AndroidHealthClinic

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

verder wel 2 mannen met iig gemiddelde al dan niet bovengemiddelde intelligentie die evaluatief?? en reflectief erg sterk zijn maar niet lijken te weten dat ze dicht aan de rand staan van de duistere kant van het leven en de ongelukkige terwijl ze wel de ''juiste'' gelukkige hebben ervaren...

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 19:28 ----------

ik ook angelus? zeg dan ff waarom :P wil alles nog wel duidelijker onderbouwen dan want dit is precies zonder bs hoe ik er over denk/...
 
ik ook angelus? zeg dan ff waarom :P wil alles nog wel duidelijker onderbouwen dan want dit is precies zonder bs hoe ik er over denk/...

je hebt nog niets achterlijks gezegd, hoewel je wel een vreemde subjectieve opvatting zonder goede verklaring hebt gepost. Maar op subjectieve opvattingen alleen kan ik niemand afrekenen:)
 
- Mensen hebben grote vooroordelen voor juicers. Worden als cheaters gezien.
- Tast je coïtusleven aan
- De kosten
- De acne die je er van kan krijgen
- De afhankelijkheid van de steroide om te groeien, niet meer groeien kunnen zonder kuur
- Ouders die er op tegen zijn
- Dat de testosteronafgifte in je lichaam voor het leven laag kan zijn.
- Gyno
- Gekrompen ballen
 
Laatst bewerkt:
tieten en puisten
 
Voor mij is naturel trainen een beetje 'the way of the samurai' terwijl AAS gebruiken iederen neermaaien is met een machinegeweer. Het laatste is dan wel efficiënter, maar de manier waarop je zaken doet is voor mij belangrijker als het eindresultaat.



+1


:roflol: :roflol:
 
Elke keer als ik zo'n post van jou lees, denk ik "Nu lees ik berichten van iemand die niet gelukkig is met zijn leven", maar daarna veranderd dat beeld meteen weer omdat jij er compleet zelf voor kiest om op die manier te leven en helemaal doet wat je zelf wil, wat je waarschijnlijk een gelukkiger persoon maakt dan de meeste anderen.
Het enige wat ik mis in mijn leven is een vrouw die me uren per dag pijpt.
 
je hebt nog niets achterlijks gezegd, hoewel je wel een vreemde subjectieve opvatting zonder goede verklaring hebt gepost. Maar op subjectieve opvattingen alleen kan ik niemand afrekenen:)

thanks en mooi :thumb: :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:20 ----------


wel grappig verwoord idd maar in combi met zn nickname en bruce lee vision snap ik m goed. Het wordt door veel gewoon gezien als cheaten en dat is het eigenlijk ook, of je nou liegt tegen anderen erover of jezelf voor de gek houdt dat je niets ''raars'' in je lichaam pompt... je hebt het toch al in je lichaam dus waarom niet extra... dat soort argumenten.

Als je nooit iets tot je neemt behalve je eigen verbouwde groenten en fruit + je eigen geslachtte vee vreet + traint met je eigen van hout gemaakte gewichtjes doe je alles natty, voor zover dat mogelijk is...

Maar aas en andere middelen zijn door mensen vervaardigd maar wel met als basis natuurlijke componenten... Het idee om een kunstmatige vorm van test of oestrogeen of serotonine te creëren of iets dat deze natuurlijke stoffen in je lichaam gewoon een oppepper geeft is eigenlijk natuurlijk als je het herleidt naar dat een mens ook een natuurlijk wezen, een dier, is dat met middelen uit de natuur een kunstmatig ''iets'' heeft gecreeërd... toch?
Toch zie ik het als artificial en tegennatuurlijk ;D
 
Laatst bewerkt:
haal m'n doel waarschijnlijk ook wel zonder

doe er alleen wat langer over, weg naar het doel is sowieso interessanter/spannender dan het doel zelf
 
thanks en mooi :thumb: :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:20 ----------



wel grappig verwoord idd maar in combi met zn nickname en bruce lee vision snap ik m goed. Het wordt door veel gewoon gezien als cheaten en dat is het eigenlijk ook, of je nou liegt tegen anderen erover of jezelf voor de gek houdt dat je niets ''raars'' in je lichaam pompt... je hebt het toch al in je lichaam dus waarom niet extra... dat soort argumenten.

Als je nooit iets tot je neemt behalve je eigen verbouwde groenten en fruit + je eigen geslachtte vee vreet + traint met je eigen van hout gemaakte gewichtjes doe je alles natty, voor zover dat mogelijk is...

Maar aas en andere middelen zijn door mensen vervaardigd maar wel met als basis natuurlijke componenten... Het idee om een kunstmatige vorm van test of oestrogeen of serotonine te creëren of iets dat deze natuurlijke stoffen in je lichaam gewoon een oppepper geeft is eigenlijk natuurlijk als je het herleidt naar dat een mens ook een natuurlijk wezen, een dier, is dat met middelen uit de natuur een kunstmatig ''iets'' heeft gecreeërd... toch?
Toch zie ik het als artificial en tegennatuurlijk ;D


De enige reden dat ik erom lieg tegen sommige mensen en ik zeg tegen sommige, aangezien vrienden, ouders en me broertjes weten dat ik gebruik. Is omdat er zo een taboe op steroïden rust en mensen je meteen bestempelen als slecht persoon. En dat hele gelul dat het slecht is voor je gezondheid hoef ik niet keer op keer aan te horen..
 
thanks en mooi :thumb: :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:20 ----------



wel grappig verwoord idd maar in combi met zn nickname en bruce lee vision snap ik m goed. Het wordt door veel gewoon gezien als cheaten en dat is het eigenlijk ook, of je nou liegt tegen anderen erover of jezelf voor de gek houdt dat je niets ''raars'' in je lichaam pompt... je hebt het toch al in je lichaam dus waarom niet extra... dat soort argumenten.

Als je nooit iets tot je neemt behalve je eigen verbouwde groenten en fruit + je eigen geslachtte vee vreet + traint met je eigen van hout gemaakte gewichtjes doe je alles natty, voor zover dat mogelijk is...

Maar aas en andere middelen zijn door mensen vervaardigd maar wel met als basis natuurlijke componenten... Het idee om een kunstmatige vorm van test of oestrogeen of serotonine te creëren of iets dat deze natuurlijke stoffen in je lichaam gewoon een oppepper geeft is eigenlijk natuurlijk als je het herleidt naar dat een mens ook een natuurlijk wezen, een dier, is dat met middelen uit de natuur een kunstmatig ''iets'' heeft gecreeërd... toch?
Toch zie ik het als artificial en tegennatuurlijk ;D

je hebt nog niets achterlijks gezegd, hoewel je wel een vreemde subjectieve opvatting zonder goede verklaring hebt gepost. Maar op subjectieve opvattingen alleen kan ik niemand afrekenen:)
3ps5zq.jpg
 
De enige reden dat ik erom lieg tegen sommige mensen en ik zeg tegen sommige, aangezien vrienden, ouders en me broertjes weten dat ik gebruik. Is omdat er zo een taboe op steroïden rust en mensen je meteen bestempelen als slecht persoon. En dat hele gelul dat het slecht is voor je gezondheid hoef ik niet keer op keer aan te horen..

yuuup en ik geef je groot gelijk. Teveel mensen die heel hypocriet allerlei medicatie tegen diabetes en weet ik veel wat nemen, maar iemand die recreatief drugs gebruikt of voor extra spiermassa middelen tot zich neemt is gelijk in overtreding... :P
Iedereen die een beetje verstand er van heeft weet dat je gebruikt denk ik, alleen jammer dat veel gasten zoals jij bij 120 kg nog steeds denken dat ze klein zijn, en dat is wel een door jezelf + door externe invloeden ontwikkeld beeld dat je van jezelf hebt wat echt TOTAAAAL niet realistisch is toch en heel relatief... Ja op het podium bij mr olympia val je wel, podium amateurwedstrijden win je, op het strand beat je iedereen en vermoed iedereen dat je kuurt maar de meesten weten er zo weinig van dat ze nog geloven dat arnold vroeger clean was bv... lijkt mij

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 22:06 ----------


haha ik bedoelde die laatste argumenten als slappe argumenten die anderen aandragen he!
Tuurlijk kijk jij anders tegen kuren aan want dat doe je zelf toch ook?
maar je bent volgens mij verstandig genoeg, net zoals ironhide en anderen, om het op een forum te bespreken met like-minded people die je minder snel veroordelen omdat ze ten eerste de redenen erachter weten en ook nog kunnen lezen dat de meesten er verantwoordelijk mee om gaan.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 22:08 ----------

ik zie het voor mezelf als cheaten als ik datgene waar ik altijd voor sta sinds ik klein was al, niet met de groep meelopen maar voor je eigen pad kiezen, en dat is dus ook natty blijven, dat was eigenlijk ook nooit drugs gebruiken überhaupt, maar dat is helaas sinds mn 21ste te leuk gebleken :P Betekent niet dat ik niet aan de rem ga trekken mbt gebruik als ik in september weer hard aan de bak moet OF dat ik nooit op veel latere leeftijd een kleine hoeveelheid ga zetten om te kijken hoe ik er op reageer.. weet ik veel nu.. nee dat weet ik zeker niet..
 
Laatst bewerkt:
haha ik bedoelde die laatste argumenten als slappe argumenten die anderen aandragen he!
"en dat is het eigenlijk ook" zei je...

niet dus;)
Tuurlijk kijk jij anders tegen kuren aan want dat doe je zelf toch ook?
nee (althans NOG niet)
ik zie het voor mezelf als cheaten als ik datgene waar ik altijd voor sta sinds ik klein was al, niet met de groep meelopen maar voor je eigen pad kiezen, en dat is dus ook natty blijven
je kan natty blijven ook zien als conformeren aan de normen van de maatschappij en is dus 'meelopen'. Daarnaast kan je kuren net zien als je eigen onderzoek doen en kiezen voor je eigen pad;) (gezien het aantal vooroordelen en foutieve tegen"argumenten" in dit topic denk ik idd dat dit voor de meeste mensen hier het geval is:))

(het punt hiervan is dat zowel kuren als natty blijven kan gezien worden als 'kiezen voor je eigen pad', afhankelijk voor welke reden(en) je de optie kiest, en dat was dus een non-argument van jou;))
 
yuuup en ik geef je groot gelijk. Teveel mensen die heel hypocriet allerlei medicatie tegen diabetes en weet ik veel wat nemen, maar iemand die recreatief drugs gebruikt of voor extra spiermassa middelen tot zich neemt is gelijk in overtreding... :P
Iedereen die een beetje verstand er van heeft weet dat je gebruikt denk ik, alleen jammer dat veel gasten zoals jij bij 120 kg nog steeds denken dat ze klein zijn, en dat is wel een door jezelf + door externe invloeden ontwikkeld beeld dat je van jezelf hebt wat echt TOTAAAAL niet realistisch is toch en heel relatief... Ja op het podium bij mr olympia val je wel, podium amateurwedstrijden win je, op het strand beat je iedereen en vermoed iedereen dat je kuurt maar de meesten weten er zo weinig van dat ze nog geloven dat arnold vroeger clean was bv... lijkt mij

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 22:06 ----------



Als ik kijk naar mijn generatie dan is drugs gebruik gewoon geaccepteerd, steroïden daar in tegen totaal niet. Op moment dat ik zeg dat ik gebruik wordt ik met een scheef oog aangekeken. Mensen in mijn directe omgeving verdenken me er zeker van dat ik gebruik, maar toe geven (zodat ze daadwerkelijk die bevestiging hebben) doe ik niet. En bigorexia heeft een groot deel op dit board last van. :D
 
Mijn geslacht lijkt me genoeg reden om niet te gebruiken, zeker omdat mijn gezondheid voorop staat en het totaal mijn interesse niet heeft om me er in te verdiepen. Maarja, ik ben geen bodybuilder, dus waarom typ ik eigenlijk?

Wat voorspelbaar trouwens dat het weer uitmondt in een achterlijk topic. Er staan van beide kanten veel redenen tussen die nergens op slaan.
 
haar op schouders en eerder dood door falende organen en spieren
 
Back
Naar boven