Fitness Seller

Wat waren jullie kwijt voor je sleeve/ Hoeveel uur hebben jullie moeten tatoeëren

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Beste DBBers,

Op internet lees ik veel verschillende prijzen van een volledige sleeve tattoe en dat afhankelijk van de ingewikkeldheid van het ontwerp.
Binnenkort heb ik een afspraak bij de tattoo shop om mijn ontwerp te bespreken.

Ik lees dat sommige mensen voor 1500 a 2000 klaar waren maar lees/zie ook filmjes van mensen die 8000 uitgegeven hebben aan hun sleeve.
Dus ik wil graag wat horen van de ervarings deskundigen hier op DBB. Wat hebben jullie moeten betalen voor jullie sleeve en hoeveel uur hebben jullie daarvoor gezeten in de pijnbank?

Zelfs wil ik mij laten tattoeren in Realistisch/Black and Grey met als artiest Massimo Luciani. Dit zou een van de betere realitische tatoeëerders moeten zijn van amsterdam .
Ik heb begrepen dat in zulke realistische tattoos veel meer tijd in gaat zitten dan een simpel ontwerp.

Hieronder enkele voorbeelden van de look waar ik voor wil gaan.




.
Amazing-holy-angel-full-sleeve-tattoo (1).jpg
viking.jpg
Man-Left-Sleeve-Grey-Ink-Angel-Sleeve-Tattoo.jpg
holy-angel-sleeve-tattoo.jpg
 
20-tal uren denk ik, aan €125/uur.
 
Ben pas net begonnen aan mijn arm, maar ook hier 125 euro per uur inderdaad. Ik zou vooral kijken naar de portfolio's van de zetter en het ontwerp zelf dan wat het uiteindelijk gaat kosten. Ja het is een dure hobby, maar je wil het absoluut niet scheef of lelijk hebben.
 
Nvm.
 
Laatst bewerkt:
2000 tot 3000 euro afhankelijk van:
- Details van het ontwerp (veel schaduw? veel lijntjes? full sleeve of zijn er nog open stukken?)
- Tijdsduur
- Werksnelheid van de artiest

Zoek een shop waarbij je een vast bedrag afspreekt.

Mijn sleeve ben ik tussen de 2000 en 2400 euro voor kwijt geweest (heel veel losse sessies van telkens 2,3 of 4 uur dus niet echt bijgehouden). Sindsdien doe ik alleen op basis van vast bedrag, weet je gelijk waar je aan toe bent en de artiest ook. Als hij er dan lang over doet is het z'n eigen schuld :P

111111.jpg

Tips voor goeie shops:
- High End Tattoos (hier komen m'n twee uilen vandaan op m'n borst, zie onderaan)
- Tattoo Joey Geldrop
- Staze Tattoos
- SDGTattoos (@sdgtattoos)
- True Colours Tattoo (Den Haag)

M'n uiltjes:
2222.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik ben voor mijn sleeve een 12.000 euro in totaal kwijt, laten zetten en weer helemaal weg laten laseren kost me al 9000 euro:( ben momenteel aan het laseren morgen 3e laser sessie pfff

tip van de dag: kies een goed artiest.....
 
Hier €150,- per uur betaald. 4 sessies van 4 tot 6 uur.
 
Ik was ook 2600 kwijt. Borst,schouder stukje nek en bovenarm. 3 sessies van 4u gehad en 1 korte om het af te maken ...
 
Tering wat lelijk die uilen :roflol:
 
Ik was rond de €2900,- kwijt
 
 
Vipex Waar laten zetten?
 
Back
Naar boven