MuscleMeat

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sporters die aan dopinggebruikers moeten uitleggen/verklaren waarom ze geen doping gebruiken. De wereld op zijn kop.
 
Fout, je herstelt sneller dus moet harder werken

Daar zit wat in ;)

Maar als je het op een andere manier. Als een kuurder precies evenveel energie steekt in voeding en training dan de natural zal hij alsnog flink betere resultaten zien. En om precies dezelfde resultaten als een een naturel te bereiken kunnen kuurders met anorexia eetgewoonten wegkomen.

En 90+% van de kuurders valt niet in de categorie mensen die nog harder gaan werken om alles uit hun kuur te halen.

Dus respect voor de 10%, maar niet voor de 90% :)
 
Enkel de negatieve invloed op mijn gezondheid weerhoudt mij ervan.
Wat de rest van de wereld en van vindt, en die euro's interesseren me weinig
 
ik wil eerst zien hoe ver ik geraak tot mijn streeffisiek, daarna zien we wel over een jaar of 3 - 4 - 5... ;)
grote kans dat ik never ga kuren :)
 
omdat iets waar je lang hebt voor moete werken/ afzien veel sneller waarde aan hecht dan aan iets waar je niet zo lang over hebt gedaan en hebt verkregen door hulpmiddelen.
persoonlijk train ik naturel en ergens speelt het in mn hoofd om te gaan juicen, maar eerst wil ik minstens 3 jaar verder zitten en een zeer goede basis hebben om op te bouwen en niet zoals collegas van me een paar maanden juicen en trainen en dan weer niets doen ....
 
Geschoond, volgende keer zijn het topicbans.
 
Wat een failpost man.
images?q=tbn:ANd9GcRHH4jzmrAmJ0q6RfYYM_JeqhOnbqeZc_RRE09uWvgUWwhKcJezG8M0Rg.png


Edit: En dan nog die sig, ga dammen ofzo.

snap jij het allemaal wel jongen
 
te bang voor de sides als libido, agressie, somberheid etc.
 
Soms vraag me ik ook af wat me nog weerhoudt :roflol:


Uitzichtloze zaak :(
 
Soms vraag me ik ook af wat me nog weerhoudt :roflol:


Uitzichtloze zaak :(

Tja, in jouw situatie kan ik het wel begrijpen, als je naast Phil op het podium staat dan denk je op een gegeven moment ook van "**** deze cheatin bish, ik ga ook maar aan de juice, anders blijf ik elke eeuwig runner up".
 
"afkeuring door omgeving" ,...

Argument is leeg, zodra je ook maar een beetje groot begint te worden maken ze zichzelf toch wel wijs dat je aan de anabolen zit

Is denk ik een soort van zelfbeeld-protectie-impuls :D

Mensen zien je, kijken dan naar zichzelf (zwak en ranzig), voelen zich k*t over zichzelf .

Maar dan treedt het zelfbeeld-protectie-systeem automatisch in werking! Godzijdank !

"Ik ben niet zwak en ranzig, het ligt niet aan mij hoor, HIJ ZIT AAN DE AAS! Natuurlijk dat ik daar niet eerder aan dacht!"

Zo werkt het gewoon.

Dus je omgeving keurt het toch wel af zodra er zichtbaar resultaat te zien is, gewoonweg om zichzelf te beschermen tegen een minderwaardigheids-gevoel omdat ze zelf zwak en lui zijn.

Sad but true :(
 
Daar zit wat in ;)

Maar als je het op een andere manier. Als een kuurder precies evenveel energie steekt in voeding en training dan de natural zal hij alsnog flink betere resultaten zien. En om precies dezelfde resultaten als een een naturel te bereiken kunnen kuurders met anorexia eetgewoonten wegkomen.

En 90+% van de kuurders valt niet in de categorie mensen die nog harder gaan werken om alles uit hun kuur te halen.

Dus respect voor de 10%, maar niet voor de 90% :)
thanks
"afkeuring door omgeving" ,...

Argument is leeg, zodra je ook maar een beetje groot begint te worden maken ze zichzelf toch wel wijs dat je aan de anabolen zit

Is denk ik een soort van zelfbeeld-protectie-impuls :D

Mensen zien je, kijken dan naar zichzelf (zwak en ranzig), voelen zich k*t over zichzelf .

Maar dan treedt het zelfbeeld-protectie-systeem automatisch in werking! Godzijdank !

"Ik ben niet zwak en ranzig, het ligt niet aan mij hoor, HIJ ZIT AAN DE AAS! Natuurlijk dat ik daar niet eerder aan dacht!"

Zo werkt het gewoon.

Dus je omgeving keurt het toch wel af zodra er zichtbaar resultaat te zien is, gewoonweg om zichzelf te beschermen tegen een minderwaardigheids-gevoel omdat ze zelf zwak en lui zijn.

Sad but true :(
inderdaad, mijn vriend word ook al van beschuldigt omdat hij bw + 50 kg dipt.... niets speciaals aan na een jaar trainen ...
jaloerse mensen gaan altijd haten
 
Ik weet niet hoe het moet en ik heb geen vrienden, maar anders had ik het allang gedaan.
 
Ik heb zelf nu acne, volgens my gyno maar kan vet op borst zijn en haaruitval, twijfel daarom heel erg anders had ik gelijk genomen.
 
Back
Naar boven