Fitness Seller

Wat vragen voor verjaardag?

Bezoekers in dit topic

Ik zou een zegelring met je initialen vragen, blijft voor altijd bij je als aandenken aan je ouders. En qua baantje zou ik folders gaan doen (doe ik zelf ook) het verdient goed, en je bent lekker bezig in buitenlucht
 
Ik had hetzelfde, tot ik een boete kreeg omdat ik ergens niet mocht parkeren. 130 euro boete. Dag cadeau
 
Ik zou een zegelring met je initialen vragen, blijft voor altijd bij je als aandenken aan je ouders. En qua baantje zou ik folders gaan doen (doe ik zelf ook) het verdient goed, en je bent lekker bezig in buitenlucht

Goeie, ik hou 't in mn hoofd!
 
Een trainingssessie met Robbert-Jan van Heeckeren.
 
Ik had hetzelfde, tot ik een boete kreeg omdat ik ergens niet mocht parkeren. 130 euro boete. Dag cadeau


130 euro boete voor fout parkeren, waar dafuq had je 'm neer gezet dan?
 
Pff..
En ik al blij zijn als ik een heel bed kreeg in de aanbieding..
200 euro cadeautje er bij omdat ze een bed lullig vinden als cadeau :p
200 euro heb ik verdeeld over 4 jaar gekregen.
En dan zit jij je zorgen te maken op het forum over wat je voor 200 kan vragen.
 
Pff..
En ik al blij zijn als ik een heel bed kreeg in de aanbieding..
200 euro cadeautje er bij omdat ze een bed lullig vinden als cadeau :p
200 euro heb ik verdeeld over 4 jaar gekregen.
En dan zit jij je zorgen te maken op het forum over wat je voor 200 kan vragen.

Ik wou een bed, heb een 90 cm bed met alleen een 7 cm toppertje, miss de oorzaak of vererger van blessure. Krijg nu een 120 met 20 cm traagschuim, slaapt ook beter met zn 2e. Alleen mn ouders vonden het niet leuk voor mn 18e verjaardag dus willen ze iets nuttigers. Zelf kwamen ze met kleding of een mini notebook voor school.
 
Ik wou een bed, heb een 90 cm bed met alleen een 7 cm toppertje, miss de oorzaak of vererger van blessure. Krijg nu een 120 met 20 cm traagschuim, slaapt ook beter met zn 2e. Alleen mn ouders vonden het niet leuk voor mn 18e verjaardag dus willen ze iets nuttigers. Zelf kwamen ze met kleding of een mini notebook voor school.

kleding draag je volgend jaar (max) niet meer,.. notebook (tenzij apple:p) werkt na 2 jaar niet meer,..

Zou iets blijvends nemen voor mn 18e ;)
 
kleding draag je volgend jaar (max) niet meer,.. notebook (tenzij apple:p) werkt na 2 jaar niet meer,..

Zou iets blijvends nemen voor mn 18e ;)

Blijvend iets weet ik dus niet. Zegelring is opzich wel een goed idee maar op mn opleiding draag je geen sieraden (voeding) dus dat is al lastig.
 
Train je toevallig in een homegym? Of bij een sportschool?
 
Sportschool. Iets om thuis wat extra te trainen kan ook nog wel idd :)
 
Parachutespringen
 
Een uitschuifbare knuppel.
 
Oja of een duikbrevet, misschien beetje bijdokken maar dat is ook wel chill om te hebben.
 
ballistische knuppel, zag ze vorig weekend in duitsland in de etalage voor maar 50 euro.
 
Ik zou gewoon die €200 vragen
+1
Kan je het later steeds besteden als je iets wil. Moest je volgende maand ineens iets willen moet je anders 200 zelf ophoesten.
 
Back
Naar boven