AndroidHealthClinic

Wat voor werk doen BB'ers? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pitt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2003
Berichten
81
Waardering
0
Ik vroeg mij dus af wat voor werk de jonges en de vrouwen natuurlijk ook doen.
 
ik studeer momenteel nog en ben op zoek naar een nieuwe baan
 
Ik doe het relaxed. Werken vind ik veel te commercieel. Job is trouwens een kort woord voor meedraaien in het hersenloze kapitalistische systeem vind ik...

Wel volg ik 4 avonden per week lessen in Cisco, .net programmeren, dreamweaver en die dingen, een mens moet zich met iets bezig houden....
 
ik ben parttime fitnessmodel en in t weekend word ik vaak opgeroepen om als stand-in voor brad pitt
en af en toe beun ik bij als huurmoordenaar




maar ff serieus ik studeer reclamecommunicatie en ik ga volgend jaar waarschijnlijk voeding en dietiek studeren
 
Ik studeer nog, en ben op zoek naar een goede bijbaan
 
Het valt trouwens op dat de meesten onder ons maar wat studeren of niet werken of halftijds werken of zo....

Zijn hier nou ook bodybuilders die echt 8 uur per dag werken of is dat bijna niet te combineren?
 
Originally posted by DJNRG83
Ik studeer nog, en ben op zoek naar een goede bijbaan

ik ben ook nog werkzoekende..klotezooi
 
Het valt trouwens op dat de meesten onder ons maar wat studeren of niet werken of halftijds werken of zo....

Zijn hier nou ook bodybuilders die echt 8 uur per dag werken en ook nog een vrouw en kinderen hebben (uitgezonderd Eref) of is dat bijna niet te combineren?

Ikzelf had vroeger een job, maar toen trainde ik nog niet, je moet keuzes maken in het leven.
Vroeger had ik ook kinderen maar dat ging niet samen met trainen, toen heb ik ze maar opgegeten!

(die laatste zin was natuurlijk een grapje :p )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by dandyman


ik ben ook nog werkzoekende..klotezooi

Ik studeer Technische Informatica in Delft. En damz ik ben ook nog (steeds) werkzoekende...