AndroidHealthClinic

wat voor suplementen bij dianabol

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
ben van plan om een kuurtje met dianabol tegaan doen maar zijn er ook suplementen die je bij een kuurtje het beste kunt nemen voor een nog betere werking.
 
Jup zou creatine erbij nemen en door blijven nemen na de kuur om geen al te grote kracht verlies te hebben.
Verder natuurlijk whey, weighgainers, casseïne shakes, vitaminen (niet teveel vanwege leverbelasting!) en magnesium zink of zma.
Na de kuur zou ik ook extra veel omega 3 en glucosamine in je supplementen opnemen vanwege het effect van dbol op gewrichten en pezen.
 
Eten, VEEEEEELLLL Eten.
 
idd, eten, eten, eten, eten, eten....slapen, trainen, eten, eten eten.........
 
Waarom injecteer je geen kuurtje Deca?
 
Goed antwoord. Eigenlijk moet je beginnen met testo omdat je basis voor vergelijking is.
 
Ow nooit geweten, ik dacht altijd als je vor het eerst kuurt je met primo of deca moet gebinnen. maar ja ik houd me niet bezig met aas verder hoor. weet wat geleerd :)
 
waarom kun je beter met testo beginnen ??? big cat kun je dat wat beter uitleggen???
 
Omdat testo de enige steroide is waarvan bewezen is dat het de gezondheid niet alleen niet schaadt, maar ook daadwerkelijk bevordert. Daarenboven is het dezelfde stof als het meest aanwezige endogene androgeen.
 
Huh BC nu ga je me wel rare dingen vertellen hoor, is het gezond om een kuur 1-testosterone te nemen. wowlie dat klink als muziek in de oren
 
Nee, testosterone.

Niet 1-testosterone, dat is meer zoals primobolan, een 5-alpha reductie van het hormoon boldenone.
 
Ow dus als ik een jaartje of 2 a 3 train kan het geen kwaat eens een kuur test te nemen.
 
Als je boven de 21 bent en je neemt bepaalde regels in acht, en je leert leven met acne en mogelijk haarverlies, dan is het perfect veilig. Zoals ik al zei, educatie is de sleutel en dan kan je niet alleen nare gevolgen beletten, maar zelfs je gezondheid verbeteren.
 
Back
Naar boven