XXL Nutrition

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik snap btw niet dat mensen over dat ''valsspelen'' beginnen. Je doet het voor jezelf hoe kan je dan valsspelen? Het is toch geen wedstrijd met iemand anders die wel natty gained en jij met aas.

Ik heb liever mijn streeffysiek op mn 21e dan op mn 31e -_-, vele hier durven gewoon niet te kuren en komen met smoesjes aan joh
 
It is not the destination but the journey that is important haha. Nee, iedereen moet het zelf weten. De fysieken die ik het mooist vind zijn naturel niet te behalen, maar toch kies ik er voor om naturel te blijven. Ben gewoon benieuwd waar me lichaam toe in staat is.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 01:16 ----------

Zelfzekerder, mannelijker idd en krachtiger..

Zelfverzekerder en mannelijker? Daar heb ik geen aas voor nodig hoor :D
 
Ik snap btw niet dat mensen over dat ''valsspelen'' beginnen. Je doet het voor jezelf hoe kan je dan valsspelen? Het is toch geen wedstrijd met iemand anders die wel natty gained en jij met aas.

Ik heb liever mijn streeffysiek op mn 21e dan op mn 31e -_-, vele hier durven gewoon niet te kuren en komen met smoesjes aan joh
Lijkt me wel leuker om naar je streeffysiek toe te groeien ipv dat je het "snel" behaal, als je op je 21e al met je streeffysiek rond loopt word het vanaf die leeftijd alleen maar slechter niet? Lijkt me wel wat vroeg. Of ik zelf ooit zal kuren weet ik nog niet, ligt eraan hoe m'n aanhechtingen zijn (zit nu vet over :P) mocht ik redelijk aesthetisch (of hoe je dat ook schrijf) gebouwd zijn en kan ik dmv kuren een nog mooier lichaam kunnen behalen ga ik wellicht kuren, heb ik scheve abs, onsymmetrische borstaanhechtingen etc. hoeft het van mij niet en blijf ik enkel trainen om gezond en sterk te blijven.
 
Dit is een eindeloze discussie. Iedereen moet het lekker zelf weten en iedereen moet elkaar gewoon in zijn waarde laten.
 
Ligt er maar net aan wat je doelen zijn, ik twijfel of ik ooit m'n streeffysiek zal behalen.
 
Wat is jouw streeffysiek?
 
Ervanuitgaande dat jij dat bent op je avatar, waarom zou je dan nog groter willen worden? Heb jij trouwens iets van een fototopic of wat losse pics?
 
heb onlangs weer een verhaal gehoord van iemand die zijn lever naar de klote heeft geholpen door te kuren, waardoor zijn immuunsysteem ook niet meer functioneert en hij nu door allerlei schimmels geplaagd wordt
wat er precies van waar is, weet ik niet maar het zet je toch aan tot denken.. ben zelf van plan om ooit wel eens te kuren btw
 
Ervanuitgaande dat jij dat bent op je avatar, waarom zou je dan nog groter willen worden? Heb jij trouwens iets van een fototopic of wat losse pics?

Hij is degene op zijn avatar

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 01:24 ----------

heb onlangs weer een verhaal gehoord van iemand die zijn lever naar de klote heeft geholpen door te kuren, waardoor zijn immuunsysteem ook niet meer functioneert en hij nu door allerlei schimmels geplaagd wordt
wat er precies van waar is, weet ik niet maar het zet je toch aan tot denken.. ben zelf van plan om ooit wel eens te kuren btw

Dat je lever flinke klappen kan krijgen van een kuur is natuurlijk een feit. ;)
 
Wat is jouw streeffysiek?

In cijfers uitgedrukt 110+ kg. @ +/- 10% (bij 1m72) en sowieso 50+ armen.

Ervanuitgaande dat jij dat bent op je avatar, waarom zou je dan nog groter willen worden? Heb jij trouwens iets van een fototopic of wat losse pics?

Dat ben ik op m'n avatar.
Omdat ik mezelf nog lang niet 'groot' genoeg vind.:o
In m'n log staan wat pics maar ik weet niet waar precies, helaas ben ik na een laptopcrash de meeste pics kwijt.
 
Mijn doel is 90 a 100 kilo bij een vp van 10-12 en ben zelf 1.78. Ga dat naturel proberen te bereiken, al weet ik dat ik me niet blind moet staren op weight

Met 90 at 10procent ben ik overigens meer dan tevreden
 
heb onlangs weer een verhaal gehoord van iemand die zijn lever naar de klote heeft geholpen door te kuren, waardoor zijn immuunsysteem ook niet meer functioneert en hij nu door allerlei schimmels geplaagd wordt
wat er precies van waar is, weet ik niet maar het zet je toch aan tot denken.. ben zelf van plan om ooit wel eens te kuren btw

Hoop broodje aap verhalen doen er de ronde, alleen orals zijn hepatoxisch en het is zaak dat je je aan de spelregels houdt ten behoeve van herstel van de lever.
Ken je de gezondheidstoestand van die persoon voor hij met AAS begon?Misschien was zijn lever al zwakker door alcoholmisbruik oid?

Hij is degene op zijn avatar

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 01:24 ----------



Dat je lever flinke klappen kan krijgen van een kuur is natuurlijk een feit. ;)

Tnx.

Klopt idd daarom is het zaak je aan de protocollen te houden ten einde de schade te beperken.
 
nee ik weet verder niks over die persoon, gewoon van horen zeggen..
 
1: Ik train om er gezond uit te zien, wil dus ook gezond zijn zonder bijwerkingen van roids. 2: Uitdaging wat mijn lichaam natural kan bereiken.
 
Nog niet oud genoeg, wil eerst m'n natuurlijke potentie bereiken. Als ik over 5 jaar niet blij ben met mn dan 'max mogelijkhaalbare fysiek naturel' dan ga ik wel juicen. Maar ben bijna 19, tijd zat.
 
Ik snap btw niet dat mensen over dat ''valsspelen'' beginnen. Je doet het voor jezelf hoe kan je dan valsspelen? Het is toch geen wedstrijd met iemand anders die wel natty gained en jij met aas.

Ik heb liever mijn streeffysiek op mn 21e dan op mn 31e -_-, vele hier durven gewoon niet te kuren en komen met smoesjes aan joh

+1

de meeste mensen weten niet eens waar ze het over hebben
 
Voor mij is naturel trainen een beetje 'the way of the samurai' terwijl AAS gebruiken iederen neermaaien is met een machinegeweer. Het laatste is dan wel efficiënter, maar de manier waarop je zaken doet is voor mij belangrijker als het eindresultaat.

1: Ik train om er gezond uit te zien, wil dus ook gezond zijn zonder bijwerkingen van roids. 2: Uitdaging wat mijn lichaam natural kan bereiken.

+1
 
Lijkt me wel leuker om naar je streeffysiek toe te groeien ipv dat je het "snel" behaal, als je op je 21e al met je streeffysiek rond loopt word het vanaf die leeftijd alleen maar slechter niet? Lijkt me wel wat vroeg. Of ik zelf ooit zal kuren weet ik nog niet, ligt eraan hoe m'n aanhechtingen zijn (zit nu vet over :P) mocht ik redelijk aesthetisch (of hoe je dat ook schrijf) gebouwd zijn en kan ik dmv kuren een nog mooier lichaam kunnen behalen ga ik wellicht kuren, heb ik scheve abs, onsymmetrische borstaanhechtingen etc. hoeft het van mij niet en blijf ik enkel trainen om gezond en sterk te blijven.

Je denkt er veeeeeeels te makkelijk over ;)
 
Back
Naar boven