/werk doe je?

Bezoekers in dit topic

Cynthia zei:
studeer scheikunde.
ben hier net voor manwijf uitgemaakt, dus nerd kan er dan ook nog wel bij :D

gewoon schijt aan hebben,vind je een top wijf :D
 
Yzord zei:
Ben professionele WWer
Dat lijkt me ook wel wat, maar daar moet je eerst voor werken he? :D
 
Maak anders ff een topic aan dat al 43x is langsgekomen.
 
Yzord - de man die sneller reageert dan zijn schaduw.
 
huckfinn zei:
Wat moet je daar voor vooropleiding voor hebben afgerond?
Bij zoveel mogelijk mongool-bazen werken. Liefst natuurlijk met een hoog loontje ;)
 
Sorry maar dit is echt een k*ttopic

De dbb community accepteert het niet
 
Cynthia zei:
studeer scheikunde.
ben hier net voor manwijf uitgemaakt, dus nerd kan er dan ook nog wel bij :D

scheikunde, hm, die vent die de Hulk is deed ook aan scheikunde, alleen hij had een middel nodig om groot en harig te worden in tegenstelling tot jou
 
huckfinn zei:
Maak anders ff een topic aan dat al 43x is langsgekomen.


als nieuweling wil je toch wel weten wat mensen doen of niet dan?
 
huckfinn zei:
Maak anders ff een topic aan dat al 43x is langsgekomen.

volgens mij 44 keer hoor. :D

heb sinds de 43e keer nog steeds me hts autotechniek diploma. en ben bezig me eigen bedrijf te starten.
 
He, ik hoorde dat er onlangs iemand lid is geworden van DBB die harig is, een bril heeft, nerd is en manwijverig scheikunde studeert. Weet iemand wie ik bedoel? O ja - 'het' draagt ook geitenwollen sokken.
 
diablo zei:
als nieuweling wil je toch wel weten wat mensen doen of niet dan?

Wil je dat echt weten? Ik vraag er ook nooit na omdat ik bang ben dat 85% een uitkering-trekker is en de andere 15% marrokaan is.
 
huckfinn zei:
He, ik hoorde dat er onlangs iemand lid is geworden van DBB die harig is, een bril heeft, nerd is en manwijverig scheikunde studeert. Weet iemand wie ik bedoel? O ja - 'het' draagt ook geitenwollen sokken.


:p
 
huckfinn zei:
Wil je dat echt weten? Ik vraag er ook nooit na omdat ik bang ben dat 85% een uitkering-trekker is en de andere 15% marrokaan is.

ghehe kicken! :D
 
Man-Mountain zei:
scheikunde, hm, die vent die de Hulk is deed ook aan scheikunde, alleen hij had een middel nodig om groot en harig te worden in tegenstelling tot jou

haha! ja, ik heb mazzel
 
huckfinn zei:
He, ik hoorde dat er onlangs iemand lid is geworden van DBB die harig is, een bril heeft, nerd is en manwijverig scheikunde studeert. Weet iemand wie ik bedoel? O ja - 'het' draagt ook geitenwollen sokken.

dan kan ik dat niet zijn, want ik ben allergisch voor geitenharen :D
 
Ik ben 7e jaars student, maar wat ik studeer vergeet ik steeds. :o
 
Back
Naar boven