Fitness Seller

Wat weegt een komkommer?

Bezoekers in dit topic

wazzup zei:
mijn verbruik fluctueert ook iedere keer dat ik de trap op loop, dus waarom zou ik moeilijk doen over die paar calorieen uit rauwe groente ? Als het nu doperwten of mais was, maar komkommer... die calorieen verbruik ik al als ik mijn neus snuit :)
:eek: :eek: :eek: Bereken jij dat dan niet?
Ik bepaal altijd van te voren hoe vaak ik de trap op en af mag per dag.
Wel eens moeilijk als ik boven ben en moet pissen beneden, maar dan houd ik het gewoon op totdat ik weer naar beneden mag.
Alles voor de calorietjes he ;)
 
Hebben de komkommereters hier zich wel eens afgevraagd hoeveel calorien het je lichaam kost om 100gr komkommer te verteren ? ?

In sommige dieten worden zaken zoals komkommer, peen, selderie, enz nl tot negatieve calorien gerekend. Maw het kost je lichaam meer energie ze te verteren als dat ze opleveren.
 
Ja dat dacht ik ook, ik weet niet meer waar die tabel stond, maar er waren veel groenten die idd bij de negatieve calorien behoorde, imo hoef je groente helemaal niet mee te rekenen, dat is gewoon te mierenneukerig.
Sowieso kun je het niet OP de calorie berekenen wat je eet en wat je verbruikt, dus met mierenneukerige preciesie zul je geen extra resultaat boeken.
 
Justifire zei:
Ik zit dit vol verbazing te lezen :eek:
Zit ik hier nu op een BB-board of op een "doe maar wat joh" board.
Elke calorie is er 1, en ik wil het gewoon voor mezelf perfect op orde hebben.
Dat jullie het niet zo strikt doen moet je zelf weten.

je hebt strikt en je hebt obsessief. hou het maar lekker bij die eerste.
 
Waarom bekruipt mij constant het gevoel dat een mens dit niet serieus kan menen?
 
Man als DBC dit leest, zou ik maar gaan lopen. Dit is mierennken².
 
Hahaha het maakt nogal wat los bij sommigen geloof ik :D
Verder zie ik het probleem niet zo.
Je maakt 1 keer een eetschema en daar houd ik mij gewoon aan.
En waarom zou ik daar de groenten niet bij berekenen ?
 
Omdat je sommige groenten dus tot negatieve calorien moet rekenen. En mierennken je niet zal helpen met je resultaten.
 
Back
Naar boven