MuscleMeat

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om je een man te voelen? En wat moeten de dames wel niet van kleine ballen denken?
Als je lang genoeg aan de AAS zit, blijven je ballen net zo klein. Je maakt van nature geen testosteron meer aan en kan je regelmatig langs het ziekenhuis gaan om testosteron te laten injecteren, waardoor je weer volume in je ballen krijgt.


wut? :roflol:
 
Pfff lang verhaal. Ik doe het niet omdat ik twijfel, en mijn lieve mama zei vroeger altijd: als je aan iets twijfelt betekent dat je het niet moet doen. Sommige mensen die hebben gebruikt/gebruiken veranderen ook mentaal, en dat permanent en niet op de goede manier. Heb zelf bovendien een aanleg voor depressie en ondanks dat ik heel rustig ben sta ik soms toch meer op ontploffen dan de buitenwereld denkt.
Qua "gezondheidsredenen", ik rook/drink/gebruik drugs niet. Dus ik vind voor mezelf dat ik eventueel ook wel is "mijn foute ding" mag doen. Wat een ander vindt boeit me toch geen reet. De meesten roken op zijn minst. En die wijzen dan naar je omdat je een kuur doet, beetje hypocriet, ook een teken van jaloezie. Vind het wél stom als je het alleen maar doet om groot te worden zodat je indruk kan gaan maken op je vrienden en de chicks.
+fobie voor naalden, liever niet dan wel. (iets uit mijn jeugd)
Op 3200 kcals groei ik niet, op 3500kcals word ik vet zonder echt te groeien dus ik denk dat als ik wil groeien toch er aan moet geloven. Voel vaak de drang om prestaties te verbeteren MAAR er valt voor mij niks mee te verdienen ofzo, dus waarom risico lopen voor dat beetje ijdel(heid)? (wat is goed?)
 
Veel van de mensen hier weten echt totaal niets over anabole steroïden. Ik heb nooit gejuiced maar als je een paar docu's kijkt weet je wel wat de voor- en nadelen zijn.

"Je ballen blijven voor altijd zo klein", gimme a ****ing break. :roflol:
 
Dat is wat ze (de natural bodybuilders) me aansmeerde. :) Voortaan geloof ik alleen mezelf nog maar. :D
 
Laatst bewerkt:
hmmm, ik blijf nog 2 jaar naturel door trainen, als ik na 2 jaar nogsteeds veel passie heb voor de sport, en richting wedstrijden wil, moet ik wel eerlijk toegeven dat ik wel zou gaan kuren, als dat betekent dat ik kan winnen. Misschien dat ik door mijn opmerking respect verlies bij sommige gebruikers, maar ik ga tenminste niet als een mietje over liegen, ik blijf eerlijk tegen anderen en tegen mezelf.
 
ik heb ooit van dichtbij american footballplayers zien kuren - hier in ned dan
dat was soms geen prettig gezicht , persoonlijk voor mij geen optie
ik voel me goed zo
 
Nadeel - Altijd stok bij je hebben om de chix van je af te slaan :cool:
 
Hoef niet zo groot te worden :). En daarbij de meeste aas gebruikers zijn ongeduldige sjappies imo...
 
Mijn lichaam is mijn tempel. Het is wetenschappelijk bewezen dat alcohol en nicotine slecht is voor je lichaam. Nicotine gebruik ik niet, en alcohol tot een minimum. Anabolen zijn zo mogelijk nog schadelijker en dan zal ik dat wel gebruiken?

En het is verboden bij de wet dus waarom zal ik een expres de wet overtreden. Ik ben geen crimineel!
 
Mijn lichaam is mijn tempel. Het is wetenschappelijk bewezen dat alcohol en nicotine slecht is voor je lichaam. Nicotine gebruik ik niet, en alcohol tot een minimum. Anabolen zijn zo mogelijk nog schadelijker en dan zal ik dat wel gebruiken?

En het is verboden bij de wet dus waarom zal ik een expres de wet overtreden. Ik ben geen crimineel!

Helemaal mee eens !

You go girl!
 
Mijn lichaam is mijn tempel. Het is wetenschappelijk bewezen dat alcohol en nicotine slecht is voor je lichaam. Nicotine gebruik ik niet, en alcohol tot een minimum. Anabolen zijn zo mogelijk nog schadelijker en dan zal ik dat wel gebruiken?

En het is verboden bij de wet dus waarom zal ik een expres de wet overtreden. Ik ben geen crimineel!

Schei toch uit man, AAS met alcohol en nicotine vergelijken.
 
Hier heb ik al een paar retarded posts tegegekomen zeg!
Mss maar best dat sommige mensen nooit kuren, is niet zo slim met het IQ van een kip.
 
-dopingcontroles
-Ik wil zien wat mijn lichaam naturel aankan
-Ik heb er geen verstand van :)
 
- Sinds de PL/Strongman trainingen maak ik weer flinke progressie. Voorheen dacht ik dat 100kg bij 8% alleen haalbaar voor me was door te kuren, nu weet ik zeker dat ik dat natural kan (en ga) bereiken, ook al is het pas over bijv 5 jaar.

- Grote/sterke naturals hier op het board die voor mij een bewijs zijn wat mogelijk is op de natuurlijke manier, en aangezien ik een paardengeduld heb blijf ik gewoon doortrainen om dat te behalen.

- Ik heb geen ambities om de grootste/sterkste van NL te worden. Ik doe wel mee aan strongman wedstrijden, voor de lol en ervaring.

- Ik heb lang haar en kaalheid zit in de familie, dat wil ik niet triggeren/versnellen door te gaan kuren. En ja, je hebt finasteride etc, maar dat werkt ook bij iedereen anders, dus waarom het risico nemen?

- Met het oog op gezondheid wil ik ook geen risico's nemen. Van mezelf heb ik al iets lichts aan m'n lever ivm het bilirubinegehalte, waardoor af en toe mijn huid en oogwit wat geliger wordt. Het kan geen kwaad volgens de dokter/andere informatiebronnen en het zit ook in de familie. Wat er gebeurt wanneer je gaat kuren weet je nooit precies, maar ik hoef geen risico te lopen.

Ik heb niks tegen mensen die (verstandig) kuren, iedereen moet zelf die keuze maken.
 
wat wou je met grote ballen doen dan? en als je stopt met gebruiken horen ze weer groter te worden

Kun je je er nou egt niks bij voor stellen dat ik gewoon het absoluut niet waart vind om dat soort dingen te doen met mijn lichaam om het beter te laten lijken?
 
Schei toch uit man, AAS met alcohol en nicotine vergelijken.

Idd , AAS is gezonder dan beide. En het is niet de nicotine die schadelijk is , dat is gewoon hetgene die je verslaafd maakt.
 
AAS is niet echt gezond.
 
Back
Naar boven