MuscleMeat

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in topic

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Waarderingsscore
12
+1

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 20:28 ----------

Ja, want als je kuurt en daarna stopt ga je je fysiek volledig hetzelfde kunnen houden :rolleyes::rolleyes:

nee inderdaad dat probeer ik aan te geven. Hij ziet er nu veel meer naturel uit dan eerst. Kijk maar naar deze 2 foto's. Links was hij 'on', en rechts heeft hij al een tijd niet meer gebruikt :

gp1.jpg

gp.jpg

Laatst bewerkt:

critmonster

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 aug 2008
Waarderingsscore
448
Oké, dan had ik je verkeerd begrijpen :)

spark

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 dec 2004
Waarderingsscore
108
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Van 1 kuurtje of misschien 2 krijg je niet echt een kuurfysiek. Ik denk juist dat je van 1 goede massakuur juist net dat fysiek krijgt wat de vrouwtjes mooi vinden. Als je de juiste levenstijl hebt tenminste. Kijk naar greg plit en zyzz. Die hebben tussen de 1 en 3 kuurtjes genomen (denk ik) en die zien er perfect uit. Precies wat de chicks willen.
Maar als je het voornamelijk voor de chicks doet, moet je denk ik inderdaad niet gaan kuren, dat lijkt het me niet waard.

ja, maar de fysiek die je krijgt van 1 of 2 kuurtjes en die jij niet echt een "kuurfysiek" noemt, kan dan ook gehaald worden mits wat meer toewijding zonder kuren

FreeWeights

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 aug 2010
Waarderingsscore
27
Lengte
1m72
Massa
70kg
- Het risico om je vitale levens organen kapot te maken
- Kans op impotentie

En het beste van alles : bij spuiten zou ik mezelf schamen, bij naturel zou ik dan nog veel minder mogen wegen en meten maar zou er veel trotser op zijn

Sabito

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Waarderingsscore
22
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
- Het risico om je vitale levens organen kapot te maken
- Kans op impotentie

En het beste van alles : bij spuiten zou ik mezelf schamen, bij naturel zou ik dan nog veel minder mogen wegen en meten maar zou er veel trotser op zijn

Goed hoor:clap:

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Waarderingsscore
12
ja, maar de fysiek die je krijgt van 1 of 2 kuurtjes en die jij niet echt een "kuurfysiek" noemt, kan dan ook gehaald worden mits wat meer toewijding zonder kuren

niet mee eens. Die kuurders hebben toch vaak net wat meer hardheid dan een naturel.. Het oogt gewoon net iets anders.. moeilijk uit te leggen..

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 okt 2010
Waarderingsscore
1.015
Naturals zijn gewoon lelijk punt uit.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 okt 2010
Waarderingsscore
1.015
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jij binnenkort zijdelings door een deur moet.
Hoe zit dat?

Ga volgende week woensdag met robbie "trainen"

CXLBV

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
28 mei 2008
Waarderingsscore
734
Genoeg superdudes die aan de AAS gaan, een broodje bakpao en een whey shake extra nemen, als een malloot gaan lopen curlen, en toch redelijk grote biceps krijgen, bouncer in plaatselijke discotheek is er het levende bewijs van. wel andere context als wedstrijd atleet maar toch

Het is bapao niet bakpao.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 okt 2010
Waarderingsscore
1.015
Jij hebt vreemde smaak brah, vind hij echt een otherviesding

Naar boven