AndroidHealthClinic

Wat was je meest extreme kuur ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

azerate

Huge Freak
Lid geworden
21 okt 2017
Berichten
7.362
Waardering
8.219
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Zie regelmatig behoorlijke stacks voorbij komen (meer als een gram aan compounds of test ) ....Wat was nou jullie heftigste stack ? Waren de sides enigzins uit te houden en waren jullie tevreden met het resultaat ? Ben benieuwd naar de feedback !
 
500 test 400 tren, sides waren goed te doen en resultaat mocht er imo zijn :)

Ik blijf nog onder de gram, ben nog niet big genoeg daarvoor :P
 
500 test 400 tren, sides waren goed te doen en resultaat mocht er imo zijn :)

Ik blijf nog onder de gram, ben nog niet big genoeg daarvoor :P
blijf zelf ook onder de gram , op 1 of twee keer na met boldenone ...tren nooit gedaan , nandrolones zijn niet mijn ding ^^
 
blijf zelf ook onder de gram , op 1 of twee keer na met boldenone ...tren nooit gedaan , nandrolones zijn niet mijn ding ^^
Waarom is nandrolone je ding niet? Heb er zelf geen ervaring mee
 
600mg test 500mg tren 50/100mg oxy.
 
Hetgeen een stack heftig maakt heeft imo niet zo heel veel met doseringen alleen te maken. Mijn meest memorabele stack was sustanon 500, tren 400 en bold 600.. Nooit meer.. Heb het geprobeerd, maar ben na 8 weken gestopt met de Bold en de tren. Heb me 8 weken hondsberoerd gevoeld; misselijk, vermoeid, pijn in mijn maag etc.
 
blijf zelf ook onder de gram , op 1 of twee keer na met boldenone ...tren nooit gedaan , nandrolones zijn niet mijn ding ^^
deca zelfs laag gedoseerd voel ik me nooit goed op hoofdpijnen vooral
, moet er niet aan denken wat tren met mij zou doen
 
Hetgeen een stack heftig maakt heeft imo niet zo heel veel met doseringen alleen te maken. Mijn meest memorabele stack was sustanon 500, tren 400 en bold 600.. Nooit meer.. Heb het geprobeerd, maar ben na 8 weken gestopt met de Bold en de tren. Heb me 8 weken hondsberoerd gevoeld; misselijk, vermoeid, pijn in mijn maag etc.
op zich eens , persoonlijk spelen sides bij mij een rol zodra ik wat hogere doseringen draai en ja ook met meer dan 2 compounds dus absoluut eensch
 
op zich eens , persoonlijk spelen sides bij mij een rol zodra ik wat hogere doseringen draai en ja ook met meer dan 2 compounds dus absoluut eensch

Ook relatief.. Op 250 sust en 400 tren voel ik me hondsberoerd. op 500 sust en 600-800 tren voel ik me uitstekend. De hormoonhuishouding is voor iedereen anders en iedereen heeft een eigen hormonale balans waarop je het goed doet. Het is key om deze te vinden qua doseringen met de verschillende middelen. Het is heel simpel om je klote te voelen, de sweet spot vinden vind ik persoonlijk heel belangrijk, want dat ga je namelijk ook terug zien in je progressie.
 
Test tren deca. Heerlijke cycle. Enige minpunt was overal puisten op schouders & rug. Zijn nu nog veel littekens van zichtbaar. Beste kuur, maar wel spijt van
 
Ik voelde mij het meeste kut toen ik tren a en npp tegelijk pakte. Toen de npp eruit gegooid en ik voelde me een stuk beter. Ik was zo moe dat ik net een zombie was. Maar het gekke is, dat ik ook tren e en deca samen heb gedaan, maar toen voelde ik me juist prima.

Bold heb ik nu ook 2x geprobeerd, maar het is absoluut mijn compound niet. Ik word er angstig en depri van. Dat is het nadeel met bold, het is een muntje opgooien en zien of je bij de ene of de andere kant hoort.
 
3400 Kcals pd

Onderverdeeld in E x 120 / K x 522,5 / V x 70

Sides: regelmatig diarree, 's avonds een opgeblazen buik en een oplopend Vp%
Wel de natty-status behouden.

:emo:
 
Ook relatief.. Op 250 sust en 400 tren voel ik me hondsberoerd. op 500 sust en 600-800 tren voel ik me uitstekend. De hormoonhuishouding is voor iedereen anders en iedereen heeft een eigen hormonale balans waarop je het goed doet. Het is key om deze te vinden qua doseringen met de verschillende middelen. Het is heel simpel om je klote te voelen, de sweet spot vinden vind ik persoonlijk heel belangrijk, want dat ga je namelijk ook terug zien in je progressie.
ben nou zelf aan het cutten op test prop 100mg eod en turinabol op 50 mg , de turina had ik eerst op 80 mg wat voor mij dus overkill was (hoofdpijn en dizzy) , wel ondertussen wat gewicht kwijt en ook vp .dus mag niet klagen vind het expirimenteren wel intressant ! For science
 
Zie regelmatig behoorlijke stacks voorbij komen (meer als een gram aan compounds of test ) ....Wat was nou jullie heftigste stack ? Waren de sides enigzins uit te houden en waren jullie tevreden met het resultaat ? Ben benieuwd naar de feedback !

Qua hoogste dosering zat ik op 400 tren, 400 mast en 500 test per week.
Hierbij geen enkele sides ervaren behalve dat ik het sneller warm heb en wat meer zweet.
 
Mijn zwaarste tot nu toe was test 600 tren 400 en mast 400. Enige waar ik last van had was vermoeidheid en snel afnemend uithoudingsvermogen.
 
2500 mg crea/d. Maandenlang... Geen sides.
 
250 test e, 1000 tren e, 200 mast e. Voelde me net god. Maar niet voor herhaling vatbaar
Een gram tren:roflol: waar haalde je het in je hoofd?
 
300 mg testosteron, 600 mg deca en 30 mg dianabol. Heerlijke kuur!
 
Back
Naar boven