MuscleMeat

Wat voor rare/gekke/leuke dingen heb jij meegemaakt bij het autorijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Afgelopen zaterdag heb ik me auto total loss gereden omdat ik te laat remde voor een bocht. Het was nat en glad dus doordat ik te laat remde slipte ik helemaal door. ik knalde toen op de stoeprand en vervolgens tegen een lantaarnpaal die door midden brak en kwam toen in de berm terecht. Was toen erg geschrokken en me auto kwijt.

Ook reed ik een keer rond een uur of elf op een weg dat tussen de bossen lag. Ik was toen met nog 2 vrienden en we waren rustig aan het rijden en muziek aan het luisteren. Tot ik ineens 3 schimmen op de weg zag. Ik zag het niet helemaal duidelijk maar toen ik eenmaal dichterbij kwam zag ik dat het herten waren. 1 kleine en 2 redelijk grote. De eerste stak toen snel de weg over, de 2de bleef gewoon staan en de 3de kwam op ons af. Dus ik probeerde hem te ontwijken maar ipv dat hij van me weggging , rende hij juist meer op me af. Hij klapte toen tegen de deur aan en ik keek nog in me achteruitspiegel en zag dat hij weg was. Het was overigens niet een harde klap en had ook maar een paar krassen op me deur. Maar schrok toen ook wel :D

Zo dat was mijn verhaal, wat hebben jullie allemaal meegemaakt? :D
 
ik was 19 en probeerde bij een hele drukke straat een stukje over de stoep heen te rijden, tussen paaltje en plantenbak door...gevolg, rechter-achterkant van nieuwe golf4 ingedeukt :o
 
leerde een vrouw kennen die mij in de auto tijdens het rijden heeft gepijpt.

daarmee ben ik nu getrouwd :D
 
leerde een vrouw kennen die mij in de auto tijdens het rijden heeft gepijpt.

daarmee ben ik nu getrouwd :D

:roflol:



ik ga mijn verhalen niet vertellen :D al is het maar om de negatieve reacties te vermijden. gelukkig dat de negatieve karmaknop nu ook weg is :D
 
leerde een vrouw kennen die mij in de auto tijdens het rijden heeft gepijpt.

daarmee ben ik nu getrouwd :D

goede keuze!

@topic:

Ik had laatst toen ik vanuit R'dam terugreed ineens een vogel die voor me uit vloog. Ik weet dat het dan niet slim is om te manouvreren, maar het is een instict.

Nou met zo een snelheid heb ik geluk gehad dat ik niet van de snelweg afvloog. Wat wel belangrijk is, vogeltje leeft nog:cool:!
 
Tijd geleden zit ik naast een maat van me in de auto (op de snelweg) .. zitten we wat te kletsen.. vliegt ineens zijn motorkap open... lange tijd niet zo geschrokken..
 
ik ben gister geslaagd voor me rij examen :P
 
ik ben gister geslaagd voor me rij examen :P

Congratulations_navy_pastel_glitter.gif


:D
 
Heb een keer bonje gehad met iemand die te snel toeterde achter me. Eerst tijdje de handrem erop. Vervolgens hem paar afgesneden en toen geprobeerd van de weg te drukken op hoge snelheid..


Tijd voor een cursus agressiebeheersing besefte ik erna :rolleyes:
 
Gister bijna een aanrijding gehad, een mafkees in zijn dikke audi besloot mij te gaan inhalen terwijl ik net een fietser wou gaan inhalen. Het ging maar net goed.
 
Autoband klapte kapot van een vrachtwagen die voor mij reed op de snelweg. (200m voor de afslag doe ik moest nemen). Eerst hoor je een harde knal, dan zie je alleen maar zwarte rubber en vervolgens klapte een stuk rubber vol op mijn voorruit met een gigantische knal. Gelukkig ben ik niet vol gaan remmen maar heb mijn auto rustig op de vluchtstrook gezet. Na afloop beefde ik wel maar behalve een kapotte voorruit had niemand schade. De vrachtwagenchauffeur was aardig in shock. Die man stapte uit en ik bood hem een sigaret aan die hij aan nam (toen rookte ik dus nog). Bleek achteraf dat deze man net drie maanden gestopt was. Daar baalde ik eigenlijk het meest van.
 
Ben deze winter met ineslagen ruit over de autoweg naar huis moeten rijden.
Mijn moeder was in brussel toen opeens haar ruit werd ingeslagen voor handtas. Ben ze daar dan maar gaan halen en van auto gewisseld. Lekker bij -1 tegen 140km/u naar huis. Was frisjes...
 
Een fazant die voor mij tegen een autoruit klapte tegen hogesnelheid. Die grote vogel vloog razendsnel naar omhoog en het leek wel of 3 pluimenkussens ontploften. Was haast nodig om de ruitenwissers te gebruiken.
 
#1 Dronken bij mijn toemalig dronken vriendje in de auto gestapt en tijdens het rijden op een zandpad lag ik in z'n schoot en dna allebei met de ogen dicht gezoend tijdens het rijden.. bijna in een meer beland . .:o

#2 Op een eerste date ben ik door een man mee uit eten genomen. Hij betaalde alles en gaf me iets van 6 wijntjes.. vervolgens reed hij de heide bij ons op (waarbij mijn gedachte.. shit ik WIST dat het etentje niet gratis was!) stapte hij uit, en kreeg ik voor het eerst rijles!!!:D

Vervolgens over de provinciale weg in het donker met regen en drank op zonder gordel en legitimatie :o... ging allemaal goed.. hij sloeg 1x af midden op een kruising.. reden nog langs de politie.. en uiteindelijk moest ik voorsorteren naar links.. al helemaal trots dat ik knipperlicht gevonden had.. maar die jongen riep je moet terugschakelen!! Remmen!!!

Maar hij reargeerde zo panisch dat ik vergat waar die rem zat dus wij met aardige vaart beide aan het stuur hangend door de bocht. (zo'n bocht waarin allemaal auto's geparkeerd stonden) Toen vond ik de rem weer stonden we stil, en leek het mij een goed plan om maar weer op te switchen.. :o:o
 
#1 Dronken bij mijn toemalig dronken vriendje in de auto gestapt en tijdens het rijden op een zandpad lag ik in z'n schoot en dna allebei met de ogen dicht gezoend tijdens het rijden.. bijna in een meer beland . .:o

#2 Op een eerste date ben ik door een man mee uit eten genomen. Hij betaalde alles en gaf me iets van 6 wijntjes.. vervolgens reed hij de heide bij ons op (waarbij mijn gedachte.. shit ik WIST dat het etentje niet gratis was!) stapte hij uit, en kreeg ik voor het eerst rijles!!!:D

Vervolgens over de provinciale weg in het donker met regen en drank op zonder gordel en legitimatie :o... ging allemaal goed.. hij sloeg 1x af midden op een kruising.. reden nog langs de politie.. en uiteindelijk moest ik voorsorteren naar links.. al helemaal trots dat ik knipperlicht gevonden had.. maar die jongen riep je moet terugschakelen!! Remmen!!!

Maar hij reargeerde zo panisch dat ik vergat waar die rem zat dus wij met aardige vaart beide aan het stuur hangend door de bocht. (zo'n bocht waarin allemaal auto's geparkeerd stonden) Toen vond ik de rem weer stonden we stil, en leek het mij een goed plan om maar weer op te switchen.. :o:o

Wat had je gedaan als je iemand dood had gereden?
 
3 weken geleden trok ik op bij een stoplicht met piepende banden. Een vriend van mij stond achter mij en zag het als een uitdaging. Hij had mij ingehaald bij een bocht wat hij te snel nam en slipte met zijn voorwiel een beetje weg en spinde toen rechtsom met 180 graden en ramde toen een lantaarnpaal. 3 Minuten later flikkerde ook nog de lampekap van de lantaarnpaal naar beneden dat was het hilarische er aan :roflol: (1700 euro reparatie aan zijn auto :p)
 
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik in de auto van mijn pa naar school. Een Opel Senator 2.5 V6, als ik me goed herinner. Niet in de gaten dat deze in de sportstand stond, en dus sneller traploos schakeld (automaat) trok ik weg bij het stoplicht om links af te slaan. Gevolg: spinde ff bruut 200 grd rond!

Verder vaak uitwijken voor kletsende vrouwen, en 1 x voor een bankstel dat op de middelste baan van de snelweg lag.

Te vaak dronken terug gereden, als ik daaraan denk heb ik veel geluk gehad. Dit probeer ik ook niet meer.

Wel redelijk wat schade gereden in het begin, door onbehoudenheid.
 
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik in de auto van mijn pa naar school. Een Opel Senator 2.5 V6, als ik me goed herinner. Niet in de gaten dat deze in de sportstand stond, en dus sneller traploos schakeld (automaat) trok ik weg bij het stoplicht om links af te slaan. Gevolg: spinde ff bruut 200 grd rond!

Verder vaak uitwijken voor kletsende vrouwen, en 1 x voor een bankstel dat op de middelste baan van de snelweg lag.

Te vaak dronken terug gereden, als ik daaraan denk heb ik veel geluk gehad. Dit probeer ik ook niet meer.

Wel redelijk wat schade gereden in het begin, door onbehoudenheid.

Jij geluk gehad??
denk eerder de mensen die jij niet hebt aangereden met je zatte kop.
 
Back
Naar boven