Fitness Seller

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Bill Kazmaier

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2009
Waardering
5
Sporters die aan dopinggebruikers moeten uitleggen/verklaren waarom ze geen doping gebruiken. De wereld op zijn kop.

markrot

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2009
Waardering
602
Fout, je herstelt sneller dus moet harder werken
Daar zit wat in ;)

Maar als je het op een andere manier. Als een kuurder precies evenveel energie steekt in voeding en training dan de natural zal hij alsnog flink betere resultaten zien. En om precies dezelfde resultaten als een een naturel te bereiken kunnen kuurders met anorexia eetgewoonten wegkomen.

En 90+% van de kuurders valt niet in de categorie mensen die nog harder gaan werken om alles uit hun kuur te halen.

Dus respect voor de 10%, maar niet voor de 90% :)

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Enkel de negatieve invloed op mijn gezondheid weerhoudt mij ervan.
Wat de rest van de wereld en van vindt, en die euro's interesseren me weinig

bas94

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 aug 2010
Waardering
1.278
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
ik wil eerst zien hoe ver ik geraak tot mijn streeffisiek, daarna zien we wel over een jaar of 3 - 4 - 5... ;)
grote kans dat ik never ga kuren :)

Ottorongo

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mei 2009
Waardering
57
omdat iets waar je lang hebt voor moete werken/ afzien veel sneller waarde aan hecht dan aan iets waar je niet zo lang over hebt gedaan en hebt verkregen door hulpmiddelen.
persoonlijk train ik naturel en ergens speelt het in mn hoofd om te gaan juicen, maar eerst wil ik minstens 3 jaar verder zitten en een zeer goede basis hebben om op te bouwen en niet zoals collegas van me een paar maanden juicen en trainen en dan weer niets doen ....

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Geschoond, volgende keer zijn het topicbans.

tommieee

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2010
Waardering
406
Vetpercentage
> 50%
te bang voor de sides als libido, agressie, somberheid etc.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
2 okt 2010
Waardering
1.015
Soms vraag me ik ook af wat me nog weerhoudt :roflol:

Uitzichtloze zaak :(

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
183
Soms vraag me ik ook af wat me nog weerhoudt :roflol:

Uitzichtloze zaak :(
Tja, in jouw situatie kan ik het wel begrijpen, als je naast Phil op het podium staat dan denk je op een gegeven moment ook van "**** deze cheatin bish, ik ga ook maar aan de juice, anders blijf ik elke eeuwig runner up".

logiteg

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 okt 2011
Waardering
15
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
"afkeuring door omgeving" ,...

Argument is leeg, zodra je ook maar een beetje groot begint te worden maken ze zichzelf toch wel wijs dat je aan de anabolen zit

Is denk ik een soort van zelfbeeld-protectie-impuls :D

Mensen zien je, kijken dan naar zichzelf (zwak en ranzig), voelen zich k*t over zichzelf .

Maar dan treedt het zelfbeeld-protectie-systeem automatisch in werking! Godzijdank !

"Ik ben niet zwak en ranzig, het ligt niet aan mij hoor, HIJ ZIT AAN DE AAS! Natuurlijk dat ik daar niet eerder aan dacht!"

Zo werkt het gewoon.

Dus je omgeving keurt het toch wel af zodra er zichtbaar resultaat te zien is, gewoonweg om zichzelf te beschermen tegen een minderwaardigheids-gevoel omdat ze zelf zwak en lui zijn.

Sad but true :(

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Daar zit wat in ;)

Maar als je het op een andere manier. Als een kuurder precies evenveel energie steekt in voeding en training dan de natural zal hij alsnog flink betere resultaten zien. En om precies dezelfde resultaten als een een naturel te bereiken kunnen kuurders met anorexia eetgewoonten wegkomen.

En 90+% van de kuurders valt niet in de categorie mensen die nog harder gaan werken om alles uit hun kuur te halen.

Dus respect voor de 10%, maar niet voor de 90% :)
thanks
"afkeuring door omgeving" ,...

Argument is leeg, zodra je ook maar een beetje groot begint te worden maken ze zichzelf toch wel wijs dat je aan de anabolen zit

Is denk ik een soort van zelfbeeld-protectie-impuls :D

Mensen zien je, kijken dan naar zichzelf (zwak en ranzig), voelen zich k*t over zichzelf .

Maar dan treedt het zelfbeeld-protectie-systeem automatisch in werking! Godzijdank !

"Ik ben niet zwak en ranzig, het ligt niet aan mij hoor, HIJ ZIT AAN DE AAS! Natuurlijk dat ik daar niet eerder aan dacht!"

Zo werkt het gewoon.

Dus je omgeving keurt het toch wel af zodra er zichtbaar resultaat te zien is, gewoonweg om zichzelf te beschermen tegen een minderwaardigheids-gevoel omdat ze zelf zwak en lui zijn.

Sad but true :(
inderdaad, mijn vriend word ook al van beschuldigt omdat hij bw + 50 kg dipt.... niets speciaals aan na een jaar trainen ...
jaloerse mensen gaan altijd haten

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2011
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik weet niet hoe het moet en ik heb geen vrienden, maar anders had ik het allang gedaan.

Little Daddy

Monstrous Giant
Lid geworden
8 apr 2010
Waardering
710
Ik heb zelf nu acne, volgens my gyno maar kan vet op borst zijn en haaruitval, twijfel daarom heel erg anders had ik gelijk genomen.

Bovenaan