XXL Nutrition

Wat voor werk en opleidingsniveau? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JurgenB1990

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 mei 2012
Berichten
1.732
Waardering
115
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
17%
Ik ben al enige tijd actief op DBB en merk dat veel leden hier fitness/bodybuilding goed kunnen combineren met het werk. Nu ben ik heel benieuwd wat jullie voor opleiding hebben gevolgd en wat voor werk jullie momenteel beoefenen. Namen van bedrijven ben ik niet in geïnteresseerd maar wel wat voor functie je hebt.

Ik zelf heb de volgende opleidingen gevolgd:
HBO ICT media design - Fontys Eindhoven
Master WO Communicatiewetenschappen (Bedrijfscommunicatie en digitale media) - Universiteit van Tilburg

Momenteel ben ik werkzaam bij een groot ICT bedrijf als Junior Software developer en Visual designer.
 
Laatst bewerkt:
Verkapt kijk-mij-naar-de-uni-zijn-geweest-topic
 
ind ing, cisco en ms certiefied
manager - senior system administrator, middelgroot bedrijf 20 tal it'ers zonder de externen

heb met maten homegym, zie niet in hoe ik het anders makkelijk zou kunnen combineren
 
Verkapt kijk-mij-naar-de-uni-zijn-geweest-topic

Puur nieuwsgierigheid naar de studie en werk gerelateerde achtergronden van de bodybuilders hier :)

Statistieken van het aantal MBO,HBO, WO lijkt me ook wel interessant.
 
HBO Bedrijfskunde, op 't moment aan het afstuderen bij Rijkswaterstaat, Projectbeheersing en Kostendeskundigheid.
 
WO economie hier,maar ik train niet echt. Werk ernaast in een winkel en als bedieningssletje bij een partycentrum.
 
WO voeding en gezondheid, maar kan niet echt zeggen dat ik mn best doe
 
Licentiaat Natuurkunde, Master Informatica, Doctor Biofysica-Biochemie
 
Belastingcenten van jullie opvreten.
 
HBO fysiotherapie laatste jaar en daarna enkeltje UWV :(
 
Wat verdien je als Junior Software developer per maand ?
 
Gaat over uitkeringen en werklozen in Nederland :p. De banenmarkt binnen de fysiotherapie is de afgelopen jaren beetje ingestort.

euw mooi ****edup man.. :P
ik wil je wel inschakelen als mijn prive fysio xD Als je beetje bekwaam bent wat schouder en knieklachten betreft:P
 
Zoveel topics hierover geweest.

Ik vind het triest als je dmv een baan maatschapelijke status behalen wilt.
Zal dat nooit willlen om voor mezelf te spreken dan.

Opleiding is zo goed als niks en had al heel jong door dat school een beetje onzin is en goed werkt voor wie zich goed naar de regeltjes kan voegen, niet zelf na kan denken en goed uitzijn hoofd kan leren.
Dat was niet aan mij besteed dus heb ik alles zelf maar geregeld.
Genoeg dinero en genoeg vrije tijd al meer dan een decenium en het bevalt me prima.
 
Zoveel topics hierover geweest.

Ik vind het triest als je dmv een baan maatschapelijke status behalen wilt.
Zal dat nooit willlen om voor mezelf te spreken dan.

Opleiding is zo goed als niks en had al heel jong door dat school een beetje onzin is en goed werkt voor wie zich goed naar de regeltjes kan voegen, niet zelf na kan denken en goed uitzijn hoofd kan leren.
Dat was niet aan mij besteed dus heb ik alles zelf maar geregeld.
Genoeg dinero en genoeg vrije tijd al meer dan een decenium en het bevalt me prima.

drugdealer?
 
El Hombre is een vrije jongen. Arbeidsongeschikt door scooter ongeluk.
 
Enkele pretstudies waar ik niks aan heb.

Waar ik wel wat aan heb is mijn bedrijf in de horeca (italiaans ijs).
Hard werken, soms helemaal niks verdienen en soms jezelf een dagje rijk rekenen. totaal afhankelijk van het weer.
 
Zoveel topics hierover geweest.

Ik vind het triest als je dmv een baan maatschapelijke status behalen wilt.
Zal dat nooit willlen om voor mezelf te spreken dan.

Opleiding is zo goed als niks en had al heel jong door dat school een beetje onzin is en goed werkt voor wie zich goed naar de regeltjes kan voegen, niet zelf na kan denken en goed uitzijn hoofd kan leren.
Dat was niet aan mij besteed dus heb ik alles zelf maar geregeld.
Genoeg dinero en genoeg vrije tijd al meer dan een decenium en het bevalt me prima.

Groot gelijk!
Ik ken ook genoeg mensen die zonder enige opleiding een leuke baan hebben of een geslaagde eigen onderneming
 
Back
Naar boven