Fitness Seller

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het weten dat je het naturel hebt bereikt.
 
Ja tijdens de kuur, vergeet niet de terug slag en de strijd om je gains te behouden.
Je kan toch nog wel 'net zo makkelijk' spiermassa winnen na je kuur als voor je kuur, alleen gebeurt dat niet echt omdat je nog wat massa verliest na je kuur. Klopt dat? :o
 
Het maakt niet uit of je kuurt, mensen denken toch wel dat je het doet

kan je het net zo goed doen

dus met deze conclusie kan het topic gesloten worden.
 
Voor mij is naturel trainen een beetje 'the way of the samurai' terwijl AAS gebruiken iederen neermaaien is met een machinegeweer. Het laatste is dan wel efficiënter, maar de manier waarop je zaken doet is voor mij belangrijker als het eindresultaat.



+1
DAFUq?

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 15:17 ----------

Je kan toch nog wel 'net zo makkelijk' spiermassa winnen na je kuur als voor je kuur, alleen gebeurt dat niet echt omdat je nog wat massa verliest na je kuur. Klopt dat? :o
Wrm vraag je het aan Killy? Die juiced niet brah
 
als je school 10km van je huis vandaan is ga je toch ook op de fiets naar school in plaats van lopend. Ben je er sneller

:trollface:
 
Idd gewoon juicen dus, zo is de natuur.
 
Het maakt niet uit of je kuurt, mensen denken toch wel dat je het doet

kan je het net zo goed doen

dus met deze conclusie kan het topic gesloten worden.

Dus omdat mensen mij een terrorist noemen kan ik net zo goed mn sportschool uitmoorden ???
img_73.jpg
 
Hij maakte maar een geintje kerel. Haha
 
Ik heb er geen verstand van.
Bang voor bijwerkingen.
 
Waarom wel de keuze maken om te gebruiken?
Het kost geld. Het is niet beter voor de gezondheid.
Veel gewonnen massa raak je ook weer kwijt.
9 van de 10 grootgebruikers zeggen dat ze willen dat ze nooit waren begonnen.

En dat gelul over dat gebruikers minstens net zo hard trainen dan niet gebruikers. Pure kolder.
Ken een heleboel gebruikers maar die trainen niks harder dan de niet gebruikers.
Hun herstel ligt wel een stuk hoger, hun voeding wordt veel beter opgenomen.

Niks tegen gebruikers, maar als iemand naturel traint en jaar in jaar uit gewoon doortraint met de wetenschap dat hij nooit zo kan worden als die gebruiker kan ik ook wel waarderen.

Als je gebruikt doe het dan met een goed doel en douw niet zo maar wat in je donder. Ik ken genoeg gasten die voor een avondje stappen of de zomervakantie gaan kuren en dat vind ik dan bullshit. Met het oog op wedstrijden (powerliften/BB/Strongman) snap ik het volkomen.
 
Waarom wel de keuze maken om te gebruiken?
Het kost geld. Het is niet beter voor de gezondheid.
Veel gewonnen massa raak je ook weer kwijt.
9 van de 10 grootgebruikers zeggen dat ze willen dat ze nooit waren begonnen.

En dat gelul over dat gebruikers minstens net zo hard trainen dan niet gebruikers. Pure kolder.
Ken een heleboel gebruikers maar die trainen niks harder dan de niet gebruikers.
Hun herstel ligt wel een stuk hoger, hun voeding wordt veel beter opgenomen.

Niks tegen gebruikers, maar als iemand naturel traint en jaar in jaar uit gewoon doortraint met de wetenschap dat hij nooit zo kan worden als die gebruiker kan ik ook wel waarderen.

Als je gebruikt doe het dan met een goed doel en douw niet zo maar wat in je donder. Ik ken genoeg gasten die voor een avondje stappen of de zomervakantie gaan kuren en dat vind ik dan bullshit. Met het oog op wedstrijden (powerliften/BB/Strongman) snap ik het volkomen.

Dat je een mening hebt is prima maar kom niet met bullshit argumenten.
 
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat 9/10 gebruikers liever hadden gewild dat ze er nooit mee begonnen waren? Waar haal je dit vandaan?
Had er een aantal maanden geleden nog een enquête van gemaakt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/anabolic-androgen-steroids-297944/
2,26% was er liever niet mee begonnen. T.O.V. AAS-gebruikers, is dit 1/10e deel. Dus eerder andersom.

Wil niet meteen zeggen dat dit een goede bron is, maar is op meer waarheid berust dan dat wat jij loopt te verkondigen RichardV.
 
Als ik het niet naturel kan bereiken hoeft het voor mij niet (Heb toch geen wedstrijdambities)
 
Laatst bewerkt:
Benieuwd wat ik naturel kan bereiken, mijzelf wat drijven tot het uiterste.
 
Back
Naar boven