XXL Nutrition

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat m'n doelen redelijk haalbaar zijn als naturel en heb dus geen zin om onnodige risico's te lopen (gezien sommige bijwerkingen). Daarnaast ben ik er sterk van overtuigd dat mensen onderschatten wat er naturel te behalen valt :)
 
ik woon nog bij mijn ouders en ik zat 4 weken lang om de dag gezellig te injecteren en daarna nog 8 weken lang 1 x per week :roflol:

En je ouders wisten hier niets van? :eek:

Alcohol en sigaretten kunnen ook je test levels platleggen of je bloedwaarden om zeep helpen :rolleyes:

Is appels met peren vergelijken. Alcohol en sigaretten zijn ook slecht voor je gezondheid, maar om nou te zeggen dat de 1 rookt en drinkt en daarom maar kuren slaat nergens op.

Laat de kuurders lekker kuren en laat de naturals lekker naturel blijven. Snap deze hele discussie niet, iedereen moet het toch lekker zelf weten? Idiote gedoe, de kuurders die de naturals proberen over te halen om te kuren en vice versa.

What gives

Mooie avatar btw ;).

Ik gebruikte het ook niet als geldige reden dat iedereen maar aan de AAS moet omdat er mensen zijn die drinken en roken...
Maar ik bedoelde maar dat iedereen zo overdreven reageert op AAS gebruik terwijl als iemand lult dat ie elke week zich naar de tering zuipt en vervolgens een sigaretje opsteekt met een wit broodje hagelslag in zijn hand, dat er niets wordt gezegd en dat dat 'normaal' is terwijl dit op lange termijn veel meer effect heeft op je lichaam dan 1-3 verantwoordelijke kuurtjes met een fatsoenlijk dieet en trainingsschema.
 
Pillen wil ik niet gebruiken omdat spuiten beter is , spuiten wil ik niet omdat ik er benauwd van ben om het verkeerd te doen. Maar wil nog efkes naturel paar jaar doordoen zal dan zien wat ik allemaal bereikt hebt... En ik zit nu al naturel onder de striemen dus weet niet echt wat er zou gebeuren moest ik gebruiken...
 
En je ouders wisten hier niets van? :eek:



Ik gebruikte het ook niet als geldige reden dat iedereen maar aan de AAS moet omdat er mensen zijn die drinken en roken...
Maar ik bedoelde maar dat iedereen zo overdreven reageert op AAS gebruik terwijl als iemand lult dat ie elke week zich naar de tering zuipt en vervolgens een sigaretje opsteekt met een wit broodje hagelslag in zijn hand, dat er niets wordt gezegd en dat dat 'normaal' is terwijl dit op lange termijn veel meer effect heeft op je lichaam dan 1-3 verantwoordelijke kuurtjes met een fatsoenlijk dieet en trainingsschema.
nee, niets van gemerkt. Zorg gewoon voor dat ze geen reden hebben om in me kamer te komen.
 
mooi topic maar zou me echt geen reet uitmaken eigelijk
 
Vind naturel zijn uitdagender.
 
ik was bang om fout te injecteren nu doe ik ed lolz eerste keer is de grap daarna is lol en wie zegt kuren is huren weet niet waar die over heeft!
 
there is no honor in injecting roids ;D:trollfacex:
 
ik was bang om fout te injecteren nu doe ik ed lolz eerste keer is de grap daarna is lol en wie zegt kuren is huren weet niet waar die over heeft!

Huh wat?
 
Iedereen praat trouwens altijd maar over negatieve sides van een kuur maar niemand die positieve bijwerkingen heeft ervaren?

Zo werd ik van een test only kuur echt bijster rustig/relaxed en totaal geen agressie. (ja gear was real aan gains te merken)
 
iedereen bepaalt lekker zelf wat ie in zn lichaam pompt, dat doe ik ook, maar iig geen roids.
Ik ben trotser op mezelf als ik 40 ben en een goed lichaam heb, mede door het lichaam, VEEEEL MEER doordat ik heb kunnen volhouden om niet sneller dan natuurlijk het te bereiken....terwijl ik natuurlijk vooral vroeger ook wel de drang had om het ooit te proberen ;)
 
Ik heb jaren lang me lichaam met gif geconfronteerd, het is genoeg zo...
 
Het is natuurlijk niet goed voor je, maar ik ben er zeker niet tegen.
 
Wat iemand anders doet moet hij of zij zelf weten. Persoonlijk zou ik het nooit doen ook om de bijwerkingen maar ook omdat ik mijn prestaties naturel wil behalen. Heb geen haast. Goede voeding, training en supps heb ik in korte tijd erg veel aan gehad. Kom ik niet meer vooruit, jammer dan en is dat het max haalbare voor me en zal ik onderhouden.
 
Ik ben persoonlijk van mening dat als je geen wedstrijden wilt gaan doen je gewoon nooit iets moet gaan gebruiken, ik zie het nut hier ook niet van in.
 
Back
Naar boven