MuscleMeat

wat voor werk doe je (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow dat verdient nog goed man 20 euro voor een uur en e halfje
 
ja maar dan werk je wel in k*t weer. en als ik het goed heb kan je niet meer uren maken dan dat halfuurtje dus dan blijft je salaris wel altijd het zelfde
 
Ja maar als je het sneller kan verdien je ook meer per uur.
 
Wow dat verdient nog goed man 20 euro voor een uur en e halfje

ja maar dan werk je wel in k*t weer. en als ik het goed heb kan je niet meer uren maken dan dat halfuurtje dus dan blijft je salaris wel altijd het zelfde

Ja klopt, die 20 euro is erg fijn;)

Vanochtend was het gelukkig mooi weer. Ik krijg geen uurloon hoor, ik krijg een vaste vergoeding van €10,- en daar bovenop komt nog €0,07 per krant. dus uiteindelijk heb je wel een leuk bedrag (zo'n 20 euro dus) En ik hoef maar 4 keer per maand te werken. Dan is die 80 euro wel prettig hoor.
 
IT, omdat ik zon knalkop ben .... elke TRUE ITer is niet goed bij zijn pan... hoe dan ook om bepaalde dingen te programeren moet je een zieke mind hebben
 
ja dat wel dat je dan veel vrij bent enzo

maar ik deed vroeger folders en verdiende maar 50euro per maand en nu ik meer heb verdient voor wat zwaarder werk heb ik liever een paar uur extra maken en 8keer zoveel verdienen dan 50euro per maand en veel vrije tijd dat meer mensen op dit forum door brengen. Snap je ;)


ik zal je trouwens niet aanraden om bij maccie ofzo te gaan werken en zo een rare manager zijn slaafje te worden.
 
ja dat wel dat je dan veel vrij bent enzo

maar ik deed vroeger folders en verdiende maar 50euro per maand en nu ik meer heb verdient voor wat zwaarder werk heb ik liever een paar uur extra maken en 8keer zoveel verdienen dan 50euro per maand en veel vrije tijd dat meer mensen op dit forum door brengen. Snap je ;)


ik zal je trouwens niet aanraden om bij maccie ofzo te gaan werken en zo een rare manager zijn slaafje te worden.

Ja ik denk dat ik ook nog wel ander werk wil:) Haha bij de MAC ga ik sowieso niet werken, vind het zelf niet eens te vreten dat spul, laat staan dat ik er ga werken:D
 
maar je bent 14 dus dan zou ik over een jaartje ff gaan solliciteren bij de dichtsbijzijnde Appie heijn en daar wat meer verdienen:P

op je 14de hoef je nog geen salaris van 300 tot 800 :P
 
maar je bent 14 dus dan zou ik over een jaartje ff gaan solliciteren bij de dichtsbijzijnde Appie heijn en daar wat meer verdienen:P

op je 14de hoef je nog geen salaris van 300 tot 800 :P

Opzich zou ik nu ook wel kunnen werken bij albert heijn, maar dat zie ik niet zo zitten:P

Haha ik zou het best willen hoor, zo'n salaris:D
 
als je 300 tot 500 wilt verdienen op je 15de moet je of dealer zijn of je moet al je vrije tijd doorbrengen bij je werk. 2de is mijn geval nu :P alleen staat er een wat leukere salaris er tegenover dan 300 tot 500 :P
 
als je 300 tot 500 wilt verdienen op je 15de moet je of dealer zijn of je moet al je vrije tijd doorbrengen bij je werk. 2de is mijn geval nu :P alleen staat er een wat leukere salaris er tegenover dan 300 tot 500 :P

Haha ja klopt;) Okee:)
 
heb ook krantenwijk gelopen , was inderdaad k*t met het weer soms maar verdiende toen best goed
 
Boekhouder, 's avonds thuis tegen zessen, en dan trainen (als ik geen overuren moet kloppen...)
 
ik werk als onderstationschef in brussel zuid, het grootste treinstation v Belgium
ik werken in ploegen en kan altijd de late doen (v 14u tot 22u)
dan kan ik s morgens goed ontbijten en hard trainen
s middags goed eten voor ik ga werken
en dan heel de namiddag vreten en rusten op mn werk!
 
Massagetherapeut en huisman... Mijn vrouw heeft een verloskundigepraktijk en is 24 uur per dag 7 dagen in de week oproepbaar.... Met twee kinderen is het heeeel moeilijk om in zo'n situatie nog naar een sportschool te komen... Maar na 2.5 jaar niks gedaan te hebben ben ik vorige week weer begonnen!
 
Ik ben lasser/constructie medewerker bij een metaalbedrijf in de vakantie's.
Maar normaal gesproken begin ik in september aan VAVO (onderwijs voor volwassenen).

Ik wil gaan leren voor fysiotherapeut/revalifatie op de hogeschool na de VAVO.
Duurt overigens nog wel even, maar ik ben nog jong genoeg om te leren :)
Over 10 jaar zou ik sptij hebben of hebben de meeste spijt!
 
ha

ik ben chauffeur dus eten heb ik geen probleem mee wel lange uren dus soms na de 8 thuis dan word het thuis trainen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven