MuscleMeat

Wat werkt nou ECHT voor plaatselijke groei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cables

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2.534
Waardering
3
Ik heb een tijdje IGF in mijn schouders gespoten aangezien die nogal achterlopen, maar ze lopen nog steeds achter dus ik heb niet het idee dat IGF erg veel doet. Het was LR3 dus in feite verspreid het nog in je lichaam.

Er zijn nog een boel andere middeltjes die plaatselijke groei zouden opleveren maar welke werkt nou echt goed ?? Dus welk middel heeft bij JOU significante plaatselijke groei opgeleverd ?
 
Synthol, de rest nauwelijks tot niet.
 
implantaten
 
Gewoon altijd je AS in je schouders injecteren, dit werkt indirect voor plaatselijke groei doordat het de fascia oprekt dmv een ontsteking. Dit is iig wat ik vaker heb gelezen/gehoord...of het ook echt zo is, dont know. Maar dat zou wel verklaren waarom mijn reet zo enorm is :D
 
Werkt PGF2 niet plaatselijk?
Prostaglandine volgens mij nog te koop in belgie.
 
Esiclene, maar dit is tijdelijk (meer voor wedstrijden, denk dat Ruhl zijn schouders er mee volspuit ;)).
 
wou net esiclene zetten komt T weer,die weet ook altijd alles
 
Hehe nee hoor, ben er laatste weken gewoon veel mee bezig geweest door de wiki :p
 
Pgf2 of pgcl zorgt ook voor tijdelijke groei, wat meer ontstaat uit onsteking en oprekking.
Dus tijdelijke aard.
Maar dit geldt ook voor synthol, dat gaat na verloop van tijd ook weer weg.
Dus ik zou zeggen blijf het oprekken.
Ga dan voor de pgcl variant, deze is qua werking vergelijkbaar met pgf, maar een stuk minder pijnlijker;)
Maar bij beide varianten wel een wc in de buurt:D
 
Pgf2 of pgcl zorgt ook voor tijdelijke groei, wat meer ontstaat uit onsteking en oprekking.
Dus tijdelijke aard.
Maar dit geldt ook voor synthol, dat gaat na verloop van tijd ook weer weg.
Dus ik zou zeggen blijf het oprekken.
Ga dan voor de pgcl variant, deze is qua werking vergelijkbaar met pgf, maar een stuk minder pijnlijker;)
Maar bij beide varianten wel een wc in de buurt:D

Idd, pffffffffffffff.
Misselijke zooi.
Niet alleen zit je meer op de wc dan je lief is, maar hou je er een naar gevoel in je maag aan over.
 
Ik hoop binnen een week klaar te zijn, kruipt veel tijd in, maar resultaat mag er ook zijn al zeg ik het zelf :)
 
Werkt PGF2 niet plaatselijk?
Prostaglandine volgens mij nog te koop in belgie.
ik zou wel is willen weten wanneer dit zonder voorschrift in Belgie verkrijgbaar was. volgens mij nooit. buiten B12 of yohimbine denk ik niet dat de apothekers hier meer geven dan in NL.
 
Is testosteron suspensie al genoemd?
 
Is testosteron suspensie al genoemd?

Ook tijdelijk dmv oprekking.
In het stukje van L Rea, staat dat ie test suspension icm tren acethaat zette.
Ook wel lekker:D
Of maak er een lekker mojo jojo mix van:
1ml test susp
1ml tren acethaat
50mcg igf
50mcg pgcl

En dan 1 voor de linker en 1 voor de rechter arm.

note: niet voor beginners, half gevorderden en gevorderden;)
 
ik zou wel is willen weten wanneer dit zonder voorschrift in Belgie verkrijgbaar was. volgens mij nooit. buiten B12 of yohimbine denk ik niet dat de apothekers hier meer geven dan in NL.

Een ouwe maat zijn ouders hadden een huisje in anseremme (ik weet niet of ik het goed schrijf) maar kwam toendertijd terug met een partij flesjes en zei dat hij deze daar had gekocht waar ? geen idee tis al heel wat jaartjes terug.

vandaar mijn citaat"volgens mij" en het is trouwens niet voor mensen bedoeld maar voor runderen dus zoiezo niet een een Humane Apotheek te verkrijgen in geen enkel land.
 
Laatst bewerkt:
dat kan je toch enkel nemen voor triceps,biceps en kuiten niet voor borst of bovenbenen he???

Bij de profs heb ik het wel eens in het bovenbeen gezien.
Was niet bijster netjes gezet....erg lelijk zelfs.
 
Back
Naar boven