AndroidHealthClinic

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

Hgh of insuline is geen juice? dat doen al die zogenaamde naturals toch? ;p
 
Ik train nu iets van twee jaar en drie maanden serieus en met mij een hele groep jongeren in mijn gym die ook rond die trainingstijd zitten. Ondertussen gaan hun allemaal aan de aas en ik zie ze gains maken waar je niet goed van wordt. Dat brengt me wel echt aan het twijfelen, maar ik vind kuren gewoon een erg grote stap waarvan ik niet weet of ik die wel wil nemen.
 
Moet wel zeggen dat ik me afvraag wat ik met zoveel massa aan heb :p Teveel onderhoud aan eten later.. :(
 
Ik train nu iets van twee jaar en drie maanden serieus en met mij een hele groep jongeren in mijn gym die ook rond die trainingstijd zitten. Ondertussen gaan hun allemaal aan de aas en ik zie ze gains maken waar je niet goed van wordt. Dat brengt me wel echt aan het twijfelen, maar ik vind kuren gewoon een erg grote stap waarvan ik niet weet of ik die wel wil nemen.

Wacht maar af waar de gains over een aantal maanden zijn bebleven.
Zo kun je jezelf altijd wel aan anderen blijven spiegelen, sommigen nemen al snel weer een kuur. de een kuurt zwaarder als de ander. Er zullen altijd mensen zijn die je voorbij zullen gaan en je aan het twijfelen brengen om met hun mee te gaan.
Dat los je niet op door eens een kuurtje te nemen. kortom, je moet het voor jezelf doen.
 
Wacht maar af waar de gains over een aantal maanden zijn bebleven.
Zo kun je jezelf altijd wel aan anderen blijven spiegelen, sommigen nemen al snel weer een kuur. de een kuurt zwaarder als de ander. Er zullen altijd mensen zijn die je voorbij zullen gaan en je aan het twijfelen brengen om met hun mee te gaan.
Dat los je niet op door eens een kuurtje te nemen. kortom, je moet het voor jezelf doen.

Heb je absoluut gelijk in bro. Echter, ik ambieer wel een fysiek wat naturel niet haalbaar is. Althans, niet voor mij. Ik moet al ontzettend hard werken voor het fysiek dat ik nu heb, veel harder dan veel mensen met een beter fysiek als mij. Als ik het doe, doe ik het inderdaad voor mezelf. Ben er alleen niet over uit of ik dit mezelf wel aan wil doen;p.
 
Heb je absoluut gelijk in bro. Echter, ik ambieer wel een fysiek wat naturel niet haalbaar is. Althans, niet voor mij. Ik moet al ontzettend hard werken voor het fysiek dat ik nu heb, veel harder dan veel mensen met een beter fysiek als mij. Als ik het doe, doe ik het inderdaad voor mezelf. Ben er alleen niet over uit of ik dit mezelf wel aan wil doen;p.

Denk maar eens aan wat je met het geld kan doen wat je btaald voor een kuur.
 
Wat kan je doen dan? Een ''normale'' kuur kost rond de 100-170 euro, niet veel om wat mee te doen? Paar kleren kopen en je bent al duurder uit
 
Ik kuur niet omdat je er toch niks aan hebt, volgens de juicers op dbb moet je alsnog even hard werken voor je spiermassa :(


S9tsO.jpg
 
ik heb er het geld niet voor over en ik ben 15 jaar oud
 
Zeer verleidelijk om te beginnen met kuren. Hetgeen wat mij het meeste zal tegenhouden is het feit dat ik nog bij mijn ouders woon. Ze zullen dit nooit goedkeuren en je kunt dat soort dingen moeilijk verborgen houden.

En ik denk dat het ook onzin is dat je gains weg zullen smelten als sneeuw voor de zon als je stopt met kuren. Met training en voeding kun je dit prima onderhouden als je maar niet te ver boven je max gaat wat je naturel zou kunnen behalen. Maar weet je hoelang het duurt voordat je je max naturel behaald hebt?
 
Zeer verleidelijk om te beginnen met kuren. Hetgeen wat mij het meeste zal tegenhouden is het feit dat ik nog bij mijn ouders woon. Ze zullen dit nooit goedkeuren en je kunt dat soort dingen moeilijk verborgen houden.

En ik denk dat het ook onzin is dat je gains weg zullen smelten als sneeuw voor de zon als je stopt met kuren. Met training en voeding kun je dit prima onderhouden als je maar niet te ver boven je max gaat wat je naturel zou kunnen behalen. Maar weet je hoelang het duurt voordat je je max naturel behaald hebt?
Denk dat je max ong een richt lijn is als je echt heel goed eet en traint etc in een bepaalde periode en daar slecht gaint terwijl je een paar jaar geleden 3x sneller ermee gainde je wel tot je ''limiet'' zit en een kuurtje kan overwegen als je groter wilt worden maar niemand hiet of een klein gedeelte eet echt strict en traint lang om dat limiet te behalen. Vele kuren hier heel snel, vooral als het warm weer word :P
 
Daarom denk ik ook, waarom moeilijk doen als het ook sneller en beter kan?

Iedereen drinkt hier wel eens alcohol en sommige roken daar ook nog eens bij. Dit is vele male schadelijker voor je gezondheid dan 1 a 2 kuurtjes waar je veel voorbereiding over treft.

De media wil ons laten geloven dat het allemaal zo slecht is omdat veel mensen er weinig over weten. Alcohol en roken zijn allang geaccepteerd in onze maatschappij als 'normaal' terwijl dit bij AAS bij lange na niet is terwijl dit minder slecht is dan alcohol en roken.
 
Zeer verleidelijk om te beginnen met kuren. Hetgeen wat mij het meeste zal tegenhouden is het feit dat ik nog bij mijn ouders woon. Ze zullen dit nooit goedkeuren en je kunt dat soort dingen moeilijk verborgen houden.

En ik denk dat het ook onzin is dat je gains weg zullen smelten als sneeuw voor de zon als je stopt met kuren. Met training en voeding kun je dit prima onderhouden als je maar niet te ver boven je max gaat wat je naturel zou kunnen behalen. Maar weet je hoelang het duurt voordat je je max naturel behaald hebt?

ik woon nog bij mijn ouders en ik zat 4 weken lang om de dag gezellig te injecteren en daarna nog 8 weken lang 1 x per week :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:07 ----------

Wat kan je doen dan? Een ''normale'' kuur kost rond de 100-170 euro, niet veel om wat mee te doen? Paar kleren kopen en je bent al duurder uit
beginnerskuur is 500 mg tes -e met nolva zit je al bijna over de 170 en daarnaast stopt niemand bij 1 kuur.

kweeniet hoor maar ik kan voor 170 eus veel kleren kopen/supps o.i.d.
 
ik woon nog bij mijn ouders en ik zat 4 weken lang om de dag gezellig te injecteren en daarna nog 8 weken lang 1 x per week :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:07 ----------


beginnerskuur is 500 mg tes -e met nolva zit je al bijna over de 170 en daarnaast stopt niemand bij 1 kuur.

kweeniet hoor maar ik kan voor 170 eus veel kleren kopen/supps o.i.d.
Supss heb je geen reet aan wel 12 kg whey maja als je weinig spiermassa nog kan gainen dan is kuren wel goed imo
 
Daarom denk ik ook, waarom moeilijk doen als het ook sneller en beter kan?

Iedereen drinkt hier wel eens alcohol en sommige roken daar ook nog eens bij. Dit is vele male schadelijker voor je gezondheid dan 1 a 2 kuurtjes waar je veel voorbereiding over treft.

De media wil ons laten geloven dat het allemaal zo slecht is omdat veel mensen er weinig over weten. Alcohol en roken zijn allang geaccepteerd in onze maatschappij als 'normaal' terwijl dit bij AAS bij lange na niet is terwijl dit minder slecht is dan alcohol en roken.

Alcohol en sigaretten kunnen ook je test levels platleggen of je bloedwaarden om zeep helpen :rolleyes:

Is appels met peren vergelijken. Alcohol en sigaretten zijn ook slecht voor je gezondheid, maar om nou te zeggen dat de 1 rookt en drinkt en daarom maar kuren slaat nergens op.

Laat de kuurders lekker kuren en laat de naturals lekker naturel blijven. Snap deze hele discussie niet, iedereen moet het toch lekker zelf weten? Idiote gedoe, de kuurders die de naturals proberen over te halen om te kuren en vice versa.

What gives

Mooie avatar btw ;).
 
Laatst bewerkt:
Een beetje discussieren kan nooit kwaad zolang er maar geldige argumenten gebruikt worden.
Het is in mijn beleving ook niet zo dat juicers proberen natties over te halen tot gebruik maar meer proberen de -vaak op onjuiste informatie gebaseerde- vooroordelen weg te nemen.
Verder moet iedereen doen en laten waar ie zin in heeft, leef en laat leven.
Just my 2 cents.
 
Discussie loopt al 18 paginas en kan jij zeggen dat er door deze lange discussie iets is bereikt?
 
Discussie loopt al 18 paginas en kan jij zeggen dat er door deze lange discussie iets is bereikt?

Ijdele hoop idd maar het kan nooit kwaad je standpunten te verdedigen.
Het zal wel altijd een oeverloze discussie blijven zolang er nog zoveel onwetendheid en onbegrip betreffende AAS bestaat.
 
Back
Naar boven