MuscleMeat

wat voor werk doe jij?

Bezoekers in dit topic

domingo86

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
20
Waardering
0
Helaba ik heb eens een vraagske,

wat doen jullie als beroep??

Ondervind je er moeilijkheden mee ivm het bodybuilden??

of zijn jullie "allemaal" full time bodybuilders...

greetzz
 
wat doen jullie als beroep??

Ik werk bij de grootste steroiden supplier van de wereld. Tot voor kort zelfs overgenomen door nog zon supplier ;)

Ondervind je er moeilijkheden mee ivm het bodybuilden??

Nadeel is dat ze teveel vragen stellen en teveel van steroidchemie afweten

of zijn jullie "allemaal" full time bodybuilders...

In hart en nieren!!
 
fulltime techniek medewerker de heledag staan.
5dage in de week trainen
 
Pallet sorteerder for life. Jeweets.
 
Ik doe de personeels administratie van de besturenraad van alle MBO scholen in Nederland. Ik werk thuis dus verder geen problemen met trainen/eten.
 
posts : 4
3 geopende topics
:duh: :study:
 
werk als pizza/shoarmabezorger

opzich geen problemen, alleen krijg ik wel veel shoarma en pizza's welke natuurlijk niet echt goed zijn voor mijn dieet, maar ach, ik weiger het niet.
 
Administratief, Kantoorwerk. Gaat prima samen met BB, zittend werk en alle ruimte om te schaften. zelfs aan m'n bureau.
 
Treinbestuurder (Bestuurder Rangering) in België

Ik heb het relaxe leventje, ik zet de passagierstreinen aan het perron of op hun parkeerplaats of doe ze naar de workshop als er iets aan scheelt. Of gewoon lekker niksdoen en op het binnenplein voor het station kijken naar de geile schoolmeissies :)

Eten is geen probleem, en heb genoeg beweging omdat we soms 4 a 5 keer moeten achter een trein gaan, en die bundels liggen toch wel een kleine 2km verder.
 
Laatst bewerkt:
Werk op de expeditie van een meubel bedrijf. Laden, lossen, voorraad administratie en nog wel wat meer administratieve handelingen tussendoor.
Intensief fysiek werk dus(veel lopen,regelmatig wat tillen).


Eten is echt geen enkel probleem. als het moet, kan ik heel de dag eten. Soms wel eens afgedraaid als ik thuiskom van een lange dag, maar verder best relaxed, geen stress in elk geval.
 
Automatiseerder / IT-er .. goed te combineren met BB .. Klanten vinden het niet eens vreemd meer als ik weer eens loop te vreten terwijl ik hun pc repareer :D
 
Beveiliging, goed te combineren met BB.
 
automonteur soms slecht te combineren omdat je nogal veel kracht gebruikt meestal.
 
Helaba ik heb eens een vraagske,

wat doen jullie als beroep??

Ondervind je er moeilijkheden mee ivm het bodybuilden??

of zijn jullie "allemaal" full time bodybuilders...

greetzz

ik werk bij de shell, mijn baas wou geen miezerige mannetjes omdat het 's avonds gewoon een risico is om overvallen te worden, en je doet eerder iets bij een klein menneke dan een groter persoon ook al maakt het geen **** uit als je een pistool hebt ;) ik ondervind dus uiteraard geen problemen en ik ben full-time ijzer eter, niet persee bb en ook niet helemaal powerlifting, ik vind het cool om een mooi en sterk fysiek op te bouwen.
 
Heb nouw bijstand maar hoop gouw weer werk te vinden.
 
Dispatcher heel de dag op kantoor alleen soms in de nachtdienst lastig te combineren met eten en trainen
 
ik studeer voor werfleider
toen ik op het leger zat ging het goed samen met bb
 
Ik ben militair (Belgische Luchtmacht). Net terug uit Afghanistan.
Ik kan gratis gebruik maken van de sport infrastructuur hier op het werk, natuurlijk als de dienst het toelaat (wat niet vaak het geval is). Trainen doe ik vaak na het werk thuis.
 
Beveiliging, dit heb ik als weekendbaan en is perfect te combineren met trainen.

Verder zit ik nog op school
 
zit nog lekker op school

sport en bewegen mbo opleiding

combi moeilijk sport al 15 uur per week met school
 
Back
Naar boven