XXL Nutrition

wat was je langste kuur? of ga je nooit meer off?

Bezoekers in dit topic

customs

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2007
Berichten
484
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
hallo mede bbers

ik wou eens weten wie hier al jaren of maanden on zit zonder bridgen.
wel peptides vermelden als deze er bij zijn.

en vooral eerlijke antwoorden!

en met welke middelen wisselde je af in je kuren en hoe zagen die er ongeveer uit?

en gasten als iemand eerlijk antw geeft breek hem niet af of dit of dat..

want ik wil een duidelijk topic zonder gezever:)
 
Ga zelf nooit langer dan 12 weken en nooit meer dan 2x per jaar.

Moet er niet aan denken om nooit meer off te gaan. Dan is het bijna onmogelijk om je AAS gebruik nog te verbergen en kan je nooit een keer zorgeloos ergens naar toe.
 
Ga zelf nooit langer dan 12 weken en nooit meer dan 2x per jaar.

Moet er niet aan denken om nooit meer off te gaan. Dan is het bijna onmogelijk om je AAS gebruik nog te verbergen en kan je nooit een keer zorgeloos ergens naar toe.

Gewoon zorgen dat je trt voorgeschreven krijgt
 
Ga over een maand een kuur doen van 15 weken met hcg erbij en proberen om 2x per jaar een kuur te doen.

Trt wil ik pas als ik 30 ben, ga pas kuren elke keer als ik goed hersteld ben.
 
Iets van 9 maand ofzo so far, twijfel of k ooit weer off zal gaan. Zou er heel graag voor de komende heel veel jaar goed uitzien zonder de PCT dip. TRT ga ik toch doen dus waarom niet een paar jaar eerder. :)
 
Iets van 9 maand ofzo so far, twijfel of k ooit weer off zal gaan. Zou er heel graag voor de komende heel veel jaar goed uitzien zonder de PCT dip. TRT ga ik toch doen dus waarom niet een paar jaar eerder. :)

ik denk hier ook aan maarja vind dit een srs beslissing:)
 
ik denk hier ook aan maarja vind dit een srs beslissing:)

Is het ook. Lastige keuze ook wel, vooral met het oog op eventuele vakanties. Hoe doen de mensen op 'illegale' TRT hier dat?
 
Is het ook. Lastige keuze ook wel, vooral met het oog op eventuele vakanties. Hoe doen de mensen op 'illegale' TRT hier dat?

bij mij op het oog niet vroeg doodgaan:D.volgens mij als je een goede dokter hebt waar je al heel je leven bij gaat en een goede relatie met hebt.kan hij je dit wel legaal bezorgen...denk ik van mijn dokter toch
 
Is het ook. Lastige keuze ook wel, vooral met het oog op eventuele vakanties. Hoe doen de mensen op 'illegale' TRT hier dat?

Test undecanoate kan een uitkomst bieden. Je hebt maar 1 inject om de 8 weken nodig voor trt. Ik weet wel niet of het nog UG geproduceerd wordt.
 
Test undecanoate kan een uitkomst bieden. Je hebt maar 1 inject om de 8 weken nodig voor trt. Ik weet wel niet of het nog UG geproduceerd wordt.

dit wist ik niet. ja is wel nog te verkrijgen.
 
Test undecanoate kan een uitkomst bieden. Je hebt maar 1 inject om de 8 weken nodig voor trt. Ik weet wel niet of het nog UG geproduceerd wordt.

Of test gel, 1 ml per dag smeren is ook de moeite niet.
 
Is het ook. Lastige keuze ook wel, vooral met het oog op eventuele vakanties. Hoe doen de mensen op 'illegale' TRT hier dat?

Gewoon 2-3 weekjes niks nemen gaat primo hoor.

Edit..bedoel prima natuurlijk hahaha
 
Gewoon 2-3 weekjes niks nemen gaat primo hoor.

Edit..bedoel prima natuurlijk hahaha

Heb je ook een punt, weer een nadeel weg :P Zou het wel tegen m'n 30e legaal proberen te krijgen, scheelt toch een gedoe.

Vroeg doodgaan zul je er niet aan Customs, niet van een trt dosis idd. :p
 
wanneer kom je in aanmerking voor een trt dose dan? als je test enorm laag is?
 
Test undecanoate kan een uitkomst bieden. Je hebt maar 1 inject om de 8 weken nodig voor trt. Ik weet wel niet of het nog UG geproduceerd wordt.


Jazeker .. Door norma bijvoorbeeld ..
 
Jazeker .. Door norma bijvoorbeeld ..

En is dit echt maar 1 x per 8 weken injecten? Voor een trt dosis dan he. Klinkt wel veelbelovend, waarom lees ik dit eigenlijk nooit ergens? Had er nog nooit van gehoord..
 
En is dit echt maar 1 x per 8 weken injecten? Voor een trt dosis dan he. Klinkt wel veelbelovend, waarom lees ik dit eigenlijk nooit ergens? Had er nog nooit van gehoord..
Heb paar keer dat afgeleverd (apotheek) en ze moesten 120 euro betalen voor 1 injectie ervan. Weet niet hoe duur het bij een UG lab kost.
 
Iets van 9 maand ofzo so far, twijfel of k ooit weer off zal gaan. Zou er heel graag voor de komende heel veel jaar goed uitzien zonder de PCT dip. TRT ga ik toch doen dus waarom niet een paar jaar eerder. :)

Omdat het toch fijner is om onder begeleiding van een endocrinoloog te staan.

En je krijgt HG Test dat geen namaak is :D
 
Back
Naar boven