AndroidHealthClinic

Wat was je ergste spierpijn ooit?

Bezoekers in dit topic

spierpijn in de benen, de tweede benentraining.. normaal squatte ik toen met 60kg 3x8x .. maar zag alle jongens zwaarder gaan.. dus deed ik ditzelfde met 90kg..
gevolgd door babell lunges, leg extensions, stifted deadlift, lying leg curl en 2 oefeningen kuiten.. ik dacht dat ik de lunges al niet eens zou halen.. maar me trainer was bij me.. dus ik moest wel doorgaan.. heb een week op bed gelegen.. heb die zelfde dag ook nog over gegeven op het trainen.. maar gelukkig kon ik nog net de wc halen.
jezus, dat deed een pijn zeg!
 
Spierpijn heb ik altijd. Het is iri en afentoe hinderlijk maar ook een beetje lekker :P

Maar 1 x was het echt te erg. Had die avond ervoor mijn kuiten getraind wou volgende dag uit mijn bed stappen om naar school te gaan. En serieus ik kon niet meer opstaan :S Heb echt bijna hele dag in bed gelegen en afentoe naar beneden kruipen om naar de wc te gaan of te eten. Dat was echt een beetje teveel :D

Volgende dag kon ik weer een beetje gebrekkig lopen met veel pijn.
 
Ik had een half jaar geen Capoeira beoefend ivm knie operatie, rustig wat rekken en strekken en wat hardlopen. Eerste keer dat ik weer oefenende ging het onwijs lekker...

heb 3 dagen niet kunnen zitten van de spierpijn in me kont.. echt gewoon niet kunnen zitten, niet op kunnen liggen..
 
Benen en kuiten zijn de winaars lees ik dus alweer :D
 
KaLe zei:
Benen en kuiten zijn de winaars lees ik dus alweer :D

Volgens mij durft niemand borst en armen te zeggen omdat dat niet 'hardcore' is.
 
huckfinn zei:
Volgens mij durft niemand borst en armen te zeggen omdat dat niet 'hardcore' is.


k moet zeggen, dat ik nu superlast heb van spierpijn in de schouders.. denk dat het een van de ergste pijnen in me schouders zijn die k heb gehad..

maargoed, dat kan niet aan de benen tippen..
 
Back
Naar boven