AndroidHealthClinic

Wat voor werk doen BB'ers? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pitt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2003
Berichten
81
Waardering
0
Ik vroeg mij dus af wat voor werk de jonges en de vrouwen natuurlijk ook doen.
 
ik studeer momenteel nog en ben op zoek naar een nieuwe baan
 
Ik doe het relaxed. Werken vind ik veel te commercieel. Job is trouwens een kort woord voor meedraaien in het hersenloze kapitalistische systeem vind ik...

Wel volg ik 4 avonden per week lessen in Cisco, .net programmeren, dreamweaver en die dingen, een mens moet zich met iets bezig houden....
 
ik ben parttime fitnessmodel en in t weekend word ik vaak opgeroepen om als stand-in voor brad pitt
en af en toe beun ik bij als huurmoordenaar




maar ff serieus ik studeer reclamecommunicatie en ik ga volgend jaar waarschijnlijk voeding en dietiek studeren
 
Ik studeer nog, en ben op zoek naar een goede bijbaan
 
Het valt trouwens op dat de meesten onder ons maar wat studeren of niet werken of halftijds werken of zo....

Zijn hier nou ook bodybuilders die echt 8 uur per dag werken of is dat bijna niet te combineren?
 
Originally posted by DJNRG83
Ik studeer nog, en ben op zoek naar een goede bijbaan

ik ben ook nog werkzoekende..klotezooi
 
Het valt trouwens op dat de meesten onder ons maar wat studeren of niet werken of halftijds werken of zo....

Zijn hier nou ook bodybuilders die echt 8 uur per dag werken en ook nog een vrouw en kinderen hebben (uitgezonderd Eref) of is dat bijna niet te combineren?

Ikzelf had vroeger een job, maar toen trainde ik nog niet, je moet keuzes maken in het leven.
Vroeger had ik ook kinderen maar dat ging niet samen met trainen, toen heb ik ze maar opgegeten!

(die laatste zin was natuurlijk een grapje :p )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by dandyman


ik ben ook nog werkzoekende..klotezooi

Ik studeer Technische Informatica in Delft. En damz ik ben ook nog (steeds) werkzoekende...

Eey Dandy, bedoel je Voeding en Diëtiek in Den Haag? M'n zus heeft dat een jaar gedaan, maar kwam erachter dat het toch niks voor d'r was en is eraf gegaan...
 
Werk door de weeks als chauffeur op de vrachtwagen, in het weekend sta ik als portier aan de deur en ga proberen weer naar school te gaan komend jaar. zal wel tegenvallen met 29 jaar weer studeren maar is mijn laatste kans op een goeie baan. Was voorheen trouwens ICT,er.


greetz
 
Originally posted by Oom Oli
Job is trouwens een kort woord voor meedraaien in het hersenloze kapitalistische systeem vind ik...
En wie denk je dat je uitkering betaald? Juist ja...
 
Ik werk als keurmeester bij de RVV, ik controleer allerlei soorten pluimvee op
ziektes. Ook ben ik kwaliteitsbeheerder in een kippen fabriek.

net klaar met mijn opleiding pathologie, anatomie en fysiologie.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Diver2000
ga proberen weer naar school te gaan zal wel tegenvallen met 29 jaar weer studeren maar is mijn laatste kans op een goeie baan.

Bedoel je volwassenenonderwijs Diver? Of ga je terug op de echte schoolbanken zitten overdag?
 
Originally posted by Oom Oli



Maar wie is dan het slimste? :D
Degene die werkt, want die zorgt ervoor dat het land niet failliet gaat...;)
 
Ik doe studeer konijntjes knuffelen nog steeds :D
 
Ik denk niet dat het land draait omdat er wit geld binnen stroomt maar meer omdat er zwart geld binnen stroomt
 
Heb trouwens zelf tijdje DTP gedaan, nu terug in drukkerij na een tijd in de logistiek.
Maar zoek een job met meer regelmatigere uren..dus we blijven uitkijken...
 
Originally posted by Bodyman
Ik denk niet dat het land draait omdat er wit geld binnen stroomt maar meer omdat er zwart geld binnen stroomt
Integendeel, door zwart geld lopen de belastingen jaarlijks honderden miljoenen euros (zeg maar miljarden) mis.
En die belastingen zijn nodig om een economie in leven te houden.
 
er is bewezen in Duitsland dat als ze de zwarte handel zouden gaan aanpakken dat het land binnen de kortse keren op zijn kont zou liggen. Waarom denk je anders dat het wordt getollereerd, als ze echt al het zwarte geld niet zouden willen hadden ze echt wel goede maatregelen getroffen en niet van die op kleinschalige projecten
 
Back
Naar boven