XXL Nutrition

Wat was het vetpercentage van arnold?

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is lager dan 4% dodelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Het was geen 4% , dat weet ik zeker..

kewl dan hoef ik nog maar 3% 'af te vallen' :D

Dat duurt idd hoogstens een paar dagen. Soms nog veel korter, kan na een paar uur al weer verandert zijn.

pascalletjuhh zei:
kewl dan hoef ik nog maar 3% 'af te vallen' :D

Hee men, je weet trouwens dat wat betreft training jij nog niet vol aan de bak kan he! Je bent 14 bro, gevaarlijke leeftijd om als een gek te gaan trainen.

Hmmmz, zou kunnen. Maatje van me heeft blessure gehad en zodoende moeten revalideren op Papendal. Zijn gewrichten waren voor zijn leeftijd te versleten en dat had zeer waarschijnlijk te maken gehad met zware gewichtstraining vanaf zijn 14e. Verschilt natuurlijk ook per individu. Als je de oefeningen goed en strikt uitvoert zal het wel meevallen denk ik. (daar zit het gevaar waarschijnlijk in).

2-3% bf tijdens wedstrijden, ze hebben dit dus voor maar 1, heel soms 2 dagen..langer dan dit is echt schadelijk..daarna zakken ze vaak terug naar 7% of daaromheen

ey ben je nou nog steeds geen moderator CQ ???

why not?we hadden toch voor jou gestemd?

yeah right, volgens mij nog wel lager hoor!! :D
da kan dus niet. 0% hoe wij je dat in G*dsnaam meten?
Maar ik was toen ik 15, 16 was ook 4% ofzo. vrienden van mij ook, de ecto´s om me heen zeg maar. Dat was dus gewoon natuurlijk :S. niks ripped of gecut maar gewoon vanzelf erg droog (lees:mager). dus het hoeft niet per sé slecht te zijn.
Er werd me toen wel gelijk gezegd dat ik minder moest trainen en meer moest eten, omdat dit nauwelijks genoeg was om in leven te blijven. Maar ja die man wist natuurlijk niet waar die het over had (ex-wedstrijdbber). Meer eten en minder trainen? eerder andersom lijkt me!!(toen althans....)
:nana:

Terug
Naar boven