Fitness Seller

Wat was je ergste spierpijn ooit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mr.Mike zei:
Naja, hartstikke mooi allemaal totdat die kramp dus heftig terugkwam tijdens het avontuurtje in bad. Als reflex gingen me benen binnen 0,1sec gestrekt de lucht in, die blik die ik toen tot me kreeg.. Onbetaalbaar!!

Je mag blij zijn dat je haar niet voor haar k*t/tiet/gezicht hebt geschopt bro
 
Mr.Mike zei:
:roflol: Karma!

Ontopic;
Net zoals KaLe alle 'wijvenspreid benen-oefeningen trots uitgevoerd en 3 dagen echt niet kunnen lopen. Bij een paar cm spreiding van de benen een pijnscheut waar je gvd echt U tegen zegt!

Kan me ook herinneren dat ik voor het eerst met een meid had afgesproken(mijn huidige vriendin) om samen naar een hardcore/terror feest te gaan. Ik had al een tijdje geen feessies bezocht en heb me daar toen echt uitgeleefd. Kramp in de kuiten en gewoon set after set doorgaan!

Nadat het feest was afgelopen bij haar vader thuis gezeten, en ze vroeg mij om met haar in bad te gaan. Dat sla je natuurlijk niet af :cool:
Naja, hartstikke mooi allemaal totdat die kramp dus heftig terugkwam tijdens het avontuurtje in bad. Als reflex gingen me benen binnen 0,1sec gestrekt de lucht in, die blik die ik toen tot me kreeg.. Onbetaalbaar!!
o
m
g
:roflol:
 
Een van de vier keren dat ik m'n hamstring scheurde. Zat een flinke bloeduitstorting bij. Da's pas spierpijn. ;)

Maar wat gewone spierpijn betreft toe ik na drie maanden niet trainen een beetje teveel hooi op m'n vork nam en ruim een week lang spierpijn in m'n pecs had. De eerste drie dagen kon ik ze niet eens aanraken. Ze waren ook verschrikkelijk opgezwollen. Normaal neem ik niet zo makkelijk pijnstillers maar toen kon ik niet anders.
 
MightyDuck zei:
Je mag blij zijn dat je haar niet voor haar k*t/tiet/gezicht hebt geschopt bro
Pff dat zou er nog eens bij moeten komen!
Heb haar daarna direct aangeboden om haar rug te masseren, maar daar ben ik na 1min maar mee gestopt aangezien die benen van mij weer een eigen leven begonnen te leiden :rolleyes:

Zijn inmiddels wel een half jaar samen, sweeeeet!
 
Mr.Mike zei:
Pff dat zou er nog eens bij moeten komen!
Heb haar daarna direct aangeboden om haar rug te masseren, maar daar ben ik na 1min maar mee gestopt aangezien die benen van mij weer een eigen leven begonnen te leiden :rolleyes:

Zijn inmiddels wel een half jaar samen, sweeeeet!

Jullie gingen pas uit, maar kropen wel al samen in bad terwijl die vader daar van wist? Fraai stel :cool:
 
ABSOLUUT DE eerste keer dat ik mijn benen trainde ik liep echt strompelend de gym uit en die gasten maar lachen!1 :S
 
de eerste keer dat ik de 45° side bent voor de obliques gedaan had, heb ik werkelijk 3 dagen in de zetel gelegen dat ik mij amper kon bewegen. Vond het wel vrij grappig eigelijk :D
Daarna nog zeker 4 dagen stijf gelopen
Damn wat een zalige oefening: doe ze nu alle weken
 
Toen ik eens een aantal pillen op had, damn, ik had echt spierpijn in me kaken !
 
Ik moet hier eventjes posten in naam van RobG, hij zegt namelijk dat de ergste spierpijn die hij had in zn reet was toen er een heipaal ingeramd werd zonder glijmiddel op waterbasis.


Mijn ergste spierpijn was mijn squatontmaagding, kon de dag erna een rolstoel gebruiken
 
Het is toch overduidelijk dat de squat de king der spierpijn is! Ode aan de squat :bow:

Woensdag mag ik weer :D 10 setjes doen maar? :P
 
M@rsel zei:
Het is toch overduidelijk dat de squat de king der spierpijn is! Ode aan de squat :bow:

Woensdag mag ik weer :D 10 setjes doen maar? :P

ik voeg ff je log toe aan mn favorieten :D
 
de keer dat ik met DavyO benen ging trainen en me eerst kickboks les(wist niet dat er zoveel spieren in me lichaam zaten :P)
 
Jinsu zei:
Leuk he, vooral dat commentaar van je collega's als je met gekreun gaat zitten :D .
collega's, werken wat is dat ???



:D
 
Ik heb in mijn pre-bb periode eens een keer gespinned (met de gevorden-groep uiteraard :)). Ik kon, letterlijk, geen trap meer lopen tot twee dagen toe! Oh, wat een hel...
 
Zo'n spierpijn in me rug dat ik er 10 min over deed om de gordel om te doen.

M'n benen ook vaak genoeg zware spierpijn gehad, vooral in de quads.. Trainde vaak vrijdags m'n benen en dan had ik zaterdag avond zo'n spierpijn dat ik terwijl ik liep soms ineens door me knieën zakte..

"Dansen" in de discotheek kon ik alleen door met me handen me gewicht deels vast te houden, zodra ik een beetje bewoog zakte ik al door me knieën :D
 
Metal_Wolf zei:
collega's, werken wat is dat ???

Ik weet het ook niet nee. Maar veel mensen doen het. Ze hebben er vaak wat over te klagen maar ze blijven het toch doen ??? Zou het een drug zijn ofzo?
 
Nu op dit moment.. geen squat maar shrugs!
Even helemaal los.. damn ik kan mijn hoofd niet draaien en mijn lower neck /upper back voelt aan als een enorme pijnzone...

Wel een pr erbij.. maar pijn.......
:(
 
Metal_Wolf zei:
collega's, werken wat is dat ???



:D
Net zoiets als spierpijn. Het is er en je hoopt dat het snel verdwijnt :D
 
Mijn ergste spierpijn was die van toch wel 3 jaar geleden toen ik in mijn benentraining de adductor machine deed.
Ik heb ruim een week problemen gehad om mijn benen uit elkaar te krijgen (geen flauwe grappen graag...).
Waardoor ik de grootste moeite had met het op mijn fiets komen. Gedurende die week liep de mobiliteit van mijn benen wel op. Maar het was zo erg dat ik sindsdien niet meer op die machine heb gezeten...
 
ik wou er gisteren al op antwoorden, maar meestal vergeet je dat snel hé, zo'n erge spierpijn...

ik heb vroeger eens samen met een maat van mij zo'n betaalmetertje weten saboteren zodat we héél de dag konden springen op die domme trampolines in een park. letterlijk van 's morgens tot 's avonds.
de volgende dagen was echt élk spiertje in m'n lichaam zo stijf, niet normaal. ik kon niet meer fatsoenlijk ademen of ik voelde de pijn in m'n spieren. ik kon m'n veters niet meer binden van m'n schoenen, etc...

dat soort spierpijn heb ik nog nooit weten evenaren na een gewone training... :eek:
 
Back
Naar boven