Fitness Seller

Wat voor type schema zou voor dit lichaam passen?

Bezoekers in dit topic

Appelstroop

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
432
Lengte
1m97
Massa
82kg
Hey. Deze man is wel beetje mijn voorbeeld als het om lichaam gaat die ik graag wil. Is dit een moeilijk haalbaar lichaam denken jullie? Ik heb niet zoveel met die typische bolle opgepompte hoge vet bodybuild lichamen maar meer dit soort. Wat voor trainingen passen hierbij of maakt dat niet perse uit? Vooral bodyweight bv of zelfs calisthenics of kunnen vooral compounds dit ook creëeren en is het simpelweg een mix van gespierd met lage vetpercentage? Of juist veel reps of weinig etc? Onderste foto bedoel ik het meest.
91BXIzngwSL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg
maxresdefault (1).jpg
artworks-000524845281-irregy-t500x500.jpg
Screenshot_20240601_210121_Instagram.jpg

Hey. Deze man is wel beetje mijn voorbeeld als het om lichaam gaat die ik graag wil. Is dit een moeilijk haalbaar lichaam denken jullie? Ik heb niet zoveel met die typische bolle opgepompte hoge vet bodybuild lichamen maar meer dit soort. Wat voor trainingen passen hierbij of maakt dat niet perse uit? Vooral bodyweight bv of zelfs calisthenics of kunnen vooral compounds dit ook creëeren en is het simpelweg een mix van gespierd met lage vetpercentage? Of juist veel reps of weinig etc? Onderste foto bedoel ik het meest.Bekijk bijlage 627489
Je bent 29 ?
Dan heb je nog zo'n 20 jaar. Dan zou ik pas over 15 jaar beginnen te trainen. In 20 jaar is de kans aanwezig dat je toch een bodybuilders lichaam krijgt.

elke dag opdrukken en optrekken
Ah, ik maak wel veel afdrukken met het aftrekken dus dat scheelt.

Nee grapje maar is dit niet behoorlijk gespierd dan maar gewoon dunne bouw?

Je bent 29 ?
Dan heb je nog zo'n 20 jaar. Dan zou ik pas over 15 jaar beginnen te trainen. In 20 jaar is de kans aanwezig dat je toch een bodybuilders lichaam krijgt.
Ja, ik vind het natuurlijk niet erg meer bodybuilder lichaam te krijgen maar ik vind dit erg mooi. Neem aan dat ik niet perse in surplus hoef te eten dan. Gewoon rustig normaal trainen.

Train gewoon zoals je wilt, eind dit jaar heb he toch nog niet zo’n fysiek.
I know maar ben gewoon benieuwd of zo'n type lichaam een ander soort training vergt.

Ja, ik vind het natuurlijk niet erg meer bodybuilder lichaam te krijgen maar ik vind dit erg mooi. Neem aan dat ik niet perse in surplus hoef te eten dan. Gewoon rustig normaal trainen.
Dan beginnen met full body trainingen, gezond eten en beetje cardio. Nee, bulken lijkt niet nodig.
Als je naturel traint komt er niet zo veel bij. En reken erop dat deze man veel tijd steekt in voeding en yoga en ook in een vorm kracht training. Of je het redt met alleen yoga oefeningen... denk ik niet. Maar vooral zorgen dat je weinig vet hebt.

Even een paar video's gekeken. Hij doet dus ook compound oefeningen en hij vind orgaan vlees completer dan schoon spier vlees.

Wel tof als iemand van boven de 50 het een beetje bijhoud. Maar reken erop dat hij er 24 uur per dag mee bezig is.
In een maand niets doen en niet op je voeding letten en er is niets speciaals meer te zien. Stress elke vorm van stress is dodelijk voor je fysiek.

Weet niet eens wat je hiermee bedoelt :o

Zover ik kan zien is dit vooral laag vetpercentage en een beetje aankloten in de gym en/of calisthenics :o
Dat is wat jij misschien doet.

Post eens een foto van je puddingbuildersfysiek. Wacht maar niet tot je boven de 50 bent.

Dat is wat jij misschien doet.

Post eens een foto van je puddingbuildersfysiek. Wacht maar niet tot je boven de 50 bent.

Dat is wat ik misschien doe?
Wat doe ik? ..

Zover ik kan lezen, zeg jij hetzelfde..alleen met meer woorden.
Dus wat is het probleem?

Laatst bewerkt:
Dat is wat ik misschien doe?
Wat doe ik? ..

Zover ik kan lezen, zeg jij hetzelfde..alleen met meer woorden.
Dus wat is het probleem?
Dat jij mij vraagt om jouw te quoten. Waarop jij dan een zinloze discussie met mij wil voeren.

Back
Naar boven