XXL Nutrition

Wat wij (mannen) al langer wisten

Bezoekers in dit topic

Peoples zei:
Het gemiddelde IQ (intelligentiequotiënt) van mannen ligt vijf punten hoger dan dat van vrouwen...
De natuur moet met vrouwen zuinig zijn; ze kunnen immers voor (relatief) weinig nageslacht zorgen en zijn daar per kind lang mee bezig (zwangerschap + opvoeding). Met mannen hoeft ze minder zuinig te zijn, deze kunnen immers (theoretisch dan :p ) voor een onbeperkte hoeveelheid nageslacht zorgen.
Daarom kan er met mannen meer geexperimenteerd worden (evolutie). Dit geldt voor vrijwel alles: lichaamsbouw, intelligentie, gedrag… vandaar ook dat er veel meer mannelijke genieen bestaan, maar ook veel meer mannelijke psychopaten .

Vrouwen scoren meer rond het gemiddelde intelligentieniveau, mannen scoren met een grotere spreiding rond het gemiddelde. Oftewel: er zijn weliswaar veel meer slimmere mannen, maar ook veel meer dommere mannen.

... en een studie bij 20 duizend studenten. Het verschil in IQ ontstaat volgens de onderzoekers vanaf veertienjarige leeftijd.

Als je voor een deel van je onderzoek dan ook nog uitgaat van alleen studenten (waarbij je de domme mannen er al uitgeschift hebt) krijg je scheve conclusies…
Zeker als je bedenkt dat zelfs nu nog voor veel vrouwen de drempel om te studeren hoog ligt (vooral onder allochtone vrouwen).

Overigens gaan veel IQ-testen vrijwel alleen uit van logica, wiskundig inzicht en 3D (waar mannen over het algemeen beter in zijn en makkelijk te testen zijn), niet op verbaal inzicht en sociaal gedrag (waar vrouwen over het algemeen beter in zijn en heel moeilijk te testen zijn). Een IQ-test zegt dus niet veel over iemands intelligentie!

(voor degen die hier conclusies over mijn IQ denkt te trekken... die is tussen de 140 en 145 :p )
 
boogie zei:
vrouwen winnen geen discussies hoor. Ik weet niet waar jij woont, maar hier wint echt geen enkele vrouw het.
Alleen als ze in discussie gaan met homo's over de kleur van het handtasje winnen ze zo af en toe, maar verder niet.

ik snap wel dat vrouwen dénken dat ze een discussie winnen, omdat ze (door het hoge EQ) allerlei trucjes zoals megalomane huilbuien uit de kast trekken, maar als het er op aan komt dan is de man ten alle tijde de bovenliggende partij op basis van keiharde argumenten (tnx to the IQ).

Mijn tip aan de dames is dan ook goed te luisteren naar de mannen :)
Natuurlijk...

En zo dénken de mannen altijd dat zij de vrouw domineren, hoewel dat geheel niet waar is. Mannen liggen altijd onder de sloef (behalve bij vrouwen zonder zelfrespect), alleen willen sommigen dat gewoon niet toegeven :D
 
axestream zei:
Maar een echte Marokker slaat z'n vrouw toch gewoon? Wat is dit voor een softe shit met al die "discussies"?
???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yo bro ik probeer ook maar een politiek correct antwoord hier te geven,
maar off the record :D
 
MonsterGirl zei:
Natuurlijk...

En zo dénken de mannen altijd dat zij de vrouw domineren, hoewel dat geheel niet waar is. Mannen liggen altijd onder de sloef (behalve bij vrouwen zonder zelfrespect), alleen willen sommigen dat gewoon niet toegeven :D


Vrouwen die denken dat ze de baas zijn :rolleyes: staat voor mij gelijk aan een laag IQ.
 
omg, een beetje respect voor het andere geslacht mag ook wel. Zonder vrouw was de man nergens....onthou dat maar.
 
Yzord zei:
omg, een beetje respect voor het andere geslacht mag ook wel. Zonder vrouw was de man nergens....onthou dat maar.


een man naar mijn hart hahaha, :D
 
Als het vooroordeel klopt dat mannen slimmer zijn dan vrouwen, klopt misschien ook het vooroordeel dat de gemiddelde manlijke bb-er dommer is dan de gemiddelde man die niet aan bb. (bb= body building)

Wat dus tot de conclusie leidt dat een BB-er ongeveer dezelfde IQ heeft als een vrouw en dat verklaart waarom zovelen hier bijzonder veel aandacht besteedt aan zijn uiterlijk. (harsen, irritaties over het buikje etc)
 
The rebel zei:
Vrouwen die denken dat ze de baas zijn :rolleyes: staat voor mij gelijk aan een laag IQ.
:roflol: Gelukkig denk ik dat niet :D

Yzord zei:
omg, een beetje respect voor het andere geslacht mag ook wel. Zonder vrouw was de man nergens....onthou dat maar.
Ik liet me wat meeslepen. Man en vrouw hebben elkaar nodig, zo verschillend en toch hetzelfde :)
 
MonsterGirl zei:
:roflol: Gelukkig denk ik dat niet :D


Ik liet me wat meeslepen. Man en vrouw hebben elkaar nodig, zo verschillend en toch hetzelfde :)

idd anders geen nageslacht ;)
 
gatver, hou op met je zalvende woorden.
zo verschillend en toch verschillend.
 
MonsterGirl zei:
:roflol: Gelukkig denk ik dat niet :D

Vrouwen die mannen willen domineren denken altijd dat ze slimmer zijn. Daarom willen ze juist domineren.
 
dominerende vrouwen zijn meestal in hun jeugd misbruikt.
 
En dominerende mannen?
 
boogie zei:
gatver, hou op met je zalvende woorden.
zo verschillend en toch verschillend.
En jij bent homo zeker :D?

Neen, moesten ze zoooo verschillend zijn zouden ze nooit kunnen samenwonen en geen kindjes kunnen maken.
 
boogie zei:
dominerende vrouwen zijn meestal in hun jeugd misbruikt.

waar oordeel je dat op boog
 
het is enkel het coïtusuele aspect dat er voor zorgt dat mannen bij vrouwe in wonen en andersom. voor de rest kunnen mannen beter met mannen praten, en vrouwen met vrouwen.
't is enkel het sperma dat ons bindt.
 
boogie zei:
het is enkel het coïtusuele aspect dat er voor zorgt dat mannen bij vrouwe in wonen en andersom. voor de rest kunnen mannen beter met mannen praten, en vrouwen met vrouwen.
't is enkel het sperma dat ons bindt.

Superglue.
 
boogie zei:
het is enkel het coïtusuele aspect dat er voor zorgt dat mannen bij vrouwe in wonen en andersom. voor de rest kunnen mannen beter met mannen praten, en vrouwen met vrouwen.
't is enkel het sperma dat ons bindt.

ik kan het vaker beter vinden met mannen als vrouwen maar dat terzijde. Ik denk dat een man ook een vrouw nodig heeft en andersom natuurlijk ook om elkaar liefde te geven en ondersteuning. elkaar een beetje afremmen waar nodig.
 
boogie zei:
het is enkel het coïtusuele aspect dat er voor zorgt dat mannen bij vrouwe in wonen en andersom. voor de rest kunnen mannen beter met mannen praten, en vrouwen met vrouwen.
't is enkel het sperma dat ons bindt.

so true. En liefde/verliefdheid is niet meer dan een chemisch proces dat puur om praktische redenen zich meester van ons heeft gemaakt tijdens de evolutie.
 
Joyce zei:
ik kan het vaker beter vinden met mannen als vrouwen maar dat terzijde. Ik denk dat een man ook een vrouw nodig heeft en andersom natuurlijk ook om elkaar liefde te geven en ondersteuning. elkaar een beetje afremmen waar nodig.

Ik heb geen ondersteuning nodig. hooguit met 150kilo op m'n nek en dan nog is een vrouw nergens.

En liefde, daar kots ik op. Een beetje simpel toegeven aan een wat verhoogde afgifte van een paar neurotransmitters, ik mag hopen dat ik wat stabieler in elkaar zit, ik ben toch verd*mme geen wijf!
 
Back
Naar boven