MuscleMeat

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1. ik hou v/d discipline die je moet hebben en houden om naturel te gainen en te blijven gainen
2. de gezondheidsrisico's die er zowiezo aan vast hangen (wat anderen ook beweren,ook hier op t forum)
3. potentieproblemen die je erdoor krijgt
4. mentale problemen die je erdoor krijgt (agressieve buien wanneer je ON bent, depressies wanneer je OFF bent en weer minder buff wordt, de mentale verslaving ook aan de juice)
5. het schommelen in kledijmaat bij OFF en ON, heb geen zin om telkens nieuwe kleren te kopen
6. zie er ook niets positiefs aan om te juicen als je toch niet à wedstrijden doet
7. in een gevechtssituatie heb je er geen voordeel bij, integendeel, je wordt trager en logger
8. je gewrichten krijgen nog meer te verduren, want je bent ON en je spieren kunnen meer aan, maar je gewrichten zijn wel niet sterker geworden
9. 90% v/d vrouwen vinden kuurfysieken totaal niet aantrekkelijk, en vrouwtjes zijn nog altijd 1 v/d voornaamste redenen waarom ik train
10. ik doe ook aan BB omdat ik het een gezonde levensstijl vind, dus juicen WTF?!
11. de hoge kosten verbonden aan juicen
12. is ook niet handig om er als een tank bij te lopen, denk maar aan auto's die te klein worden, als je in t vliegtuig zit.. enzoverder..

Say whut? :eek:
 
Houd die gast igg wel van bodybuilding?
Wat heeft bodybuilding te maken met zijn argumenten. Je stelt bodybuilden dus, als ik zo vrij mag zijn, gelijk aan juicen. Misschien heb je helaas gelijk.
 
1 Geen verstand van
2 Bij lange na mijn naturel top niet bereikt.
3 Risico's
 
Wat heeft bodybuilding te maken met zijn argumenten. Je stelt bodybuilden dus, als ik zo vrij mag zijn, gelijk aan juicen. Misschien heb je helaas gelijk.

Tja, als ik aan echt bodybuilding denk, of ik nu denk aan kay of frank zane, is toch altijd voor een groot deel aas.
Dus igg moet je dan wel ECHT natural bbing en bbing apart gaan zien.
Want naar mijn mening is bbing = o.a. aas gebruik (of het nou in grote hoeveelheden is of kleine)
 
Tja, als ik aan echt bodybuilding denk, of ik nu denk aan kay of frank zane, is toch altijd voor een groot deel aas.
Dus igg moet je dan wel ECHT natural bbing en bbing apart gaan zien.
Want naar mijn mening is bbing = o.a. aas gebruik (of het nou in grote hoeveelheden is of kleine)
Frank Zane was niet zo groot en viel nog mee in vergelijking met de fysieken van tegenwoordig. Tegenwoordig zijn pro bb AAS monsters ja, te ver doorgeschoten als je mij vraagt. Ken geen ongezondere 'sport' bedenken momenteel.
 
Simpel, meer is niet beter.

Ben zelf meer voorstander van een atletischer uitziende look. Gespierd, natuurlijk en sportief. In combinatie met een goede conditie. Een ondergeschoven kindje in de BB wereld. En zoals al eerder gezegd; voldoen de meeste juiceheads wel aan het stereotype beeld. En als je ziet wat voor wijfen daar op af komen. Maarja, is maar maar net wat je wil. Daten voor hogeropgeleiden komt in me op. :rolleyes:
 
altijd leuk als je dan juicers ownt met je naturel fysiek, zalig gewoon! EAT THIS..
 
je verandert je DNA,
straks loopt mijn baby erbij als arnold schwarzenegger

Of hij kan direct naar de Jostiband als de DNA verandering toch niet zo positief uitpakt.

Van de hele discussie over AAS vind ik gentoxiciteit het meest enge. We weten nog bijna niks over mogelijke schade aan genetisch materiaal. Althans ik vind er weinig nuttige info over dus degene met bronnen svp???
 
Laatst bewerkt:
-Bang dat ik mentaal zal veranderen ( aggresiever etc.)
-Ik denk niet dat mijn klantenrelaties het op prijs zullen stellen als ik verander in een gorilla, er moet toch brood op de plank
-Ik gain natural nog lekker door
 
Tja, als ik aan echt bodybuilding denk, of ik nu denk aan kay of frank zane, is toch altijd voor een groot deel aas.
Dus igg moet je dan wel ECHT natural bbing en bbing apart gaan zien.
Want naar mijn mening is bbing = o.a. aas gebruik (of het nou in grote hoeveelheden is of kleine)

ok, als ik et goed begrijp, wil jij enkel nog juicers op DBB en al de naturals naar het fitness forum dan maar?
als ik zo jou pics bekijk, ben je toch ook zo geen beest hoor, dus ben jij dan wel een BB'r?
 
OMG wat een hoop vooroordelen zie ik hier voorbij komen.
 
onregelmatige hartslag-
De voornaamste reden, veel te gevaarlijk.
 
Als Zyzz het niet aankon ik ook niet.
 
Discipline, wetend dat jij beter bent dan je vriendjes die zwak zijn (+ als de zomer over is, raken ze alles kwijt omdat ze ''geen zin meer hebben'', en worden ze nóg moeilijker gespierd sinds ze hebben gekuurd)
Dat laatste moet je me eigenlijk ff uitleggen, want voor zover ik dat kan bepalen is dat laatste stukje de grootste harige apenbal MET ontstoken haarvaatjes die ik hier tegengekomen ben... ;)
 
B-b-b-b-bump!!
 
Ik doe bodybuilding voor een mooier lichaam en omdat ik er sterker van wordt.
ik vind het niet waard om de risico's te risceren, om mijn natuurlijke testosteron niveau te verstoren en het lijkt mij ontzettend k*t om spul in mijn reet te spuiten waarvan ik nooit 100% zeker ben of het wel de goede shit is.

Ik wil niet iemand worden die constant ontkent dat ie niet gebruikt (terwijl ie gebruikt) omdat er in de samenleving toch een taboe om hangt. Ik wil daarom niet iemand worden, waarnaar gekeken wordt als een cheater.

En trouwens, ik ben nog jong en ik vind gewichtheffen leuk om te doen. Het hoeft van mij niet snel te gaan. het bevalt mij prima zo.
 
Back
Naar boven