Fitness Seller

Wat werkt nou ECHT voor plaatselijke groei

Bezoekers in dit topic

Een ouwe maat zijn ouders hadden een huisje in anseremme (ik weet niet of ik het goed schrijf) maar kwam toendertijd terug met een partij flesjes en zei dat hij deze daar had gekocht waar ? geen idee tis al heel wat jaartjes terug.

vandaar mijn citaat"volgens mij" en het is trouwens niet voor mensen bedoeld maar voor runderen dus zoiezo niet een een Humane Apotheek te verkrijgen in geen enkel land.

Wel in de gewone apotheek te koop, echter met een dierengeneeskundig voorschrift:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Synthol is het enige wat werkt maar is ook tijdelijk. je moet erg veel zetten voor resultaat maar als iemand het netjes zet is het resultaat ook goed.

Grote spiergroepen is geen optie en triceps wordt er ook lelijk door. vooral schouders vormen zich mooi door synthol.

Als je bij een BBer ziet dat hij in zijn side chest pose een mooie bol op zijn biceps heeft. en als hij zijn arm strekt en dat mooie bolletje zit er nog steeds weet je genoeg ;)
 
Ik hoop binnen een week klaar te zijn, kruipt veel tijd in, maar resultaat mag er ook zijn al zeg ik het zelf :)
Daar heb je niks teveel aan gezegt.
 
Naar mooie tieten kijken....dat helpt pas voor plaatselijke groei..:D
 
Gewoon altijd je AS in je schouders injecteren, dit werkt indirect voor plaatselijke groei doordat het de fascia oprekt dmv een ontsteking. Dit is iig wat ik vaker heb gelezen/gehoord...of het ook echt zo is, dont know. Maar dat zou wel verklaren waarom mijn reet zo enorm is :D

Zou dit echt werken?
of komt het gewoon door je vele squaten en deadliften :D
 
Back
Naar boven