Fitness Seller

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

+1

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 20:28 ----------



Ja, want als je kuurt en daarna stopt ga je je fysiek volledig hetzelfde kunnen houden :rolleyes::rolleyes:

nee inderdaad dat probeer ik aan te geven. Hij ziet er nu veel meer naturel uit dan eerst. Kijk maar naar deze 2 foto's. Links was hij 'on', en rechts heeft hij al een tijd niet meer gebruikt :

gp1.jpg


gp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oké, dan had ik je verkeerd begrijpen :)
 
Van 1 kuurtje of misschien 2 krijg je niet echt een kuurfysiek. Ik denk juist dat je van 1 goede massakuur juist net dat fysiek krijgt wat de vrouwtjes mooi vinden. Als je de juiste levenstijl hebt tenminste. Kijk naar greg plit en zyzz. Die hebben tussen de 1 en 3 kuurtjes genomen (denk ik) en die zien er perfect uit. Precies wat de chicks willen.
Maar als je het voornamelijk voor de chicks doet, moet je denk ik inderdaad niet gaan kuren, dat lijkt het me niet waard.

ja, maar de fysiek die je krijgt van 1 of 2 kuurtjes en die jij niet echt een "kuurfysiek" noemt, kan dan ook gehaald worden mits wat meer toewijding zonder kuren
 
- Het risico om je vitale levens organen kapot te maken
- Kans op impotentie

En het beste van alles : bij spuiten zou ik mezelf schamen, bij naturel zou ik dan nog veel minder mogen wegen en meten maar zou er veel trotser op zijn
 
- Het risico om je vitale levens organen kapot te maken
- Kans op impotentie

En het beste van alles : bij spuiten zou ik mezelf schamen, bij naturel zou ik dan nog veel minder mogen wegen en meten maar zou er veel trotser op zijn

Goed hoor:clap:
 
ja, maar de fysiek die je krijgt van 1 of 2 kuurtjes en die jij niet echt een "kuurfysiek" noemt, kan dan ook gehaald worden mits wat meer toewijding zonder kuren

niet mee eens. Die kuurders hebben toch vaak net wat meer hardheid dan een naturel.. Het oogt gewoon net iets anders.. moeilijk uit te leggen..
 
Naturals zijn gewoon lelijk punt uit.
 
Genoeg superdudes die aan de AAS gaan, een broodje bakpao en een whey shake extra nemen, als een malloot gaan lopen curlen, en toch redelijk grote biceps krijgen, bouncer in plaatselijke discotheek is er het levende bewijs van. wel andere context als wedstrijd atleet maar toch

Het is bapao niet bakpao.
 
Jij hebt vreemde smaak brah, vind hij echt een otherviesding
 
Back
Naar boven