XXL Nutrition

Wat voor werk en opleidingsniveau?

Bezoekers in dit topic

als je bodybuilding al niet kan combineren met je werk...de gym is open van smorgens tot savonds laat.
 
Ow boy procesoperator verdient goed man-> iedereen en zijn moeder wordt procesoperator-> lonen dalen
Zal wel een tijdje duren
 
Ow boy procesoperator verdient goed man-> iedereen en zijn moeder wordt procesoperator-> lonen dalen
Zal wel een tijdje duren
Sws advies opvolgen op een DBB forum:roflol:
 
Student, valt goed te combineren met bakken eten tijdens colleges en tussendoor sporten
 
Student Accountancy-Fiscaliteit. Zit in me 2de jaar en ben weekendwerker in een frituur.
 
Geen werk, geen opleiding
 
bachelor boekhouden - fiscaliteit
werk in depanage bedrijf, veelzijdige bediende job
 
opleiding: automechanicien
werk: lasrobot operator/programmeur

momenteel bezig met een thuisstudie cursus personal trainer
 
bachelor boekhouden - fiscaliteit
werk in depanage bedrijf, veelzijdige bediende job

De privé ingedoken zie ik? :D Geen ambitie gehad bij de grotere bedrijven?
 
MBO metaaltechniek begonnen, half afgemaakt.
Wou altijd fotolasser worden, had er genoeg potentie voor maar moest daar teveel voor opgeven.
Daarna 1,5 jaar in een magazijn van een grote schoen keten gewerkt, en mijn MBO niv.2 diploma gehaald met transport en logistiek. Niks bijzonders dus.
Vorigjaar oktober contract aangeboden gekregen door een Italiaans crossteam waar ik nu voor rij, is best een job.
Trainen, testen, conditie en krachttraining en sleutelwerk etc. Daarnaast werk ik hier (in Italie) bij mn schoonfamilie in een botenbedrijf waar we boten bouwen, onderhoud plegen, inkoop en verkoop. Heb het echt super dik voor elkaar al mag ik het zo zeggen :) geen last van de crisis in NL en dat gezijk allemaal iig. Minder leuke kanten dat ik mn familie soms mis, maar daar krijg ik veel goeds voor terug.
 
Ben raketwetenschapper.
 
Back
Naar boven