MuscleMeat

Wat was je ergste spierpijn ooit?

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Dit topic, naar aanleiding van enorme spierpijn in mijn kuiten vandaag.... die het bijna haalt bij mijn ergste spierpijn ooit..

Ik loop (nou ja, loop...) op mijn tenen door het bedrijf, omdat ik ze niet meer kan strekken vanwege de ongelovelijke pijn in mijn kuiten. Als ik ze probeer te strekken, heb ik het gevoel dat me kuiten eraf scheuren. Iedereen kijkt me aan alsof ik van een andere planeet kom. Ik loop als een ballerina op haar tenen, verdomme.... als een spast... :(

Niet leuk:
collega: "Kun je even komen, ik heb problemen met mijn computer"..
ik: "Ik kom er meteen aan... heb je een kwartiertje?"


Mijn ergste spierpijn ooit:

Een van de eerste keren dat ik benen trainde.. Waarbij ik dus ook die wijvenmachines (leg-mijn-benen-in-de-split-machine) had gebruikt op volle zwaarte.
Gevolg: Net of mijn liezen eraf rotte. Een week wijdbeens lopen, zitten was een hel en schijten lukte een week niet zonder enige gelaatsvertrekking...



Wat is jullie ergste spierpijn ooit? :D
 
KaLe zei:
Dit topic, naar aanleiding van enorme spierpijn in mijn kuiten vandaag.... die het bijna haalt bij mijn ergste spierpijn ooit..

Ik loop (nou ja, loop...) op mijn tenen door het bedrijf, omdat ik ze niet meer kan strekken vanwege de ongelovelijke pijn in mijn kuiten. Als ik ze probeer te strekken, heb ik het gevoel dat me kuiten eraf scheuren. Iedereen kijkt me aan alsof ik van een andere planeet kom. Ik loop als een ballerina op haar tenen, verdomme.... als een spast... :(

Niet leuk:
collega: "Kun je even komen, ik heb problemen met mijn computer"..
ik: "Ik kom er meteen aan... heb je een kwartiertje?"


Mijn ergste spierpijn ooit:

Een van de eerste keren dat ik benen trainde.. Waarbij ik dus ook die wijvenmachines (leg-mijn-benen-in-de-split-machine) had gebruikt op volle zwaarte.
Gevolg: Net of mijn liezen eraf rotte. Een week wijdbeens lopen, zitten was een hel en schijten lukte een week niet zonder enige gelaatsvertrekking...



Wat is jullie ergste spierpijn ooit? :D
:roflol:
mijnes moet toch de rug zijn
heel lang geleden ik deed zulke zware oefeningen verschrikkelije spierpijn de dag erna
wat bleek ik had ietsje teveel op me vork genomen en had wat gescheurd
nou dat heb ik gevoeld
 
De eerste keer dat ik 5 setjes full sqaut deed.

Ik heb 4 dagen moeten schijten op het invalide toilet anders kon ik niet meer opstaan. :o
 
Ook mijn benen een van de eerste keren dat ik trainde. Ik had de eerste drie dagen zo'n verrekte spierpijn dat ik bewegen tot een minimum beperkte.
 
bur zei:
Ik heb 4 dagen moeten schijten op het invalide toilet anders kon ik niet meer opstaan. :o

En bedankt.... nu moet ik weer helemaal naar het toilet tippelen, om te zeiken van het lachen :thumbup:
 
KaLe je kunt beter met je benen iets uit elkaar lopen en dan met een beetje X-knieën en je tenen naar binnen wijzend dat loopt net iets makkelijker.

Deze pijn staat bij mij ook erg hoog op de lijst, maar qua ellendigheid kies ik toch voor spierpijn in de nek/traps. Vréselijk, die voel je echt de hele dag en niet alleen als je loopt. Krijg je nog hoofdpijn van ook.
 
MightyDuck zei:
KaLe je kunt beter met je benen iets uit elkaar lopen en dan met een beetje X-knieën en je tenen naar binnen wijzend dat loopt net iets makkelijker..

zo loop ik nu ook.. maar dan ook nog eens op mijn tenen. Echt... ik "loop" echt voor lul :(
 
Toen ik sinds jaren had geschaatst.
Dus óf ik heb héél hard geschaatst óf ik train nooit hard genoeg
 
Overigens deed ik eens een schoktraining voor de kuiten in de ochtend en in de middag liep ik een voedselvergiftiging op. Des nacht's paalde ik een meisje en voelde ik me niet zo goed ik dacht dat ik haar onder zou kotsen maar dat gebeurde niet. Meisje ging naar het werk rond 7, tegen 11 uur werd beste duck weer wakker en moest nodig kotsen en schijten omdat ik daar niet in bed wilde kotsen besloot ik naar de WC te gaan.

Helaas had ik de pijn die KaLe nu heeft en men weet dat koorts en uitdroging spierpijn nog vele malen erger maken. Om het grapje af te maken sliep de beste meid op een zolderkamer en was het toilet 3 trappen omlaag. Als een pinguin waggelde ik naar de trap, ging op mijn kont alle trappen af en kroop over de plateau's (gelukkig was daar verder niemand thuis).

Beneden aangekomen probeerde ik me met gespreide benen in het toilethokje te draaien om op te pot te zitten en terwijl ik voorover hing en op de bril steunde braakte ik er een paar liter in, vervolgens sprong ik met een tovertruc met m'n aars op de pot en scheet er nog het dubbele aan spetterstront bovenop.

Bleef daar een kwartier zitten rusten, pakte een slaapzak en waggelde in zo'n 5 minuten de 8 meter naar de bank in de huiskamer. Hele dag in die slaapzak TMF liggen kijken en maag-schurende-coca cola gedronken.

Is het geen heldenavontuur? :D
 
Benen trainen is vaak het leukste, tot de volgende morgen, hamstrings waren een beetje overbelast, was echt geweldig lopen :D . Maar lunge doet het ook goed, je kunt niet staan en niet zitten, alleen liggen blijft er als optie over :p .
 
MightyDuck zei:
Overigens deed ik eens een schoktraining voor de kuiten in de ochtend en in de middag liep ik een voedselvergiftiging op. Des nacht's paalde ik een meisje en voelde ik me niet zo goed ik dacht dat ik haar onder zou kotsen maar dat gebeurde niet. Meisje ging naar het werk rond 7, tegen 11 uur werd beste duck weer wakker en moest nodig kotsen en schijten omdat ik daar niet in bed wilde kotsen besloot ik naar de WC te gaan.

Helaas had ik de pijn die KaLe nu heeft en men weet dat koorts en uitdroging spierpijn nog vele malen erger maken. Om het grapje af te maken sliep de beste meid op een zolderkamer en was het toilet 3 trappen omlaag. Als een pinguin waggelde ik naar de trap, ging op mijn kont alle trappen af en kroop over de plateau's (gelukkig was daar verder niemand thuis).

Beneden aangekomen probeerde ik me met gespreide benen in het toilethokje te draaien om op te pot te zitten en terwijl ik voorover hing en op de bril steunde braakte ik er een paar liter in, vervolgens sprong ik met een tovertruc met m'n aars op de pot en scheet er nog het dubbele aan spetterstront bovenop.

Bleef daar een kwartier zitten rusten, pakte een slaapzak en waggelde in zo'n 5 minuten de 8 meter naar de bank in de huiskamer. Hele dag in die slaapzak TMF liggen kijken en maag-schurende-coca cola gedronken.

Is het geen heldenavontuur? :D
:no: wat een verhaal wordt er helemaal emotioneel van :bawling:
 
Een weddenschap dat ik 15 Km zou lopen binnen een uur en 10 minuten, dit na een half jaar volledig niet getraind te hebben. Maar omdat degenen met wie ik een weddenschap had mij onderweg niet wilde voorzien van water heb ik voorgesteld om de City Pier City loop te doen, met de limiet om die 21,097 Km binnen de 1 uur en 40 minuten te lopen.

De eerste 10 Km gingen nog prima, liep redelijk op schema. Zelfs iets sneller nog, 10 Km rond de 42 minuten. Daarna ging door ondertraining het licht uit, mijn benen hadden er geen zin meer in. De resterende 11 km waren loodzwaar, vooral ook omdat een gedeelte richting Scheveningen omhoog gaat. Ben gefinished in 1 uur en 53 minuten, nog net voor de ook meelopende Prins Willem Alexander.

De dagen er na verschrikkelijk spierpijn gehad, kon echt amper lopen. Moest de dag er na woningen opleveren, in een gebouw waar maar 1 lift werkte. Heb dus met veel pijn meerdere malen gebruik moeten maken van het trappenhuis. Pas de week er na was de spierpijn volledig weg. Voor mij nooit meer een halve marathon of langer.
 
na een aikido-training waarbij ik bij een heupworp op mijn eigen hand was geland... de avond zelf ging nog wel, maar toen ik de volgende ochtend wakker werd en op stond flikekrde ik meteen tegen de muur, want mijn ene been deed het gewoon niet meer... (dat is ik voelde nog wl van alles, maar ik had niet meer de motoriek om er op te staan, laat staan te lopen)... de trap af gaan was onverantwoord, dus heb ik me maar ziek gemeld.

en iets meer gerelateerd, na een half jaar full-body training (2 setjes per spiergroep) en anderhalve week absolute rust overgaan op een 10x10 schema (10 sets squat en 10 sets RDL) was ook voldoende om 4 dagen moeilijk te lopen.
 
MightyDuck zei:
Overigens deed ik eens een schoktraining voor de kuiten in de ochtend en in de middag liep ik een voedselvergiftiging op. Des nacht's paalde ik een meisje en voelde ik me niet zo goed ik dacht dat ik haar onder zou kotsen maar dat gebeurde niet. Meisje ging naar het werk rond 7, tegen 11 uur werd beste duck weer wakker en moest nodig kotsen en schijten omdat ik daar niet in bed wilde kotsen besloot ik naar de WC te gaan.

Helaas had ik de pijn die KaLe nu heeft en men weet dat koorts en uitdroging spierpijn nog vele malen erger maken. Om het grapje af te maken sliep de beste meid op een zolderkamer en was het toilet 3 trappen omlaag. Als een pinguin waggelde ik naar de trap, ging op mijn kont alle trappen af en kroop over de plateau's (gelukkig was daar verder niemand thuis).

Beneden aangekomen probeerde ik me met gespreide benen in het toilethokje te draaien om op te pot te zitten en terwijl ik voorover hing en op de bril steunde braakte ik er een paar liter in, vervolgens sprong ik met een tovertruc met m'n aars op de pot en scheet er nog het dubbele aan spetterstront bovenop.

Bleef daar een kwartier zitten rusten, pakte een slaapzak en waggelde in zo'n 5 minuten de 8 meter naar de bank in de huiskamer. Hele dag in die slaapzak TMF liggen kijken en maag-schurende-coca cola gedronken.

Is het geen heldenavontuur? :D


:roflol:
 
KaLe zei:

Ik weet nu ook dat je tonijn meteen moet opeten, vooral als het 30 graden is en niet je bakje 6x op een middag open en dicht moet doen. Wat zeg ik, ik eet sindsdien nooit meer tonijn. :o
 
Kuiten.

Was in America op zoek naar een hardcore gym en kwam terecht bij Thermans House of Pain (echte naam!!!)
Een echte ghetto gym a la Rocky. Schitterend.

De eigenaar, Therman, een HELE grote neger, zou mij wel eens laten zien hoe ze daar kuiten trainden. Heb echt een week niet kunnen lopen, hele vakantie naar de knoppen!
 
Onder het mom variatie eens een keer de legpress gepakt: 40kg * 60 reps, dit 10 setjes. Een week niet normaal kunnen lopen.
 
Mijn ergste spierpijn, was na 4 jaar niet gevoetbald te hebben mee te doen aan een familietoernooi. 8 wedstrijden van 30 minuten.
Was dag later (en week later) niet echt echt prettig!
 
de eerste keer dat ik lunges deed, dat was de allerergste spierpijn ooit
 
Weet niet precies wat de ergste zijn maar dit zijn wel 2 die ik me nog goed herinner:

Het was een van de eerste keer dat ik borst en armen trainde. Geen idee meer wat en hoe ik precies getraind had, maar toen ik naar de kleedkamer liep kreeg ik de deur nauwelijks open en de dag erna had ik hulp nodig om mijn jas aan te doen omdat ik mijn armen zelf niet ver genoeg naar achteren kon doen om zelf mn jas aan te doen.

Op msn vroeg metal^millitia van het forum hier of ik mee deed aan een 'squat-a-thon'. Geen idee meer hoeveel sets we gesquat hebben maar ik heb nog zeker een week erna gewaggelt als een pinguin en elke keer als ik gezeten had en opstond zakte ik weer bijna door mijn benen.Tot overmaat van ramp geen ik die week ook nog eens op mn bek op de trap op school, omdat ik door mn benen zakte :o (gelukkig was het onder de les en was er niemand die het zag :D)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven